ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مادامواج
رپورتاژ آگهی

همکاری مادامواج آریا با وزارت صمت برای شناسنامه‌دار کردن اسنپ و تپسی

نزدیک به 2 تا 3 میلیون تاکسی در قالب این اسنپ و تپسی فعال هستند و لازم است خدمات آنها با بخش فناوری پیوند بخورد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سعید صارمی معاون دفتر خدمات آماده توزیع وزارت صمت در حاشیه اهمیت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: یکی از بخش‌هایی که در نظر داریم در ارتباط با آن از توانمندی‌های شرکت‌هایی مثل ماد امواج آریا کمک بگیریم، مساله استفاده از خدمات اسنپ و تپسی است که به واسطه نگرانی برخی خانواده‌هایی که از این خدمات استفاده می‌کنند، نیاز به نصب برخی تجهیزات نظارتی مثل دوربین در داخل تاکسی‌ها دارند.

وی عنوان کرد: در این رابطه با شرکت مادامواج آریا صحبت هایی صورت گرفته تا با نهایی کردن هزینه این پروژه  بررسی های نهایی صورت گرفته و یک همکاری مشترک شکل بگیرد. قصد داریم با این کار فعالیت های اسنپ و تپسی را شناسنامه دار کنیم. الان نزدیک به 2 تا 3 میلیون تاکسی در قالب این دو شرکت فعال هستند. به نوعی قصد داریم این خدمات را با بخش فناوری پیوند بزنیم.

صارمی گفت: در نمایشگاه های این چنینی بحث صنایع های‌تک و دانش بنیان بیشتر مطرح شده است. در ساختار جدید وزارت صمت قرار شده از بخش سنتی خارج شویم و وارد سیستم جدید شویم که بر اساس آن قرار است سیستم توزیع را فناور کنیم. در بخش توزیع چند بخش داریم که یکی از آنها بخش سنتی، دیگری فروشگاه های زنجیره ای و بخش دیگر هم شبکه های مجازی کسب و کارهاست. در این میان بخش صنف و صنعت از دیگر بخش هاعقب است و برای آن برنامه ویژه ای داریم. مقرر شده پایانه های فروشگاهی مشخصی را در این مراکز نصب کنیم که لازمه آن استفاده از ابزارهای مورد نیاز است. در این حوزه می توان از توانمندی های شرکت ماد امواج آریا استفاده کرد.

وی در پایان گفت: مهم ترین برنامه وزارت صمت توسعه فروشگاه های بخش توزیع است که لازمه آن پیوند 400 هزار فروشگاه سنتی  با سیستم جدید است. اگر بتوانیم به بخش مارکت‌پلیس هم وارد شویم - که برنامه ما در سال جاری است - به طور قطع باید وارد همکاری با مجموعه هایی مثل ماد امواج آریا شویم.

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با شرکت های نوآور همراه با رویکرد دانش بنیان 

دکتر سیرتی مدیر کل فناوری اطلاعات شهرداری تهران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: شهرداری ها متولی و از بازیگران اصلی مساله شهر هوشمند هستند. طبیعی است که چنین نمایشگاهی به واسطه حضور شرکت های تولیدکننده و دانش بنیان می تواند به حوزه شهری ما کمک کند تا همکاری هایی در قالب انواع مدل های درآمدی و مشارکتی شکل بگیرد. چون در شرایطی قرار داریم که می توان با یک مدل خوب برای همکاری، به اقتصاد شرکت ها کمک کرد و شهرداری ها هم به عنوان بهره بردار می توانند از این همکاری بهره ببرند.

وی در خصوص زیرساخت های شهرداری برای این همکاری مشترک، گفت: شهرداری تهران سال هاست که از زیرساخت و دیتاسنتر(مرکز اطلاعات) مناسبی برخوردار است و می تواند با تعامل و جلسات با مدیران ارشد شهری منافعی را برای شرکت های دانش بنیان داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت های نمایشگاه در سال جاری گفت: به نظرم این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته پربارتر است و امیدوارم خروجی مناسبی هم داشته باشد و حوزه شهری بتواند از آن بهره مند شود. شرکت مادامواج آریا هم محصولات مختلفی را تولید کرده که می تواند مورد استفاده اکثر نهادها قرار گیرد. شهرداری هم آمادگی این را دارد که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، جلساتی برگزار کند. البته مدل همکاری هم اهمیت دارد. الان شرایط به گونه ای است که باید با یک مدل درآمدی و مشارکتی همکاری کرد. به عنوان مثال شهرداری تهران، اماکن و امکانات مختلفی دارد که می تواند در همکاری با بخش خصوصی از آن استفاده کند.

سیرتی در خصوص فناوری های لازم برای توسعه شهر هوشمند گفت: معمولا دستاوردهای به روزی در نمایشگاه های این چنینی عرضه می شود که باید در همه حوزه ها از آن استفاده شود. به نظرم محصولاتی در همین نمایشگاه وجود دارد که می تواند در اکوسیستم شهری استفاده شود. در تلاش هستیم از تولید داخل استفاده کنیم. به نظرم محصولات شرکت هایی مثل مادامواج آریا با توجه به اینکه تولید داخل است، می تواند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. الان زمانی است که می توان از ظرفیت شرکت هایی مثل ماد امواج آریا استفاده کرد چرا که فناوری های مورد استفاده در محصولات داخلی قابل رقابت با بسیاری از محصولات مشابه خارجی است.

                                                                                                                                           www.mad-amvaj.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی