ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهمترین امکانات موجود در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس

امروزه با رشد صنعت بازی های رایانه ای که در آنها کاربران در یک دنیای ساختگی آواتار خود را می سازند و با یکدیگر تعامل برقرار می کنند و در فضای بازی درست مثل فضای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با رشد صنعت بازی های رایانه ای که در آنها کاربران در یک دنیای ساختگی آواتار خود را می سازند و با یکدیگر تعامل برقرار می کنند و در فضای بازی درست مثل فضای واقعی به جاهای مختلف می روند و گشت و گزار می کنند، دنیای متاورس نیز وارد مرحله ی تازه ای شد.

با توسعه هر چه بیشتر متاورس تأثیری که درمباحث بازاریابی مشاغل و زندگی روزمره انسان‌ها و حتی فرهنگ جوامع خواهد داشت، انکارناپذیر است.با توسعه بیشتر مسلما زندگی ما دگرگون خواهد شد.

ایجاد یک محیط سه بعدی و دیجیتالی که کاربران بتوانند شخصیتی از خود بسازند و با یکدیگر تعامل داشته باشند و تعاملات آنها در محیط مجازی همانند دنیای واقعی باشد؛ یعنی هزینه‌های بالای اجاره‌بها برای شرکت‌ها حذف خواهد شد ودیگر نیازی به حضور کارکنان در یک مکان خاص نیست و همه آنها می‌توانند در قالب آواتارهای انتخابی خود با یکدیگر تعامل داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند..

زمانی که در دوران کرونا بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند به‌صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند نیاز به نرم‌افزارها و زیرساخت‌های ارتباط از راه دور بیش از پیش احساس شد.

می توان گفت نمایشگاه مجازی بخشی از آینده متاورس است که در زمینه معرفی و فروش محصولات و خدمات مختلف یاری دهنده مدیران کسب و کارها می باشد.

در این روزها که رقابت موجود در بازارهای کسب و کار بسیار زیاد است ما به عنوان مدیر کسب و کار یا کارمند بازاریاب و یا حتی یک مشتری نیاز به دسترسی به اطلاعات کامل از هر محصول و خدماتی داریم.

شرکت در نمایشگاه به عنوان یک غرفه دار به ما این اجازه را می دهد که بتوانیم در فضایی مناسب با بهترین ها به رقابت بپردازیم و علاوه بر جذب مشتری، کیفیت محصول و خدمات خود را بالا تر ببریم .

بازدید از نمایشگاه به عنوان یک مشتری هم خالی از لطف نیست و می تواند در یافتن بهترین محصول یا خدمات موردنظر شما بسیار مفید باشد.

در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس، دسترسی شما به تمامی امکانات و تجهیزاتی که به عنوان غرفه دار یا بازدید کننده نیاز دارید ، توسط متخصصان بررسی و نیازسنجی شده و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

فضای نمایشگاه دقیقا به صورت نمایشگاه فیزیکی شبیه سازی شده است و این مسئله ، استفاده از نرم افزار را برای غرفه دار و بازدیدکننده آسان تر می کند.

شما به عنوان مدیر کسب و کار یا بازدیدکننده از نمایشگاه مجازی علاوه بر اینکه به کلیه ی امکانات موجود در یک نمایشگاه حضوری معمولی دسترسی دارید ، از امکاناتی که فضای مجازی و اینترنت برای شما ایجاد می کند هم برخوردار خواهید شد.

از آنجایی که تعداد امکانات موجود در نمایشگاه بسیار زیاد می باشد در نتیجه اینجا لیستی از مهمترین امکانات موجود در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس را به صورت خلاصه برای شما عنوان می کنیم:

-فضای جذاب پلتفرم هایتکس این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان و هر مکانی در نمایشگاه مجازی گشت و گذار کنید.

-وجود نمایشگاه ها و سالن های متنوع به دلیل عدم محدودیت، امکان انتخاب نمایشگاه مورد نظر از بین نمایشگاه ها و سالن های مورد نظر از بین سالن ها را برای شما فراهم می کند.

-امکان تعاملات بازدیدکنندگان با یکدیگر و درنتیجه اشتراک اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه مجازی

-تعاملات بازدیدکنندگان با غرفه داران به صورت صوتی و تصویری

-دانلود اطلاعات غرفه داران برای دسترسی به اطلاعات تکمیلی هر غرفه

-مشاهده تیزرهای تبلیغاتی و ویدئو محصولات و خدمات غرفه داران به صورت صوتی و تصویری

-اطلاع از ایونت های موجود در هر نمایشگاه مانند همایش ها ، سمینارها و سخنرانی ها ، کلاس های آموزشی آنلاین و ....

-زمان طولانی ترنسبت به نمایشگاه محیطی که می تواند حتی تا یک سال ادامه داشته باشد.

-امکان دیدن مستقیم یک غرفه در سالن نمایشگاهی

-وجود محیط ساده و زیبا و بسیار کاربرپسند سبب کاربردی شدن این پلتفرم می شود ( در واقع غرفه دار و بازدید کننده به راحتی می تواند از نرم افزار استفاده کند)

-حذف یا کاهش هزینه های مربوط به چاپ بنر و کاتالوگ و بروشور

-خذف یا کاهش هزینه های مربوط به طراحی و ساخت غرفه های حضوری (ساخت نمایشگاه مجازی)

-کاهش سفر های درون شهری و برون شهری و در نتیجه کمک به محیط زیست و کاهش ترافیک

-امکان دسترسی آسان غرفه داران به اطلاعات تمام بازدیدکنندگان از نمایشگاه مجازی و در تمامی سالن ها و غرفه ها ی موجود

در صورتی که شما به عنوان مدیر یک شرکت امکان حضور مداوم در نمایشگاه فیزیکی را نداشته باشید و کنترل مسایل را به کلی به نیروهای انسانی موجود در نمایشگاه بسپارید.با استفاده از از امکانات موجود در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس به راحتی می توانید در هر زمان کنترل غرفه خود را در دست بگیرید و در صورت نیاز شخصا با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید.

همچنین از نظرات مثبت و منفی آنها مستقیما باخبر شوید و در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پیشگام باشید.

شما میتوانید به عنوان غرفه دار یا بازدیدکننده نمایشگاه درصورت بروز هر گونه مشکل در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات پشتیبانی نمایشگاه هایتکس استفاده کنید.

علاوه بر این با توجه به تجربیات برگزاری چندین نمایشگاه در عرصه های مختلف، نسخه جدید پلتفرم ،هم اکنون با تغییرات بسیار کار آمدی که در آن اعمال شده ، راه اندازی شده است.

از جمله برطرف شدن نقاط ضعف قبلی و افزایش سرعت پلتفرم و اضافه شدن نسخه ی اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه، به روز رسانی غرفه ها و تغییر در طراحی و چیدمان و امکانات موجود در هر غرفه.

اضافه شدن امکانات جدید به غرفه ها برای ارتباطات بصری و تعاملات بازدیدکنندگان با غرفه داران و با یکدیگر.

از جذاب ترین امکانات موجود در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس می توان به امکان نمایش و برگزاری رویدادها در حین برگزاری نمایشگاه و همچنین برگزاری کلاسها و کارگاه های آنلاین در زمینه های مختلف اشاره کرد.

با اینکه موارد ذکر شده، تنها بخش کوچکی از امکانات نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس است ولی می تواند شما را چندین قدم در درک و تجسم هر چه بهتر تجربه کار با نمایشگاه مجازی و سه بعدی و وسعت بازاریابی و نتیجه بهتر نمایشگاه جلو ببرد .

با برگزاری نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس به عنوان مکمل نمایشگاه فیزیکی کسب و کار خود شما به بازدیدکنندگانی که امکان شرکت در نمایشگاه حضوری را به دلایل مختلف از جمله مشغله شخصی و کاری و زمان محدود از دست داده اند ،فرصت دوباره خواهید داد .در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری و در پیامد آن مشتری بیشتری برای شما ایجاد خواهد شد.

در فضای مجازی و از طریق اینترنت همه خدمات با سرعت بالاتر و دقت بیشتر ارائه می شود.

با توجه به برگزاری چندین دوره نمایشگاه مجازی موفق و استقبال بالا و اعلام نیاز سازمان ها و نهاد های برگزار کننده نمایشگاه در رابطه با در اختیار گرفتن و سفارشی سازی نرم افزار نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس جهت برگزاری نمایشگاه های مجازی داخلی و سراسری و تخصصی، امکاناتی را فراهم آورد تا برگزار کنندگان بتوانند تحت نام و برند خود و در سایت های تخصصی خود نمایشگاه مجازی را در کنار نمایشگاه حضوری و یا حتی به تنهایی برگزار نمایند.

برگزار کننده میتواند از طریق راه های ارتباطی مانند سایت هایتکس با مشاوران و کارشناسان متخصص و قدرتمند هم از لحاظ فنی و نیازمندیهای خود و هم از شرایط خرید و همکاری، نرم افزارمشاوره و اطلاعات خود را تکمیل نموده و نسبت به راه اندازی سامانه ثبت نام و فروش غرفه ها به کسب درآمد بالا اقدام نمایند.

نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس ، نرم افزار و یا سامانه ای که در نوع خود میتوان گفت بی مثال در مارکت کشوری بوده  را با شرایط بسیار مناسب و در کوتاه ترین زمان اعطا میگرداند و برگزار کننده به راحتی با برگزاری اطلاعات خود و ارائه سامانه به غرفه داران میتواند انواع نمایشگاه مجازی را در شاخه های مختلف و تخصصی برگزار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی