ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کلاس آنلاین فیزیک کنکور

در این گفتار به بررسی عملکرد برترین کلاسهای کنکور آنلاین در درس استراتژیک فیزیک خواهیم پرداخت.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دوران پساکرونا، کلاسهای آنلاین خود را بر کلاسهای حضوری تحمیل نموده و قیمت مناسب این کلاسها و دسترسی به برترین معلمان باعث گردیده تا به کلاسهای آنلاین کنکوری اقبال بینظری گردد. در این گفتار به بررسی عملکرد برترین کلاسهای کنکور آنلاین در درس استراتژیک فیزیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید

در درس فیزیک برترین ارائه دهندگان کلاسهای آنلاین و  بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور ایران عبارتند از:

  1. موسسه کارنامه خرد (با تدریس مهدی باباخانی)
  2. موسسه تاملند (با تدریس محمود ذهبی )
  3. موسسه کلاسینو (با تدریس علی عربشاهی)

که به تحلیل و بررسی هرکدام از این کلاسها خواهیم پرداخت.

الف : مهدی باباخانی (کارنامه خرد)

در اکثر سایتهای تحلیلی و کنکوری از مهدی باباخانی به عنوان نفر اول آموزش فیزیک ایران یاد شده است. استفاده از تکنولوژی در هنگام تدریس و روایت داستانگونه و آموزش صفر تا صد و نیز حل تعداد تستهای زیاد از هر موضوع و سیستم رفع اشکال قوی، مهدی باباخانی را به عنوان یکی از اولین کاندیداها در آموزش آنلاین فیزیک قرار داده است.

جزوات ارائه شده بسیار کامل بوده و تمام مباحث به خوبی پوشش داده شده است،همچنین شباهت سوالات جزوه با سوالات کنکورهای اخیر از نکات مثبت کلاسهای فیزیک مهدی باباخانی در کارنامه خرد است.

در کلاسهای آنلاین مهدی باباخانی، بخش چت و گفتگو حین تدریس باز است و امکان پرسش از استاد  ر حین برگزاری کلاس آنلاین وجود داشته و کلاس تعاملی میباشد.

ب: محمود ذهبی (تاملند):

ذهبی در اصفهان درس فیزیک را فراگرفته است و آموزش فیزیک را مفهومی-تشریحی انجام میدهد.ذهبی از بهترین دبیران فیزیک بوده و تست ها و جزواتشان خوب است اما لحن و کلاس خیلی منعطف نبوده و استاد در کلاسهایشان تقریبا جدی میباشند.تنوع سوالات حل شده در کلاس خوب است و برای درک بهتر معمولا روابط اثبات نیز میگردند.آموزش فیزیک در کلاسشان با سرعت خوبی انجام میگیرد (نه تند و نه آرام بلکه با آهنگ مناسب کلاس جلو میرود)

ج: علی عربشاهی

استاد علی عربشاهی از اساتید قدیمی و با تجربه فیزیک هستند و دارای سابقه تدریس در  مدارس هشترودی ، صبا میباشند.استاد عربشاهی بنیانگذار موسسه راه اندیشه و از پیشکسوتان کنکور ایران میباشند.

تنوع تستهای حل شده در کلاس استاد عربشاهی بالاست و سوالات مفهومی بررسی میگردند و خیلی روش های تستی در دستور کار نیستند و مفاهیم در اولویت تدریس ایشان است.استاد عربشاهی از جمله برگزارکنندگان بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور میباشند.

مزایای شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  چیست؟

فیزیک، همیشه جزو درس­های سخت دوره دبیرستان به شمار می آید که اگه رشته شما تجربی یا ریاضی باشدحالا حالاها با این درس کار خواهید داشت. این رشته پر از فرمول­ها و اصول و قواعدیه که برای یادگیری انها ­ها علاوه بر بالا بودن مهارت حفظی باید قدرت تحلیل و حل هم داشته باشید

 البته برای طی کردن مسیر موفقیت شما به یک راهنما و استاد هم نیاز دارین که بتونه هرآن چیزی که باید بدونین رو به زبان ساده و روان به شما یاد بده. درسته که شرکت تو کلاس­ها می‌تونه در کنار دوستان واستون بسیار لذت‌بخش باشه اما با همه‌گیری ویروس کرونا کلاس­های آنلاین بسیار موفق‌تر عمل کردن و شما می‌تونید با شرکت توی بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور علاوه بر صرفه‌جویی تو هزینه رفت و آمد، تو زمان خودتون هم صرفه‌جویی کنین و مجبور نشین فاصله خونه تا کلاس و ترافیک و... رو طی کنین.

اما توجه کنین که هر کلاس آنلاینی برای شما مفید نخواهد بود. به سراغ کلاس و دوره آموزشی برین که توسط اساتید خبره و با تجربه برگزار می­شن و ویژگی­های یک کلاس درس خوب رو دارن. اما این ویژگی­ها چی هستن؟ برای شناخت اونا با ما همراه بشین.

دلایل  اهمیت  شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور

این یک فرصت استثنایی برای همه شما دانش آموزانه. چرا که یک فرصت برابر را براتون فراهم می­کنه. در هر استان و شهرستانی که باشین می­تونین از اساتید مطرح پایتخت و... استفاده کنین. دیگر کمبود امکانات، بودن در مناطق محروم و... نمی­تونه مانع از پیشرفت شما و یادگیری فیزیک بشه. علاوه بر اون فیزیک جزو درس­های مهم در کنکور به حساب میاد و درصد اون می‌تونه در آینده تحصیلی و کاری شما نقش پر رنگی داشته باشه. هرچقدر درصد فیزیک کنکورتون بیشتر باشه، شانس قبولی توی بهترین دانشگاه‌ها هم واستون بیشتر خواهد شد. از دلایل دیگه‌ای که باعث میشه شرکت توی بهترین کلاس آنلاین فیزیک از اهمیت بیشتری برخوردار بشه میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- با شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور می‌توانید به دفعات مختلف در کلاس­ها شرکت کنید

منظورمون چیه؟ شما توی کلاس­های حضوری نمی­تونید یک جلسه رو دوبار تکرار کنید! اما وقتی پای کلاس آنلاین به وسط میاد قضیه کاملا فرق میکنه. دیگه نیاز نیست همیشه خودکار به دست آماده نوت برداری باشین. می­تونین به راحتی همه تمرکز و حواستون رو بدین به مطالب آموزشی و خوب یاد بگیرین. هر وقت هم که نیاز باشه با ضبط کلاس، می تونین دوباره اونو پخش کنین و مجدد مطالب رو واسه خودتون تکرار کنین.

2- با شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور همیشه با استاد دوره در ارتباط خواهید بود

توی کلاس­های حضوری شما فقط زمانی که توی کلاس هستین میتونین با استاد در ارتباط باشید. اما در دوره های آنلاین به منظور راحتی شما دانش آموزان عزیز، میتونین به صورت مستمر و موثر در هر زمانی که بخواین با مدرس دوره خودتون در فضای مجازی در ارتباط باشین. کانال­ها، گروه­ها و... راه­هایی هستنن که به شما کمک می­کننن تا ارتباط برقرار کنین. می‌تونین بسته به فضای برگزاری کلاس، با همکلاسی­های خودتون هم در ارتباط باشین و با هم و مطابق با برنامه­ریزی درستون رو پیش ببرین و باهم رفع اشکال کنین.

3- با شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور تکنولوژی به کمکتان می‌آید

دیگه نیاز نیست کلی دفتر و برگه کنار دستتون باشه و همه اونارو یادداشت کنین و به عنوان چک نویس و... به کار بگیرین. میتونین از نرم افزارهای مختلف، ماشین حساب گوشی و... برای حل فرمول­ها و مسئله­ها استفاده کنین.  این طوری دیگه تمرکز و دقت بیشتری برای یادگیری فیزیک دارین و میتونین با انگیزه بیشتری این درس رو مطالعه کنین. دیگه فیزیک خسته کننده نخواهد بود.

4- با شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور کمتر هزینه کنید

دوره­های آنلاین در قیاس با کلاس­های حضوری، جامع­ترن. این تنها حسن این دوره­ها نیست. بلکه به نسبت قیمت مقرون به صرفه و ارزان­تری هم دارن که می­تونین به آسونی اونا رو تهیه کنین.

ویژگی های بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور

اما بریم سراغ اصل مطلب، بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور چه ویژگی­هایی باید داشته باشه؟ پیش از شروع به این نکته توجه کنین که رشته درسی شما چیه؟ دانش آموزان رشته‌های ریاضی باید تمرکز بیشتری روی درس فیزیک داشته باشند تا رشته­های تجربی، از طرفی مباحث فیزیک در کنکور هر دو این رشته­ها هم باهم فرق میکنه. پس یکی از مهم‌ترین ویژگی­ها اینه که اون کلاس آنلاین صرفا برای رشته شما باشه. اما این به تنهایی کافی نیست. از دیگر ویژگی­های بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور میتونیم موارد زیر رو نام ببریم:

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  استاد حرفه ای دارد

قطعا یک استاد خوب و حرفه ای میتونه به آسونی با شما ارتباط برقرار کنه و دانشی که داره رو به شما منتقل کنه. کلاس آنلاینی خوب و مفید خواهد بود که بتونه از راه دور شما رو تحت تاثیر قرار بده و با تکلیف و تمرین­هایی که در اختیارتون قرار میده شما رو تشویق به یادگیری کنه.

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور تکنیکال است

ذهن انسان فراره و شما تا روز کنکور باید کلی مطلب رو توی ذهنتون ذخیره داشته باشید! اگه مطالب فیزیک فرار کنن چی؟ دقیقا منظور از تکنیکال بودن کلاس فیزیک همینه، آموزش با یک سری تکنیک­ها و قواعد باعث میشه اطلاعات به صورت ثابت در ذهن شما بمونه و هیچوقت اونارو فراموش نکنین. دیگه نیاز به  حفظ کردن و... هم ندارین.

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  باید به همه مطالب بپردازد

شما وقتی توی بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور شرکت می‌کنین این انتظار رو دارید که سیر تا پیاز فیزیک رو به شما یاد بده. اگر صرفا یک سری مبحث­های خاصی رو آموزش بده برای شما کاربردی نخواهد بود. کلاسی موثره که تمامی مطالب کتاب رو بتونه پوشش بده.

استاد در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  باید به زبان ساده و صریح آموزش بدهد

قرار نیست لقمه رو دور سرمون بگردونیم. هرچی ارائه مطالب توسط استاد دوره ساده و آسون باشه شما هم زودتر می‌تونین اونارو یاد بگیرین و تست هاشو حل کنین.

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید در تمامی سطح ها باشد

این نکته رو فراموش نکنین که یک دوره آموزشی رو ممکنه یک شاگرد متوسط هم ببینه و هم یک شاگرد ممتاز، هر دو اونا باید بتونن از مطالب این درس استفاده کنن و ذهنشون کشش یادگیری رو داشته باشه. نباید تنها شاگردهای ممتاز رو در نظر گرفت همه خیلی از اصول و پایه­ها رو میدونن و تسلط دارنن. همه دانش آموزا با هر سطح سوادی باید بتونن از اون استفاده کنند و همینطور بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  باید قدرت تست زدن رو یاد بدهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی