ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین اپ های گوشی مناسب دوران بارداری

همان‌طور که می‌دانید بارداری، زندگی افراد را دست‌خوش تغییرات می‌کند. مواردی وجود دارد که در طول دوران بارداری نیازمند بررسی و پیگیری بسیار است؛ از جمله این موارد می‌توانیم به ویزیت‌های پزشکی، یادآوری مصرف ویتامین‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان‌طور که می‌دانید بارداری، زندگی افراد را دست‌خوش تغییرات می‌کند. مواردی وجود دارد که در طول دوران بارداری نیازمند بررسی و پیگیری بسیار است؛ از جمله این موارد می‌توانیم به ویزیت‌های پزشکی، یادآوری مصرف ویتامین‌های دوران بارداری، بررسی سرعت رشد جنین یا نوزاد و برنامه‌ریزی‌های زایمان اشاره کنیم.

در این‌جا ما در کنار شما هستیم تا بهترین برنامه‌های گوشی مناسب دوران بارداری را به شما معرفی کنیم. اپ‌های پیشنهادی به دلیل قابل اعتماد بودن، محتوای با کیفیت و امتیاز بالا برای استفاده شما در دوران بارداری در نظر گرفته شده‌اند.

Full Term – Contraction Timer

قیمت: رایگان

امتیاز آیفون: 4.8 ستاره

شما می‌توانید به منظور ردیابی انقباضات زایمان خود، تنها با زدن بر روی یک دکمه، مدت زمان و فرکانس‌ها را در کل مدت زایمان بررسی و کنترل کنید. شاید جالب باشد که بدانید این برنامه دارای یک ضربه شمار، بخش مرجع بارداری و کنترل‌کننده وزن است. همچنین این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و هر فردی می‌توانید به راحتی از آن استفاده نماید.

Sprout Pregnancy

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.6 ستاره

امتیاز آیفون: 4.7 ستاره

با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، شما می‌توانید لگدها، ضربان قلب و حرکت‌های تعاملی جنین خود را بررسی کنید. همچنین شما می‌توانید اطلاعات روزانه و هفتگی جنین در حال رشد، شمارنده ضربات قلب، انقباض‌ها، تغییر وزن و به طور کلی یک جدول زمانی بارداری شخصی را در این برنامه به صورت اختصاصی داشته باشید.

Ovia

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.8 ستاره

امتیاز آیفون: 4.9 ستاره

این برنامه قابل تنظیم بوده و می‌توانید به کمک آن اطلاعات بارداری خود را شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید نام، جنسیت، تاریخ زایمان، اهداف بارداری و اطلاعات سلامتی خود و جنین را در آن وارد نمایید و برای روز بزرگ زایمان لحظه‌شماری کنید. بخش جالب برنامه این است که شما می‌توانید بیش از 2000 مقاله مرتبط با شرایط خود را در این برنامه بخوانید و با دیگر مادران که شرایط مشابهی با شما دارند، ارتباط بگیرید.

Baby2Body

قیمت: رایگان

امتیاز آیفون: 4.7 ستاره

به‌طور معمول مادرها و مادربزرگ‌ها در طول دوران بارداری خود، به بدترین شکل ممکن غذا خورده‌اند و سلامتی و تحرک دوران بارداری را نادیده گرفته‌اند. پیشنهاد آن‌ها به جوان‌ترها همین است که کمتر تحرک داشته باشید یا زیاد غذا بخورید، اما امروزه با توجه به اطلاعات روز پزشکی و وجود اپلیکیشن‌های کاربردی بارداری، می‌دانیم که در دوران بارداری باید صحیح غذا بخوریم و تحرک داشته باشیم. در این برنامه کاربردی، دستورالعمل‌های ورزشی و مرتبط با تغذیه، تمرین‌های بارداری متناسب با مرحله و اهداف بارداری، پادکست‌های سلامتی و تمرین‌هایی برای تنفس صحیح و تقویت لگن برای شما در نظر گرفته شده است تا در دوران بارداری همچنان سلامت باشید و بعد از آن نیز به بیماری‌های بارداری یا اضافه وزن مبتلا نشوید.

Pregnancy Due Date Tracker

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.6 ستاره

این برنامه بسیار کاربردی، مفید و ساده است. در حقیقت شما برای استفاده از این برنامه، نیاز به دانش فنی ندارید. در این برنامه زمان‌بندی سررسید زایمان، نکات هفته به هفته بارداری، لیست خرید برای اقلام ضروری در دوران بارداری و بعد از آن، ایده برای انتخاب نام کودک، تایمر انقباض و لیستی از وسایل که باید با خودتان به بیمارستان ببرید، در دسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید خرید مکمل های دوران بارداری و شیردهی را در این برنامه وارد کنید و در زمان مشخص از آن‌ها استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید توجه به سلامتی در حین و پس از بارداری، از جمله موارد کلیدی و مهم این دوران است.

Mom Life Pregnancy Tracker

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.7 ستاره

شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، برنامه‌های بارداری خود را به‌روزرسانی کنید، همچنین در مورد پیشرفت کودک و سلامت خود، اطلاعات کاملی دریافت خواهید کرد. در این برنامه شما می‌توانید با مادران دیگری که شرایط شما را دارند ارتباط بگیرید و درباره بارداری، زایمان و مواردی از این دست صحبت کنید.

BabyChakra

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.6 ستاره

این برنامه یکی از بهترین و تخصصی‌ترین برنامه‌های بارداری بوده که در هند عرضه شده است. این برنامه توسط متخصصان و تیم‌های مطرح پزشکی پشتیبانی می‌شود. جالب است بدانید که اگر دانش جامع و کافی برای تولید محتوای بارداری و زایمان داشته باشید، می‌توانید اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کاربران زیادی چت کنید. تبادل دانش و اطلاعات در این اپلیکیشن، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌هایی است که باعث محبوبیت این برنامه در بین کاربران شده است.

Peanut

قیمت: رایگان

امتیاز آیفون: 4.2 ستاره

دوران بارداری، دوران سختی است و شما به تنهایی نمی‌توانید از آن لذت ببرید یا مشکلات خود را حل کنید. بهتر است در این شرایط با افرادی ارتباط بگیرید که بتوانید سوالات و دغدغه‌های خود را با آن‌ها مطرح کنید. قطعا شما در این دوران احساسات متفاوتی را تجربه خواهید کرد، احساساتی مانند غم، شادی، اضطراب و حتی نگرانی از آینده. در این دوران بهتر است اطلاعات خود را در زمینه بارداری و زایمان کامل کنید و با دیگران ارتباط بگیرید. این اپلیکیشن شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده است تا دانش خود را در این زمینه بیشتر کنید.

Pregnancy App

قیمت: رایگان

امتیاز اندروید: 4.9 ستاره

امتیاز آیفون: 4.9 ستاره

این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما می‌توانید به راحتی اطلاعات اولیه جنین و خودتان را در آن وارد کنید. در ادامه این برنامه یک شمارنده ضربان قلب، زمان‌بندی سررسید زایمان و یک ردیاب وزن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید همیشه سلامتی خود و جنین را بررسی کنید. همچنین شما می‌توانید اطلاعات سلامتی خود را در این اپلیکیشن کاربردی وارد نمایید و در زمان مراجعه به پزشک، اطلاعات کاملی را در اختیار تیم پزشکی قرار دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی شده تا با تمرکز بر روی نیازهای شما، اپلیکیشن‌های کاربردی گوشی که مناسب دوران بارداری است، معرفی کنیم. البته اپلیکیشن‌های زیادی برای بررسی دوران بارداری وجود دارد اما این موارد جزو محبوب‌ترین برنامه‌ها بوده و امتیازهای بالایی را از آن خود کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی