ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فضای ابری؛ معرفی سرویس فضای ابری پارس پک

برای خرید فضای ذخیره‌سازی ابری، دو گزینه پیش روی شماست: یکی سرویس‌های خارجی و دیگری سرویس‌های داخلی. فضاهای ذخیره‌سازی ابری خارجی با مشکلاتی همراه‌اند. برای مثال، بعضی از آن‌ها فیلتر هستند یا برخی دیگر از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای خرید فضای ذخیره‌سازی ابری، دو گزینه پیش روی شماست: یکی سرویس‌های خارجی و دیگری سرویس‌های داخلی. فضاهای ذخیره‌سازی ابری خارجی با مشکلاتی همراه‌اند. برای مثال، بعضی از آن‌ها فیلتر هستند یا برخی دیگر از ابتدا فضای محدودی ارائه می‌دهند و برای ارتقای آن‌ها باید کردیت کارت داشته باشیم. بااین‌حال، فضاهای ذخیره‌سازی ابری داخلی این مشکلات را ندارند. در این مطلب، سرویس فضای ابری پارس پک را به شما معرفی می‌کنیم که تا‌به‌امروز توانسته است رضایت اکثر کاربرانش را به‌خوبی جلب کند.

چرا خرید فضای ابری؟

اگر زندگی شخصی یا کاری‌تان به‌گونه‌ای است که نیاز دارید به اطلاعاتتان در چند سیستم دسترسی داشته باشید، بهترین گزینه برای ذخیره‌سازی این اطلاعات، خرید فضای ابری است. با داشتن فضای ابری، فقط با درج اطلاعات ورود خود می‌توانید از تمام سیستم‌ها به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نحوه کار با فضای ابری بدین‌ترتیب است که باتوجه‌به پلنی که انتخاب می‌کنید، فضای مشخصی از یک سرور به شما اختصاص داده و درادامه، اطلاعات ورود به این فضا نیز به شما ارائه می‌شود. پس‌ازآن از هر دستگاهی و از هر جای دنیا، فقط با واردکردن اطلاعات خود می‌توانید در بستر اینترنت به آن فضای ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشید.

در‌کنار دسترسی بسیار راحت‌تر به داده‌ها، یکی دیگر از مزایای استفاده از کلود استوریج در‌مقایسه‌با روش‌های سنتی، ایمن‌تر‌بودن آن‌هاست. وقتی اطلاعات خود را در هارد‌، فلش و... ذخیره می‌کنید، دائماً نگران آسیب‌دیدن یا به‌سرقت‌رفتن آن‌ها هستید.

این در حالی است که در فضای ذخیره‌سازی ابری این فقط شما هستید که می‌توانید به داده‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین، از‌آن‌جا‌که این اطلاعات در سروری امن و در جای دیگری ذخیره می‌شوند، بابت آسیب‌دیدن آن‌ها دیگر نگران نخواهید بود.

چرا فضای ذخیره‌سازی ابری پارس پک انتخاب مناسبی است؟

با وجود سرویس‌های متنوعی که در فضای وب فروخته می‌شوند، این سؤال پیش می‌آید که چرا سرویس فضای ذخیره سازی ابری پارس پک می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد؟ فضای ذخیره‌سازی ابری پارس پک قابلیت‌های بسیاری به کاربرانش ارائه می‌دهد. در‌ادامه، برخی از این قابلیت‌های مهم را باهم مرور می‌کنیم.

1. امنیت فضای ابری پارس پک

بی‌شک بزرگ‌ترین ضعف فضاهای ذخیره‌سازی ابری امن‌نبودن آن‌هاست. امنیت فضای ابری از دو نظر ممکن است تهدید شود:

  • پاک‌شدن اطلاعات داخل فضای ذخیره‌سازی ابری
  • امکان دسترسی دیگران به اطلاعات این شبکه

تیم توسعه‌دهنده فضای ابری پارس پک امنیت اطلاعات کاربران را در این شبکه در اولویت قرار داده و برای این تهدیدها راه‌حل‌هایی در نظر گرفته‌اند. وقتی اطلاعات خود را در کلود استوریج پارس پک ذخیره می‌کنید، این سرویس به‌طور خودکار از آ‌‌ن‌ها در سه نسخه کپی می‌گیرد؛ بنابراین، می‌توانید بابت پاک‌نشدن داده‌هایتان آسوده‌خاطر باشید.

علاوه‌بر‌این، استفاده از پروتکل S3 آمازون، یکی از پروتکل‌های امنیتی برتر در فضای ابری‌، روشی است که پارس پک برای تضمین امنیت فضای ابری خود پیش گرفته است. ازجمله ویژگی‌های مهم آمازون S3 امنیت مثال‌زدنی و سرعت فراوان و مقیاس‌پذیری مطلوب آن است.

نکته مهم دیگر اینکه اطلاعات کاربران در این بستر ازطریق پروتکل HTTPS منتقل می‌شود؛ پروتکلی که با روش منحصر‌به‌فرد خود در رمزگذاری داده‌ها، امکان سرقت آن‌ها را حین انتقال به حداقل می‌رساند.

2. امکان ارتقای سرویس

پارس پک انتخاب میزان فضای ذخیره‌سازی ابری موردنیاز و بازه زمانی آن را به خودتان واگذار می‌کند. بنابراین، تا زمانی که اطلاعات کمتری دارید، می‌توانید به‌سراغ فضای ابری کمتر بروید که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم دارد. بعد از خرید سرویس، هر زمان که احساس کردید به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی داده‌هایتان نیاز دارید، کافی است به پنل خود در پارس پک بروید و فضای سرویس خود را افزایش دهید.

3. پشتیبانی ۲۴ساعته

اگر در دسترسی به داده‌های خود مشکلی داشته باشید یا درباره ویژگی‌های Cloud Storage پارس پک سؤالی برایتان پیش بیاید، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانان مجموعه در ارتباط باشید. برای اطلاع از روش‌های دریافت پشتیبانی، می‌توانید وارد صفحه تماس با پشتیبانی شوید.

4. آپتایم کم‌نظیر

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است کارایی کلود استوریج را عملاً مختل کند، مشکلات دسترسی آن است. تیم پشتیبانی سرویس Cloud Storage پارس پک همواره تلاش می‌کنند تا این سرویس در هیچ زمانی از دسترس کاربران خارج نشود. به‌همین‌دلیل، Uptime این فضای ذخیره‌سازی ابری ۹۹.۹۹درصد است که این میزبان تقریباً دسترسی همیشگی شما را به اطلاعاتتان می‌تواند تضمین کند.

5. امکان تخصیص منابع به گروهی از کاربران

سرویس Cloud Storage پارس پک برپایه متد Multi-Tenant توسعه داده شده است. به‌لطف این معماری، کاربران می‌توانند این فضا را دراختیار افراد گوناگون قرار دهند و به هر‌یک از آن‌ها مجوز نوع خاصی از دسترسی را بدهند.

6. قیمت مقرون‌به‌صرفه

سیاست‌های قیمت‌گذاری پارس پک برای فروش خدمات متنوع خود، به‌خصوص سرویس فضای ابری، همواره بر این اصل استوار بوده است که همه افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند. قیمت سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری پارس پک از فضاهای ذخیره‌سازی فیزیکی و نیز سایر سرویس‌های موجود ارزان‌تر است؛ بنابراین حتی در تهیه سرویس‌های بلندمدت با فضای زیاد، هم خاطرتان آسوده خواهد بود. همچنین جهت آشنایی بیشتر میتوانید مقاله فضای ابری چیست؟ را مطالعه کنید.

کلام آخر

پارس پک با ۱۲ سال سابقه فعالیت، جزو نخستین شرکت‌هایی است که سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری را در ایران دراختیار کاربران قرار داده و تاکنون توانسته است رضایت ۹۸درصد از آنان را جلب کند. برای خرید فضای ابری از پارس پک، فقط کافی است بعد از مطالعه نحوه استفاده از فضای پارس پک وارد صفحه اختصاصی فضای ابری ذخیره سازی ابری پارس پک شوید و مشخصات سرویس موردنیاز خود را متناسب با هزینه و بازه زمانی دلخواهتان انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr.no.body
    mr.no.body | ۲۴ آبان ۱۴۰۱

    خدمات و پشتیبانی بی کیفیت ...
    من که پشیمونم

مطالب پیشنهادی