ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا زبان انگلیسی خودمان را با بازی کردن تقویت کنیم

شما می‌توانید نوشتن و مکالمه انگلیسی خود را با سرگرم شدن و بازی کردن تمرین کنید. ما اطلاعاتی را که در حین تفریح ​​یاد گرفتیم فراموش نمی‌کنیم. یکی از موثرترین راه‌ها برای یادگیری موثر و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما می‌توانید نوشتن و مکالمه انگلیسی خود را با سرگرم شدن و بازی کردن تمرین کنید. ما اطلاعاتی را که در حین تفریح ​​یاد گرفتیم فراموش نمی‌کنیم. یکی از موثرترین راه‌ها برای یادگیری موثر و دائمی، بازی است. برای تکمیل یک سطح از این بازی‌ها فقط باید حداقل پنج دقیقه وقت بگذارید.

در این مقاله نام بازی‌هایی را که می‌توانید در آن‌ها رایتینگ و اسپیکینگ در زبان انگلیسی تمرین کنید را به شما خواهیم گفت. می‌دانید که آموزش زبان انگلیسی در زندگی اجتماعی و تجاری شما بسیار مهم است. اما ممکن است به خاطر احساس درس خواندن مدام معطل باشید. شما می‌توانید بدون وارد شدن به روانشناسیِ مطالعه، با بازی زبان خارجی خود را در زمان کوتاه‌تری بهبود بخشید. بنابراین، از این فکر خلاص می‌شوید که از وقت گرانبهای خود وقت می‌گیرید.

چگونه با بازی انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

شما می‌توانید انگلیسی خود را با بازی تقویت کنید، مهمترین مزیت انجام بازی‌های تیمی در حین یادگیری زبان انگلیسی این است که شما را به صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی تشویق می‌کند. وقتی صحبت می‌کنید، اعتماد به نفس خود را افزایش می‌دهید.

استفاده مجدد و فوراً از چیزهای جدیدی که آموخته‌اید به شما این امکان را می‌دهد که ناخواسته آن کلمه را تکرار کنید و آن را برای همیشه در حافظه خود ذخیره کنید. شما کلمات را بدون حفظ کردن آن‌ها یاد می‌گیرید. همچنین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با این روش بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

بسیاری از موسسات آموزشی با بازی‌ها، درس‌ها را سرگرم‌کننده و لذت‌بخش می‌کنند تا شما به‌طور دائم یاد بگیرید.

به لطف بازی‌های قابل اجرا در اینترنت یا اپلیکیشن‌های موبایل، ساعات کاری کاملاً انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد. شما این فرصت را دارید که در حین غذا خوردن، تماشای تلویزیون، یا در زمان انتظار دوست خود در کافه، خانه، هر کجا که می‌خواهید، بازی‌های یادگیری زبان را انجام دهید.

بازی‌های بهبود واژگان

Four Letters

این یک بازی است که در آن کلمات را از 4 حرف ایجاد می‌کنید. شما باید کلمات را در زمان مشخصی کامل کنید. همانطور که بازی می‌کنید، متوجه می‌شوید که دایره لغات شما افزایش می‌یابد، کلمات را فراموش نمی‌کنید و کلمات بیشتری را از حافظه خود پیدا می‌کنید. با پیشرفت، دانش شما از تعداد کلمات افزایش می‌یابد و امتیاز بازی شما افزایش می‌یابد.

بازی بدون امتیاز جالب نیست. سیستم امتیاز دهی انگیزه شما را افزایش می‌دهد.

Word Cookies

این یک بازی لذت بخش و تا حدودی چالش برانگیز است که به شما امکان می‌دهد کلمات پنهان را آشکار کنید. از آنجایی که بازی برای شما برای بهبود زبان انگلیسی است، شما را مجبور به استخراج کلمات متفاوت و جدید می‌کند.

این یک بازی است که محدودیت‌های دستور زبان شما را جابجا می‌کند. این یک بازی است که از شما می‌خواهد کلمات را پیدا کنید و با زمان مسابقه دهید. ما مطمئن هستیم که با مشاهده افزایش دایره لغات خود از چالش لذت خواهید برد. این یکی از شناخته شده‌ترین و توصیه شده‌ترین بازی در سراسر جهان است.

در این بازی سعی می‌کنید کلمات یک جدول را از بالا به پایین یا از چپ به راست پیدا کنید. مزیت بازی به زبان خارجی این است که مغز شما با دیدن کلمات انگلیسی آشنا می‌شود. سطوح بازی مناسب برای سطح همه وجود دارد.

گاهی اوقات افزایش دایره لغات بسیار مفید است، زیرا این یک بازی است که به شما امکان می‌دهد کلمه ای را پیدا کنید و به فرهنگ لغت نگاه کنید. همانطور که کلمات را تکرار می‌کنید، آن‌ها در حافظه ذخیره می‌شوند.

اما ویژگی این بازی این است که با یک بار نگاه کردن به کلمه در فرهنگ لغت، برای همیشه در حافظه ثبت می‌شود. این یکی از سریع‌ترین بازی‌های آموزش کلمات بدون حفظ کردن است. همچنین به شما در بهبود مهارت‌های نوشتاری و املای خود تمرین می‌دهد. همچنین با جلوه‌‌های بصری باشکوه و صداهای آرامش بخش به شما امکان می‌دهد به روشی دلپذیر یاد بگیرید.

Wordcapes

این یک بازی است که در آن سعی خواهید کرد یک کلمه معتبر برای پیشروی در بازی به صورت عمودی، افقی، مورب یا عقب پیدا کنید. وقتی مغز یا حافظه خود را برای یافتن کلمات تحت فشار قرار دهید، بسیار لذت خواهید برد. خواهید دید که عادت کرده‌اید در حالی که با لذت بازی می‌کنید، به انگلیسی فکر کنید بدون اینکه خسته شوید.

Wordmint

این یک بازی استراتژیک است که می‌توانید در وسایل نقلیه عمومی یا هر کجا که هستید بازی کنید. این یک بازی سرگرم کننده است که در حمل و نقل عمومی انجام می‌شود. شما توانایی خود را در تشکیل کلمات از حروف بهبود خواهید داد. شما می‌توانید با توجه به سطح خود انتخاب کنید. شما فرصت انتخاب موضوع را دارید. بنابراین، شما می‌توانید کلمات را به عنوان یک موضوع یاد بگیرید.

Wordbrain

این یک بازی کلمه محبوب است که در 65 کشور بازی می‌شود. اگر هنگام شروع کار برایتان سخت است، فوراً تسلیم نشوید. سطح خود را مشخص کنید. بازی در مواقعی که مشکل دارید نکاتی را به شما ارائه می‌دهد.

Word Connect

این یک بازی است که در دنیای مجازی ضمن ایجاد کلمات به شما پول می‌دهد. اگرچه پول واقعی به دست نمی‌آورد، اما از نظر انگیزه بسیار موثر است. پاداش روزانه به شما امکان می‌دهد هر روز بازی کنید تا حق خود را از دست ندهید. واژگان شما تمرین نوشتن شما را بهبود می‌بخشد. مغز شما با دیدن کلمات انگلیسی آشنا می‌شود.

Word Whomp

یکی از بازی‌های سرگرم کننده برای بهبود دایره لغات شما WORD WHOMP است. در ابتدا 6 حرف به شما داده می‌شود. شما باید کلمات را با این 6 حرف استخراج کنید. برای هر کلمه جدید دو دقیقه و نیم دریافت می کنید. شما در حالی که سعی می‌کنید کلمات انگلیسی را سریع پیدا کنید، به انگلیسی فکر می‌کنید.

هدف بازی استخراج کلمه صحیح است. این یک بازی است که مهارت‌های نوشتاری شما را بهبود می‌بخشد و در عین حال عادت به تکمیل کلمه صحیح را پیدا می‌کنید تا بازی بلافاصله تمام نشود.

Word with Friend Classic

اگر قبلاً Scrabble را بازی کرده‌اید، قوانین این بازی را به راحتی یاد خواهید گرفت. این یک بازی محبوب است که می‌توان آن را به بسیاری از زبان‌ها بازی کرد. این یک بازی شگفت انگیز است که در آن می‌توانید به خوبی در بهبود دایره لغات خود تمرین کنید.

این یک بازی است که از نظر بازی و چت با سایر بازیکنان برای شما بسیار مفید خواهد بود. از آنجایی که همه برای بهبود زبان خارجی خود بازی می‌کنند، می‌توانید بدون مشکل چت کنید. اعتماد به نفس شما افزایش می‌یابد.

Asmaca

این بازی را می‌توان با دو یا چند بازیکن بازی کرد. هدف حدس زدن حرف صحیح، یافتن کلمه است. برای اینکه کلمه را پیدا کنید و آن را گم نکنید، باید حرف مناسب را انتخاب کنید. از آنجایی که در بازی یک پرسشگر و یک پاسخ دهنده وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد که نوشتن و خواندن را به خوبی تمرین کنید.

Scrabble

یک بازی مشهور جهانی که به طور ویژه برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده است. با انجام این بازی متوجه خواهید شد که دیدگاه شما نسبت به حروف تغییر کرده است. شما یک کلمه ایجاد می‌کنید و معنای کلمه‌ای را که در فرهنگ لغت پیدا می‌کنید جستجو می‌کنید.

همانطور که طبق قوانینی که استفاده می‌کنید امتیاز کسب می‌کنید، یاد می‌گیرید که از حروف به طور موثر و منطقی استفاده کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که به زبان انگلیسی فکر کنید. یکی از دائمی‌ترین تکنیک‌های یادگیری است.

کلماتی که از طریق تعامل حسی آموخته می‌شوند بهترین کلمات آموخته شده هستند. وقتی آنلاین هستید می‌توانید با بازیکنان دیگر چت کنید. شما توانایی نوشتن خود را بهبود می‌بخشید. این شما را خوشحال می‌کند که متوجه شوید طبق پاسخ شما درک می‌شوید.

می‌توانید با دو یا چند بازیکن بازی کنید. برای بهبود زبان خود، توصیه ما این است که به عنوان دو بازیکن بازی کنید.

Taboo

در حالی که با دوستان خود سرگرم هستید، بدون اینکه متوجه شوید شروع به فکر کردن به زبان انگلیسی می‌کنید. شما سؤال می‌کنید، توصیف می‌کنید، مشاهده می‌کنید که چگونه می‌توانید یک کلمه را به روش‌های مختلف توصیف کنید. شما کلمات انگیزشی را به خود می‌گویید زیرا با این بازی می‌توانید به زبان انگلیسی جمله بسازید و بدون تردید صحبت کنید. زیرا در حین انجام بازی، برای شما مهم نیست که چگونه صحبت می‌کنید، سعی می‌کنید کلمات زیادی را در یک زمان خاص بیان کنید و می‌خواهید گروه شما آن را پیدا کند. شکست دادن حریفان به اولویت شما تبدیل می‌شود.

وقتی نوبت به شخص دیگری می‌رسد، با این فکر که چقدر خوب می‌توانید با توجه به تعداد کلماتی که می‌دانید به زبان انگلیسی بگویید، خوشحال خواهید شد. متوجه می‌شوید که دایره لغات شما بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

و در پایان

امیدواریم با معرفی این بازی‌ها بتوانیم در بالا رفتن سطح زبان انگلیسی شما نقش داشته باشیم. قطعا با انجام دادن مستمر حتی یکی از این بازی‌ها شاهد پیشرفت خود خواهید بود. توجه داشته باشید که این بازی ها مکمل آموزش زبان شما خواهد بود برای دریافت آموزش اصولی و درجه یک زبان انگلیسی حتما به سایت آکادمی روان سر بزنید.

منبع:www.ravaan.co

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی