ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اینترنتی محصولات شیمیایی و پلیمری در کشور میسر شد

دغدغه بسیاری از افرادی که قصد کار در زمینه‌های صنعتی را دارند، خرید مواد اولیه شیمیایی و محصولات پلیمری است. دسترسی به این مواد و آگاهی از قیمت روز، کیفیت، انواع و دیگر جزییات درباره ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دغدغه بسیاری از افرادی که قصد کار در زمینه‌های صنعتی را دارند، خرید مواد اولیه شیمیایی و محصولات پلیمری است. دسترسی به این مواد و آگاهی از قیمت روز، کیفیت، انواع و دیگر جزییات درباره آن‌ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. وجود یک مجموعه منسجم، پویا و خوشنام می‌تواند نیاز‌های بسیاری از واحد‌های صنعتی را برطرف سازد. در این مطلب قصد داریم به خرید محصولات شیمیایی و پلیمری به صورت اینترنتی در کشور بپردازیم.

آشنایی با مواد شیمیایی

به مواد طبیعی مورداستفاده در صنایع مختلف که روی آن‌ها فرایند ویژه‌ای صورت نگرفته است و به شکل خام هستند، مواد اولیه شیمیایی گفته می‌شود. از مواد اولیه برای تولید محصولات شیمیایی جدید استفاده می‌شود. این مواد از طبیعت گرفته شده‌اند و نیاز به پردازش دارند.

برای شناخت ترکیبات و عناصر تشکیل‌دهنده مواد شیمیایی باید از روش‌های شیمیایی استفاده کرد. عناصر موجود در مواد شیمیایی هنگام انجام واکنش‌ها، با هم ترکیب می‌شوند و مواد نامحدودی را تولید می‌کنند.

بازار خرید محصولات شیمیایی و پلیمری

یکی از مهم‌ترین بازار‌ها در جهان، بازار خریدوفروش مواد شیمیایی و پلیمری است. نقش این مواد در اقتصاد و تولید کشور‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. هرگونه کمبود در عرضه این مواد، می‌تواند روی تورم و اقتصاد کشور تأثیر منفی بگذارد. از محصولات مهمی که در این بازار‌ها، خریدوفروش می‌شوند، می‌توان به مواد پلیمری، شیمیایی و حلال‎‌ها، مواد اولیه رنگ و رزین، کامپوزیت و ... اشاره کرد. همچنین خرید تیتان و محصولاتی مانند آن باتوجه‌به کاربرد‌های فراوانی که دارند، بسیار موردتوجه است.

کشور‌های برتر در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی

ایالات متحده از جمله کشور‌های استراتژیک در زمینه تولید محصولات شیمیایی در سطح جهان است. تولید حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد اسید نیتریک، کاستیک سودا و خاکستر سودای جهان توسط این کشور انجام می‌شود. آمریکا در ساخت اسیدسولفوریک نیز رتبه دوم را در جهان دارا است.

کشور برتر دیگر در زمینه تولید و فروش محصولات شیمیایی در جهان، آلمان است. این کشور برتر صنعتی، نقش مهمی در بازار صنایع شیمیایی و پلیمری دارد. چین نیز در زمینه تولید و عرضه محصولات شیمیایی یک ابرقدرت به‌حساب می‌آید. این کشور درصد زیادی از این بازار را در اختیار دارد. از دیگر کشور‌های مهم در این زمینه می‌توان به روسیه، هند، ژاپن، انگلستان، ایتالیا، فرانسه و برزیل نیز اشاره کرد.

مهم‌ترین مراکز خرید محصولات شیمیایی و پلیمری

در ایران شرکت‌های زیادی در زمینه واردات و تولید انواع مواد شیمیایی، محصولات پلیمری و مواد اولیه صنعتی در حال فعالیت هستند. این شرکت‌ها به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • شرکت‌هایی که دست به تولید و فروش مواد شیمیایی می‌زنند.
  • شرکت‌هایی که صرفا تولیدکننده هستند.
  • شرکت‌هایی که نمایندگی برند‌ها را در اختیار دارند و مواد اولیه شیمیایی را وارد می‌کنند.

یکی از شرکت‌های خوشنام برای خرید محصولات شیمیایی و پلیمری، بسپار مارکت است. این شرکت در زمینه واردات مواد اولیه صنعتی فعالیت دارد. از جمله محصولاتی که توسط این شرکت عرضه می‌شود، می‌توان به مواد اولیه رنگ و رزین، کامپوزیت که شامل تیتان، رزین، الیاف و سایر افزودنی‌ها است و همچنین مواد پلیمری مانند لاستیک، پلاستیک و ... اشاره کرد.

بسیاری از واحد‌های تولیدی، خرید الیاف شیشه و همچنین خرید تیتان و دیگر مواد شیمیایی موردنیاز خود را از این مجموعه انجام می‌دهند. این مواد برای تولیدات مختلفی به کار گرفته می‌شوند. از آن‎‌ها برای تهیه فلزات، مصالح ساختمانی، تولید محصولات دارویی، لوازم‌خانگی، پلاستیک‎سازی، صنعت نساجی، کشاورزی، خودروسازی و ... استفاده می‌شود.

نکاتی که در زمان خرید محصولات شیمیایی باید مدنظر قرار داد

توجه به برخی از نکات در زمان خرید مواد شیمیایی صنعتی، پلیمری یا مواد اولیه بسیار ضروری و مهم است.

برند محصول

در هنگام خرید، توجه به برند محصول بسیار اهمیت دارد. خرید از یک برند شناخته شده و مطمئن می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت محصول باشد.

گرید محصول

گرید نمایانگر درجه خلوص، مقدار و نوع ناخالصی موجود در محصول است. آگاهی از گرید محصول می‌تواند بر کیفیت تولید تأثیر زیادی داشته باشد.

ویژگی‌های محصول

موارد دیگری نیز در خرید مواد شیمیایی اهمیت دارند: توجه به زمان تولید، غلظت، بسته‌بندی، MSDS که برای نگهداری و انبارکردن محصول مهم است. بسته‌بندی محصولات شیمیایی و پلیمری برای نقل‌وانتقال مطمئن و ایمن آن‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

محل خرید محصولات شیمیایی

بیشتر مراکز فروش محصولات شیمیایی و پلیمری و همچنین واردکنندگان مواد شیمیایی، در تهران قرار دارند. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان واحد‌های صنعتی و تولید‎کنندگان در شهرستان‎‌ها، برای تهیه مواد اولیه، مجبور هستند، هزینه حمل‌ونقل بپردازند؛ بنابراین در هنگام خرید یک محصول باید به انبار دفتر و هزینه‌های حمل‌ونقل نیز توجه کرد.

خرید از واردکننده محصولات شیمیایی

بسیاری از واحد‌های صنعتی، مواد شیمیایی و پلیمری خود را از واردکننده‌ها خریداری می‌کنند. دلیل این انتخاب این است که واردکننده‌ها نسبت به تولیدکننده‌ها، طیف بیشتری از محصولات را پوشش می‌دهند. یک واردکننده محصولات شیمیایی، عموما با کارخانه‌های متنوع و متعدد خارجی در ارتباط است و می‌تواند تمامی نیاز‌های یک واحد صنعتی را تأمین کند.

قیمت مواد شیمیایی و پلیمری

قیمت مواد شیمیایی و پلیمری مانند بسیاری از محصولات دیگر، مدام در حال تغییر است. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن‌ها تعیین کرد. حتی گاهی دو قیمت از یک محصول مشاهده می‌شود. این امر به برند تولیدکننده و شرایط توزیع‌کننده آن بستگی دارد. مواد شیمیایی و پلیمری تولیدی آمریکا و آلمان، دارای قیمت‎‌های بیشتری نسبت به محصولات کشور‌هایی مانند چین هستند. درهرصورت، به دلیل تغییر مدام قیمت‌ها برای اطلاع از آن‌ها نیاز به تماس با شرکت توزیع‌کننده است.

بسپار مارکت بهترین مرکز خرید محصولات شیمیایی و پلیمری به‌صورت اینترنتی

کیهان بسپار نیک‌اندیشان یا بسپار مارکت، یک شرکت بازرگانی معتبر برای خرید مواد شیمیایی است. این مجموعه به ارائه محصولاتی در حوزه‌های پلیمر، حوزه شیمیایی و حلال‌ها، حوزه مواد اولیه رنگ و رزین کامپوزیت، حوزه شوینده و بهداشتی و حوزه صنایع غذایی می‌پردازد. بسپار مارکت، عمده محصولات خود را از کشور‌هایی همچون آمریکا، چین و آلمان وارد می‌کند. این مجموعه در اندیشه عرضه محصولات باکیفیت به دست تولیدکنندگان است. تیم متخصص بسپار مارکت از کارشناسان خبره‌ای تشکیل شده است تا بتواند به بهترین شکل نیاز خریداران را پاسخ دهد.

این مجموعه با تسریع روند خرید محصول و ارائه فاکتور به مشتری در سریع‎ترین زمان ممکن، تلاش می‌کند تا فرایند خرید، ساده انجام شود. همچنین برای راحتی بیشتر خریداران، بررسی روی گرید، آنالیز و نرخ MSDS مواد، توسط متخصصین این مجموعه صورت می‌گیرد.

عمده محصولات عرضه شده در بسپار مارکت

اگر قصد خرید محصولات شیمیایی را دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده توسط بسپار مارکت به 5 دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  • حوزه پلیمر: لاستیک، پلاستیک و ترموپلاستیک الاستومر‌ها.
  • حوزه شیمیایی و حلال‌ها: شامل حلال‌های داخلی (آمین‌ها، استر‌ها، حلال‌های نفتی و گلایکول‌ها) و حلال‌های خارجی.
  • حوزه  مواد اولیه رنگ و رزین کامپوزیت: رزین و افزودنی‌های آن، پیگمنت و تیتان، غلظت دهنده‌های پودری و مایع صنعت رنگ، الیاف و سایر افزودنی‌ها.
  • حوزه شوینده و بهداشتی: در این دسته، مواد موردنیاز برای ساخت انواع شوینده و بهداشتی مانند اسانس‌ها، اسیدسولفوریک، سدیم لوریل سولفات، بتائین، لورامید، گلیسیرین و… عرضه می‌شوند.
  • حوزه صنایع غذایی: در این دسته، انواع مواد اولیه موردنیاز برای صنایع غذایی نظیر دکستروز، گوار گام، سیترات سدیم، اسیدسیتریک و… عرضه و توزیع می‌شوند.

خرید تیتان و خرید الیاف شیشه جزء درخواست‌ها و سفارشات مهم بسپار مارکت در این روز‌ها هستند.

راهنمای خرید از بسپار مارکت

با مراجعه به شرکت کیهان بسپار نیک می‌توانید تمام نیاز‌های صنعتی واحد تولیدی خود را تأمین کنید. این مجموعه در زمینه فروش الیاف شیشه و عمده مواد اولیه شیمیایی، خدمات گسترده‌ای را به واحد‌های تولیدی ارائه می‌دهد. عمده تمرکز بسپار مارکت روی واردات از کشور‌های برتر در حوزه مواد اولیه شیمیایی و پلیمری است.

خرید محصولات شیمیایی از وب‌سایت بسپار مارکت کاری بسیار ساده خواهد بود. کافی است در این سایت، محصولات موردنیاز خود را انتخاب کنید. کارشناسان مجموعه بسپار مارکت به طور مستقیم با شما در تماس خواهند بود تا به سؤالات شما درباره جزئیات محصول پاسخ دهند. پس از تأیید، پیش‌فاکتور دریافت خواهید کرد و با پرداخت نهایی، خریدتان تکمیل خواهد شد. با تکمیل خرید می‌توانید بار خود را از انبار تحویل بگیرید تا از طریق شرکت باربری آن را دریافت کنید.

از مزایای بسپار مارکت این است که شما می‌توانید پیش از خرید، نمونه محصول را دریافت کنید. فقط کافی است با شرکت تماس بگیرید تا همکاری‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

جمع‌بندی

باتوجه‌به اهمیت خرید محصولات شیمیایی و پلیمری، مراجعه به یک مرکز خرید مطمئن، ضروری است. عرضه محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش و رفتار حرفه‌ای از سوی بسپار مارکت باعث شده‌اند تا خریداران به این مجموعه اعتماد کنند. اقداماتی مانند ضمانت کالا، بازگشت وجه در عرض 48 ساعت و خدمات مشاوره 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های بسپار مارکت به‌حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی