ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی پلتفرم برگزاری کلاس زبان آنلاین همیارزبان – آموزش آنلاین زبان

فرانسوی‌های شیرینی‌های جذاب، دیدنی‌های تاریخی و فرهنگ غنی دارند؛ و همه این موارد دست به دست هم داده تا کسانی که به زندگی در یک کشور تاریخی و جذاب اروپایی علاقه‌مند هستند فرانسه را برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فرانسوی‌های شیرینی‌های جذاب، دیدنی‌های تاریخی و فرهنگ غنی دارند؛ و همه این موارد دست به دست هم داده تا کسانی که به زندگی در یک کشور تاریخی و جذاب اروپایی علاقه‌مند هستند فرانسه را برای مهاجرت انتخاب کنند. افرادی که به فرانسه مهاجرت می‌کنند اهداف مختلفی مانند کار، تحصیل، تجارت و...  در این کشور را دارند. 

علاوه بر فرانسه، آلمان نیز این روزها با استقبال خوب مهاجران مواجه شده؛ و این بخش از اروپا نیز شاهد حضور مردمی از کشورهای مختلف جهان است. در واقع افرادی که قصد دارند در یک کشور توسعه یافته و پیشرفته زندگی کرده؛ و یک زندگی درجه یک برای خودشان و خانواده‌شان بسازند، آلمان را به عنوان مقصد مهاجرتشان انتخاب می‌کنند.

همه این  متقاضیان با هر هدفی که به اروپا سفر یا مهاجرت می‌کنند؛ یک مسیر مشترک دارند. مسیری که همه آن‌ها باید در قدم اول مهاجرت پشت سر بگذارند یادگیری زبان فرانسوی یا یادگیری زبان آلمانی است. چون بدون یادگیری زبان امکان برقراری ارتباط با مردم ساکن این کشورها را نخواهند داشت؛ و نمی‌توانند به خوبی در جامعه اروپایی‌ها ادغام شوند.

یادگیری آلمانی با کلاس زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون و حرفه‌ای دارد. چون زبان آلمانی برای اغلب افراد جدید است؛ و اگر بدون برنامه یادگیری این زبان را شروع کنند، امکان دارد که بارها آن را نیمه‌کاره رها کنند.

همچنین، یادگیری آلمانی نیازمند این است که متقاضی بتواند قدم به قدم در مسیر یادگیری این زبان پیش برود؛ و در صورتی که فرد خودخوان شروع به آموزش آلمانی کند ممکن است برای یک سری از مهارت‌ها بیشتر زمان صرف کند؛ و یادگیری سایر مهارت‌هایش مانند نوشتن به زبان آلمانی را دائم به تعویق بیندازد. با این روش متقاضی نمی‌تواند به زبان آلمانی تسلط خوبی پیدا کند.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود با رزرو کلاس زبان آلمانی یادگیری این زبان اروپایی را شروع کنید، تا بتوانید به خوبی به این زبان تسلط پیدا کنید.

آموزش زبان آلمانی: https://hamyarzaban.com/search-teacher/german

امکان یادگیری هر چهار مهارت آلمانی

در کلاس زبان آلمانی همیارزبان این فرصت برای متقاضیان فراهم شده است که هر چهار مهارت این زبان اروپایی را با هم یاد بگیرند. در واقع زمانی که متقاضی شروع به یادگیری زبان آلمانی می‌کند، استاد زبان آلمانی تک به تک مهارت‌های نوشتن، خواندن، شنیدن و مکالمه به آلمانی را به او آموزش می‌دهد.

با این برنامه متقاضی پس از گذراندن هر سطح می‌تواند تا حد قابل توجهی مهارت‌هایش را در زبان آلمانی بهبود دهد؛ و در نهایت مانند فردی که آلمانی زبان اولش است از این زبان برای زندگی در آلمان و ادغام در جامعه استفاده کند.

حضور در محیط آلمانی و یادگیری بهتر

برای یادگیری یک زبان خاص مانند آلمانی باید در محیطی حضور داشته باشید که آلمانی زبان‌ها حضور دارند. کلاس آلمانی این فرصت را برای متقاضیان فراهم می‌کند که در یک محیط کاملاً آلمانی حضور داشته باشند؛ و با افرادی که از این زبان استفاده می‌کنند ارتباط پیدا کنند.

وجود این ارتباط باعث می‌شود که به مرور زبان آموز نحوه تعامل و ارتباط با آلمانی زبان‌ها را یاد بگیرد؛ و بهتر بتواند با افرادی که آلمانی زبان اولشان است ارتباط برقرار کند.

امکان شرکت در امتحان آلمانی

بعد از اتمام کلاس هر سطح آلمانی متقاضی به هر چهار مهارتی که برای آن بخش لازم است مسلط می‌شود؛ بنابراین افرادی که نیاز به ارائه مدرک گوته یا ... دارند، این امکان را خواهند داشت که در آزمون سطح مد نظرشان شرکت کرده و مدرک تسلط به زبان آلمانی را دریافت کنند.

البته برای شرکت در امتحان گوته لازم است که متقاضی از چند جلسه کلاس خصوصی آلمانی استفاده کند؛ و تکنیک‌ها و اصول پاسخ‌گویی به سؤالات این امتحان را یاد بگیرد. چون تنها در این صورت است که فرد می‌تواند در امتحان گوته نمره قابل قبولی را به دست بیاورد.

یادگیری صحبت کردن به زبان آلمانی آسان است، به شرطی که مسیر درستی را برای آموزش آن انتخاب کرده باشید.

اهمیت کلاس زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسوی نیز باید طبق برنامه‌ریزی باشد؛ تا متقاضی بتواند بازه زمانی مشخصی را برای رسیدن به سطح مد نظرش در زبان فرانسوی در نظر بگیرد. کلاس زبان فرانسه این فرصت را برای متقاضیان این زبان اروپایی فراهم می‌کند که با زمان‌بندی مناسب و با کمک اساتید و منابع فرانسوی، از صفر تا صد این زبان را یاد بگیرند و تا حد قابل قبولی به زبان فرانسوی تسلط پیدا کنند.

گسترش دایره لغات فرانسوی

زبان فرانسوی هم مانند سایر زبان‌ها لغات زیادی دارد؛ و زبان‌آموزان ممکن است در ابتدای مسیر یادگیری این زبان دچار سردرگمی شوند. چون حفظ کردن لغات فرانسوی آن هم برای فردی که این زبان را نمی‌شناسد کار ساده‌ای نیست! 

در کلاس زبان فرانسه استاد با کمک منابع مناسب ابتدا لغات مهم و کاربردی را به زبان‌آموزان یاد می‌دهد. سپس متقاضیان با کمک استاد زبان فرانسوی می‌توانند لغات سخت و پیچیده‌تر را نیز یاد بگیرند؛ و دایره لغات خودشان را در این زبان بهبود دهند. به مرور زبان‌آموزان لغات زیادی را یاد می‌گیرند و می‌توانند از آن‌ها در جملاتش استفاده کنند.

یادگیری دستور زبان فرانسه

یادگیری لغات فرانسوی به تنهایی نمی‌تواند برای مکالمه به این زبان کافی باشد؛ بلکه باید دستورالعمل استفاده از این لغات یا گرامر فرانسه را نیز یاد بگیرید تا بتوانید لغات فرانسوی را به درستی استفاده کنید.

اساتید زبان فرانسوی همیارزبان به خوبی به گرامر این زبان تسلط دارند؛ و با رزرو کلاس زبان فرانسه از این پلتفرم می‌توانید گرامر فرانسوی را به خوبی یاد بگیرید.

صحبت کردن با افراد مسلط به زبان فرانسه

در کلاس زبان فرانسه می‌توانید با افرادی که این زبان را بلد هستند یا در حال یادگیری زبان فرانسه هستند در ارتباط باشید. با این روش می‌توانید به مرور به مکالمه زبان فرانسوی نیز مسلط شوید؛ و موقع حضور در کشور فرانسه با مردم ساکن این کشور ارتباط بهتری داشته باشید.

کلاس زبان آنلاین فرانسوی

اگر برای یادگیری زبان فرانسوی محدودیت زمانی و مکانی دارید؛ و قصد دارید این زبان را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید، کلاس آنلاین زبان فرانسوی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. با شرکت در این کلاس زبان می‌توانید در هر ساعت شبانه‌روز و در هر موقعیت مکانی یادگیری فرانسوی را دنبال کنید؛ و از پیشرفتی که در این زبان دارید لذت ببرید.

امکان انتخاب استاد و کلاس زبان فرانسه

همیارزبان این فرصت را برای زبان‌آموزان در نظر گرفته که یکی از بهترین اساتید زبان فرانسوی را برای یادگیری این زبان انتخاب کنند. برای رزرو کلاس زبان فرانسه می‌توانید اساتید همیارزبان را بررسی کنید؛ و با استادی که انتخاب کرده‌اید یک جلسه خصوصی را به صورت آزمایشی رزرو کنید. 

برای زندگی در شهر برج ایفل و کافه‌های جذاب آماده هستید؟ یادگیری فرانسوی اولین قدم این راه است.

امکان اضافه کردن پارتنر به کلاس زبان فرانسوی

اگر در بین دوستان یا اعضای خانواده‌تان افرادی را می‌شناسید که به زبان فرانسوی علاقه‌مند هستند، یا قصد دارد به فرانسه مهاجرت کنند، پیشنهاد می‌کنیم او را به عنوان پارتنر به کلاستان اضافه کنید. با وجود این امکان در پلتفرم همیارزبان، تنها با پرداخت یک بار هزینه کلاس خصوصی فرانسوی می‌توانید با دوستان به طور مشترک این زبان را یاد بگیرید.

منبع: همیارزبان

 برای تماس با ما می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید.

  • 021-91307646
  • hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد 7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی