ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید ترانکینگ و کابل شبکه از جنرال کنترل نمایندگی سوپیتا

اگر قصد خرید ترانکینگ سوپیتا را دارید یا قصد ساخت شبکه برای شرکت خود را دارید، حتما باید به فکر مراقبت از کابل کشی آن نیز باشید چرا که مشخصاً در صورت آسیب دیدن سیم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد خرید ترانکینگ سوپیتا را دارید یا قصد ساخت شبکه برای شرکت خود را دارید، حتما باید به فکر مراقبت از کابل کشی آن نیز باشید چرا که مشخصاً در صورت آسیب دیدن سیم های شما تمام شبکه شما دچار مشکلات جدی خواهد شد. از راه های محافظت از سیم میتوان به استفاده از داکت و یا ترانکینگ اشاره کرد. ترانکینگ ها بیشتر از جنس PVC هستند و کابل های شما را علاوه بر منظم کردن در مقابل رطوبت و حرارت محافظ میکنند و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری میکنند.

در بسیاری از موارد، برای استفاده از کابل کشی و ایجاد ایمنی و حفاظت از کابل های موجود، از وسیله ای به نام ترانکینگ سوپیتا استفاده می شود. کاربرد ترانکینگ بسیار اهمیت دارد ، زیرا کابل هایی که در یک مجموعه قرار دارد حاوی اطلاعات با ارزشی هستند، و استفاده از ترانکینگ بسیار حائز اهمیت است. زیرا یک محیط و مسیری را مهیا میکند تا کابل ها از آن عبور کنند.

یک ترانک شامل محفظه ای است و با پوششی که دارد محیطی ایمن را برای عبور سیم و کابل مهیا می سازد.

استفاده از ترانک و انواع ترانکینگ ها بستگی به نصب کابل ها در داخل و یا خارج دیوار دارد به طوری که هم ترانک توکار دایم و هم ترانک روکار و با توجه به موقعیت قرار گیری کابل ها مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا باید ترانک خریداری کنیم؟


همانطور که پیشتر گفته شد استفاده از ترانک باعث منظم تر شدن و محافظت کابل در مقابل عوامل بیرونی است اما علاوه بر این ها با استفاده از ترانکینگ شما میتوانید سیستم شبکه خود را بهتر از قبل مدیریت کنید و بدون نیاز به تخریب فضای داخلی میتوانید کلید و پریز های جدید را به شبکه خود اضافه کنید. همچنین امکان اختلال های مغناطیسی و الکتریکی که معمولا با ایجاد پارتیشن های اضافه در شبکه به وجود می آید با استفاده از ترانکینگ بسیار کاهش می یابد.

انواع مختلف ترانک


ترانکینگ های افقی: در بین انواع مختلف ترانکینگ ترانکینگ های افقی یا اصطلاحاً دیواری محبوب تر است زیرا متعلقات آن در بازار به راحتی یافت میشود و شما برای خرید تجهیزات مورد نیاز آن لازم نیست زحمت زیادی بکشید. این نوع از ترانک معمولا برای نصب بر روی دیوار یا کناره های دیوار به کار می رود.

ترانکینگ های عمودی

 ترانکینگ های عمودی که به آن ترانکینگ ستونی نیز گفته میشود در مواردی که نیاز داشته باشید کابل خود را با ستون های ساختمان تنظیم کنید به کمک شما می‌آیند سالن های همایش معمولا جزو کاندید های اصلی استفاده از این نوع ترانک هستند چرا که این نوع از ترانک ها را میتوان در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار پیدا کرد.

ترانکینگ دفنی

از دیگر انواع ترانکینگ هایی که مناسب سطح زمین به خصوص کف کاذب به کار می رود. این نوع ترانک دفنی با جعبه های اتصال هماهنگی کافی را دارند چرا که معمولا برای محافظت از کابل های برق فشار قوی استفاده میشوند و به شکل توکار نصب میشوند.

ترانکینگ فلزی

 مقاوم ترین نوع ترانکینگ ها ترانکینگ های فلزی هستند و معمولا برای انتقال کابل های فشار قوی مسیرهای پرتردد و شلوغ استفاده میشوند. پلی اتیلن، الکتروگالوانیزه و فولاد از جمله مواردی هستند که در ساخت ترانکینگ های فلزی از آن ها استفاده میشوند.

چه تفاوت هایی بین ترانکینگ و داکت وجود دارد؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چه تفاوتی بین ترانکینگ و داکت وجود دارد، پاسخ سوال شما را میتوان اینگونه داد:

"تفاوت اصلی بین ترانکینگ و داکت در نوع اتصالات و تجهیزات داخلی آن هاست و به همین دلیل کاربردها و قیمت ترانکینگ بیشتر از داکت است."

در ادامه از اتصالاتی که در ترانکینگ وجود دارد اما سیستم داکت از آن بی بهره است را خواهیم دید:

  1. بدنه اصلی ترانک: این بدنه شامل شیارهایی است نصب پارتیشن ها داخل آن راحت تر شده است، این بدنه معمولا در شاخه های دو متری دیده میشود.
  2. پارتیشن: برای جلوگیری از تاثیر منفی کابل های شبکه بر روی هم و جدا سازی مسیرهای آن ها از یکدیگر از پارتیشن ها استفاده میشود.
  3. درب ترانک: شاخه های ترانک معمولا دارای درب منعطفی هستند که از بدنه آن ها به راحتی جدا میشود.
  4. مسدود کننده: مسدود کننده های ترانک همانطور که از نام آن مشخص است برای بسته شدن انتها و یا ابتدای ترانک ها استفاده میشوند.
  5. قطعه اتصال: این قطعه نیز به کمک تکنسین برق می آید تا اتصال ما بین دو ترانک را به وجود آورد و محل این اتصال را نیز بپوشاند تا سیستم شبکه از ظاهر زیبایی برخوردار شود.
  6. انواع زاویه ها:
    1. زاویه داخلی که اتصال ترانکینگ ها را در گوشه های دیوار ممکن میسازند
    1. زاویه های خارجی که عملکردی مشابه زاویه داخلی دارند منتها برای زاویه های خارجی.
    1. زاویه های تخت که هدف اصلی استفاده از آن ها اتصال دو ترانک به صورت عمود به یکدیگر است.
  7. سه راهی: انشعاب گیری از ترانک را برای ماژولار سازی سیستم شبکه ممکن می سازد

سه عاملی که در خرید ترانکینگ میتوانند به کمک شما بیایند:
اگر برای خرید ترانکینگ دچار شک و تردید هستید و نمیدانید که آیا استفاده از ترانکینگ برای شما مناسب است یا نه ما به شما پیشنهاد میکنیم که این سه عامل را پیش از خرید ترانکینگ در نظر بگیرید:

1.محیط استفاده: نوع کاربری محیط و مساحت فضایی که قرار است شبکه در آن نصب شود جزو اصلی ترین معیارها برای خرید ترانک است. پس از بررسی این مورد میتوانید انتخاب دقیق تری درباره نوع ترانکنیگ و سایز مورد نیاز برای کاربری خود داشته باشید.

2. جنس ترانک: این مورد بستگی به استحکام مورد نیاز شما دارد در صورتی که شما در محیط های پر خطر و شلوغ قصد استفاده از ترانکینگ را دارید توصیه میشود که از ترانک های ضد حریق و مستحکم استفاده کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

3. هزینه ترانک: این مورد زیاد به توضیح نیاز ندارد و مشخصا کیفیت ترانک خریداری شده با قیمت آن نسبت مستقیم دارد و هرچه قیمت ترانک خریداری شده بالاتر باشد آن ترانک از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مقایسه ترانکینگ های خارجی و ترانکینگ ساخت ایران
از جمله سوال هایی که برای بیشتر کسانی که قصد خرید ترانکینگ دارند مطرح است این است که ترانکینگ های داخلی بهتر هستند یا ترانکینگ های خارجی؟ در صورتی که بحث هزینه برای شما مطرح نباشد قطعا میتوانید از ترانکینگ خارجی استفاده کنید زیرا هم ظاهر آن ها بسیار متفاوت و جذاب تراست هم دوام و استحکام بیشتری دارند اما این به آن معنا نیست که ترانکینگ های ساخت ایران بی کیفیت هستند.

بنابراین اگر در سازمان، اداره یا شرکت خود قصد سیم کشی دارید میتوانید از ترانکینگ برای مدیریت، محافظت و ماژولار سازی استفاده کنید، علاوه بر این شما در کنار استفاده از شبکه پر قدرت خود زیبایی ظاهری شرکت خود را نیز حفظ کرده اید.

خرید کابل شبکه

از جمله دلایلی که افراد تمایل زیادی به خرید کابل شبکه تمایل دارند کاربرد های فراوان این محصول می باشد. شرکت جنرال کنترل با عرضه عمده این محصول شما را به داشتن نگرشی نوین در استفاده از این کابل ها دعوت می نماید این کابل ها با استفاده از به روز ترین فناوری روز ساخته شده اند و شما می توانید با بهره گیری از این کابل ها نیازهای خود را در زمینه های مختلف شبکه برطرف نمایید. این کابل ها همچنین دارای انواع مختلفی می باشند که در استفاده از آن ها می توانید با رعایت نکات عمده بیشترین بهره را ببرید امیدواریم در این پروسه شما به داشتن بهترین قیمت از این جنس اکتفا نمایید. ما در این راه با شما هستیم تا شما را در این زمینه کمک نماییم.

خرید کابل شبکه

جنرال کنترل به عنوان عرضه کننده انواع محصولات و تجهیزات پسیو بهترین قیمت و کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد، می توانید برای خرید کابل شبکه نیز از طریق ما اقدام نمایید، ما بهترین محصولات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قیمت کابل شبکه

ما برای مشتریان دائمی خود همواره بهترین قیمت ها را ارائه می دهیم، می توانید با بهره گیری از این قیمت ها به نحو موثری در خریدهای خود سود نمایید ما این طرح های ویژه را برای شما نیز ارائه خواهیم داد تا با استفاده از این ویژگی ها بتوانید محصولات ویژه خود را خریداری نمایید، ما برای کابل شبکه قیمت های مختلفی را عرضه می نماییم، این قیمت ها تحت تاثیر عوامل بسیاری می تواند باشد، از حمل و نقل گرفته تا کیفیت آن کابل شبکه که قصد خرید آن را دارید.

کابل شبکه اصل و اورجینال

تهیه کابل شبکه اصل و اورجینال از دغدغه های اصلی افراد در این روزها می باشد، می توانید این کابل های شبکه اصل را از انواع عمده فروش های لاله زار تهیه نمایید اما باید مراقب افراد سودجو در این زمینه ها باشید، زیرا افرادی هستند که جنس های ایرانی و چینی را به عنوان جنس کابل شبکه اصل به مردم معرقی می کنند. و از آنان قیمت های بسیار بالایی را می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی