ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرداخت قبض تلفن ثابت یا خرید شارژ؟ کدام به صرفه است؟

بدون شک تلفن یکی از بزرگترین ابداعات بشر است که در پیشرفت تکنولوژی و آرامش و رفاه مردم تاثیر به سزایی داشته است. تصور دنیای بدون تلفن شاید برای همه دشوار باشد. فارغ از اهمیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدون شک تلفن یکی از بزرگترین ابداعات بشر است که در پیشرفت تکنولوژی و آرامش و رفاه مردم تاثیر به سزایی داشته است. تصور دنیای بدون تلفن شاید برای همه دشوار باشد. فارغ از اهمیت این وسیله، این روزها در خانه‌ها برای استفاده از تلفن ثابت و سیمکارت‌های اعتباری تردید وجود دارد و بحث‌های زیادی در انتخاب بین آن­ها وجود دارد؛ البته که هیچ الزامی به استفاده از یکی از آن­ها وجود ندارد و می‌توان از هر دوی آن­ها بهره برد. در این مطلب شما را با نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت و خرید شارژ، بیشتر آشنا می‌­نماییم.

مزایای تلفن ثابت

برخی افراد گمان می‌کردند با رایج شدن تلفن‌های همراه، مدل ثابت آنها کارایی خود را از دست دهند، اما با همه گیر شدن این گوشی‌ها نیز کارایی مدل ثابت به هیچ عنوان تهدید نشد. از مزایای تلفن ثابت می‌توان به اعتبار آدرس آن اشاره نمود یعنی هر شماره تماس یک آدرس مشخص دارد. همین مزیت باعث شده تا تمام کسب و کارها برای جلب اطمینان مشتریان حداقل یک تلفن ثابت داشته باشند.

هزینه خرید این دستگاه نسبت به خرید گوشی لمسی بسیار پایین‌تر است و به همین دلیل در خانه‌ها می‌توان از آنها استفاده راحت‌تری داشت. مزیت دیگری که باعث بقای این مدل شده است، تعرفه کم آن است. حتما شما نیز به قبض تلفن ثابت توجه نموده­اید و می‌دانید که نسبت به سیمکارت‌ها تعرفه پایینی دارند.

در دفاتر دولتی، پلیس و ... نیز برای اینکه کارمندان بتوانند ارتباط آسانی با دیگر بخش های یک ساختمان و ارباب رجوع‌ها داشته باشند، وجود تلفن ثابت الزامی است. شما برای پرداخت قبض تلفن ثابت از چه روشی استفاده می‌نمایید؟ تنوع روش پرداخت قبض نیز از دیگر مزایای این مدل می‌باشد. در ضمن اگر به مشکل وصل نشدن تلفن ثابت بعد از پرداخت برخورده‌اید، شما را راهنمایی کرده‌ایم.

مزایای سیمکارت اعتباری

در ایران 3 اپراتور اصلی یعنی همراه اول، ایرانسل ( شارژ ایرانسل) و رایتل به طور گسترده خدمات خود را عرضه می‌نمایند که یکی از آن­ها ارائه سیمکارت­های اعتباری می­باشد. اولین و شاید مهم‌ترین مزیت این سیمکارت‌ها این است که هزینه بسیار ناچیزی در قبال خرید آن­ها پرداخت می‌نمایید. برای خرید این محصولات بهتر است به شعب منتخب و معتبر در شهر خود مراجعه نمایید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به پرداخت هزینه قبل از استفاده از خدمت اشاره نمود. به زبان ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم شما هر مقدار که لازم دارید می‌توانید شارژ بخرید و از خدمات اپراتور بهره‌مند شوید. برای مکالمه اعضای خانواده می‌توان سیمکارت‌ها را از یک اپراتور خرید و از جشنواره‌ها و دیگر مزایا استفاده نمود. خرید شارژ نیز به روش‌های مختلف انجام می‌شود و به همین دلیل هیچ‌گاه با مشکل تهیه شارژ مواجه نخواهید شد.

پرداخت قبض تلفن ثابت

هر کاربر می‌تواند با روش‌های مختلفی اقدام به پرداخت قبض تلفن ثابت نماید. یکی از آسان‌ترین شیوه‌ها برای این‌کار تماس گرفتن با کد 2000 است که شما با تلفن گویا طرف هستید. در گام اول شماره تلفنی که با آن تماس گرفته‌اید را به شما اعلام می­نماید و در ادامه با راهنمایی‌های لازم می‌توانید قبض مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

روش دیگر استفاده از دستگاه خودپرداز است که اکثر مردم با نحوه استفاده از آن آشنا هستند. بهترین و رایج‌ترین راه برای پرداخت این قبض استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است که باید از یک مرجع معتبر بهره برد. در میان این برنامه‌ها شما می‌توانید از سوپراپلیکیشن تاپ برای پرداخت قبض تلفن ثابت، آب، برق و گاز استفاده نمایید. در ادامه با امکانات این اپلیکیشن و کارایی آن بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید شارژ

شاید شما هم شارژهای کاغذی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شدند را به یاد داشته باشید. این روش کاملا منسوخ شده و از دستگاه‌های خودپرداز و پوز برای گرفتن رمز شارژ استفاده می‌شود. البته که خرید شارژ از این دستگاه‌ها کار بسیار ساده‌ای است و تنها زحمت آن این است که خودتان را به کنارشان برسانید.

روش دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود شماره گیری کدهای آفلاین است که فارغ از ارورهای آن، روش مناسبی می­باشد. در نهایت برای خرید شارژ نیز اپلیکیشن‌های پرداخت بهترین روش می‌باشند. شما از هر اپراتوری که استفاده می‌کنید، می‌توانید برای خرید شارژهای 2000 تا 100 هزار تومانی به سوپراپلیکیشن تاپ مراجعه نمایید.

تاپ و سرویس‌های کاربردی آن

برخی از افراد برای هر خدمت آنلاین یک اپلیکیشن در گوشی خود نصب کرده‌اند و گاهی برنامه مورد نیاز را در میان انبوه آن­ها پیدا نمی‌کنند. شاید استفاده از یک سوپراپلیکیشن انتخاب  شایسته‌ای باشد و در هر لحظه و هر مکانی بتوان خدمت مورد نیاز را به کار گرفت.

سوپراپلیکیشن تاپ یکی از برترین مراجع پرداخت در کشور است که بیش از 70 سرویس کاربردی دارد. هر ایرانی می‌تواند برای انجام خدمات فین تک، خودرویی، گردشگری، بیمه و ... از این برنامه نهایت استفاده را ببرد. شما نیز می‌توانید با نصب تاپ به راحتی کارت به کارت، موجودی، ثبت و تایید چک صیادی و کارهای بانکی دیگر را انجام دهید.

در خدمات خودرویی کاربران می‌توانند به راحتی استعلام نمره منفی، پرداخت خودکار عوارض آزادراهی و پرداخت خلافی را انجام دهند. اگر اهل گردش هستید حتما از خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل، رزرو تور، استعلام ممنوع الخروجی، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... در این برنامه استفاده نمایید.

تاپ قدرت گرفته از بانک پارسیان است و همراه بانک این مرجع را در خود جای داده که خدمات مختلفی را پوشش می‌دهد. امنیت بسیار بالای آن تضمین شده است چرا که تمام تراکنش‌ها زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود. با تاپ می‌توانید خدمات آنلاین را به شیوه‌ای نوین و سریع انجام دهید. برای خرید شارژ و پرداخت قبض تلفن ثابت نیز تاپ مرجعی مطمئن است.

جمع بندی

در دنیای امروز با حذف ارتباطات تلفنی زندگی بسیار دشوار خواهد شد. بسیاری از کسب و کارها برای اینکه بتوانند مشتریان واقعی خود را بشناسند و مشتریان نیز به آنها اعتماد یابند از تلفن ثابت استفاده می­نمایند. در این مطلب در مورد مزایای تلفن ثابت و سیمکارت‌های اعتباری بحث نمودیم. قیمت پایین سیمکارت‌های اعتباری دلیلی بر گسترش آنها در جامعه بود که گاهی خانواده‌ها استفاده از این‌ها را به جای تلفن ثابت مقرون به صرفه می‌دانند. برای پرداخت قبض تلفن ثابت و خرید شارژ لازم است از یک مرجع معتبر مانند تاپ استفاده نمایید. با نصب تاپ می‌توانید از 73 سرویس کاربردی آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی