ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پهنای باند اختصاصی پیشگامان ؛ یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت کسب و کارهای آنلاین

اکثریت کسب ‌وکارها، از استارت‌آپ‌ ها که به دنبال راه های سریع و کارآمد برای توسعه و حرکت به سطح بعدی از توسعه (در اصطلاح رایج رشد یا scale up ) خود هستند تا شرکت ‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اکثریت کسب ‌وکارها، از استارت‌آپ‌ ها که به دنبال راه های سریع و کارآمد برای توسعه و حرکت به سطح بعدی از توسعه (در اصطلاح رایج رشد یا scale up ) خود هستند تا شرکت ‌های شناخته شده ای که می‌خواهند کارایی و بهره‌وری درون و برون سازمانی خود را بهبود بخشند، به سرویس اینترنت پایدار با سرعت بالا نیاز دارند. زیرا اغلب آنها تمامی خدمات خود را بر بستر اینترنت و از طریق سایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن هایی که برای بهترین عملکرد خود به اینترنت با سرعت مناسب نیاز دارند، ارائه می کنند. 

معمولاً سرویس اینترنتی که به اکثر کسب و کارها پیشنهاد می گردد، سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی است. اگر شما هم مانند بسیاری از مدیران کسب و کارها دسترسی به سرعت بالا و پایدار، کنترل کیفیت و نظارت بر خدمات ارائه شده و مهم تر از همه اینها امنیت بالا، از دغدغه های اصلی شما است؛ مطالعه ادامه این مطلب می تواند برایتان مفید باشد.

  • سرعت بالا و پایدار

یکی از مهم ترین مزیت های پهنای باند اختصاصی، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، بدون نوسان و قطعی است. اکثریت شرکت های ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی متعهد هستند در صورتی که اختلال و قطعی به وجود آمده در حیطه مسئولیت شرکت باشد، مطابق با ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات ( SLA ) سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی اقدام به جبران قطعی ها نمایند.

  • امنیت بالاتر

سرویس پهنای باند اختصاصی امنیت بسیار بالایی در تبادل اطلاعات دارد. پهنای باند اختصاصی برای کسب و کارهایی که با داده های حساس سرکار دارند، مناسب ترین انتخاب است. در سرویس پهنای باند اختصاصی، احتمال نفوذ به داده ها به طور چشمگیری کاهش می یابد. همچنین در شرکت های ارائه دهنده خدمات پهنای باند اختصاصی معمولاً امنیت شبکه از طریق Firewall و تجهیزات Anti DDOS نیز تامین می شود.

  • مدیریت دسترسی کاربران

از دغدغه های مدیران شبکه می توان به شناسایی الگوی ترافیک شبکه، تعیین اولویت ها و اختصاص منابع و بهبود عملکرد برنامه ها، اشاره کرد. با استفاده از ابزارهای مدیریت پهنای باند می توانید میزان دانلود و آپلود کاربران و گزارش وب سایت های بازدید شده توسط کاربران و .. . را به راحتی مدیریت نمایید. 

سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان

شرکت پیشگامان با دارا بودن بیش از 1500 پاپ سایت و مراکز مخابراتی در سراسر کشور و بهره گیری از به روزترین تجهیزات، امکان ارائه سرویس های پهنای باند اختصاصی متنوع، مطمئن و پایدار را برای کاربران در سراسر کشور فراهم ساخته است. 

شرکت پیشگامان در سرویس های پهنای باند اختصاصی خود امکان ارائه سرعت تا بیش از 1000 مگابیت بر ثانیه را برای مشترکین خود فراهم ساخته است. آپتایم بالا و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، سیستم نظارت و مانیتورینگ پهنای باند و کنترل کیفیت مستمر و نظارت بر خدمات ارائه شده از دیگر ویژگی های قابل توجه سرویس های پهنای باند اختصاصی این شرکت است.  در صورتیکه در مورد سرویس های پهنای باند پیشگامان به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به وب سایت پیشگامان مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 1577 داخلی 1 واحد فروش پهنای باند تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    ما که اینترنت بی سیمشون رو داریم و به شدت ناراضی هستیم . هم سرعتش .هم قطعیش. هم پشتیبانیشون.

مطالب پیشنهادی