ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دلایل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

در زمان سفرهای دور و دراز، خرید بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. شما ممکن است هفته‌ها به دنبال بلیط مناسب باشید و آژانس‌های زیادی را چه آنلاین و چه حضوری بررسی کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در زمان سفرهای دور و دراز، خرید بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. شما ممکن است هفته‌ها به دنبال بلیط مناسب باشید و آژانس‌های زیادی را چه آنلاین و چه حضوری بررسی کنید. اما سفرمارکت اینجاست تا این فرآیند را برای شما ساده و دلپذیر کند. با وجود موتور جستجوی سفرمارکت، شما می‌توانید لیستی از تمام بلیط‌های موجود و معتبر داشته باشید و به راحتی میان آن‌ها مقایسه کنید. دلایل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت زیاد است. در ادامه این دلایل بررسی می‌شوند.

می‌توانید به سادگی انواع بلیط را مقایسه کنید

پیدا کردن یک بلیط هواپیما ارزان برای مسافرانی که هدف سفر به کشورهای دیگر یا حتی کشور خود با اهداف را دارند، موضوع مهمی است. حال، تهیه بلیط هواپیما خود یک چالش بزرگ است. چرا که قیمت بلیط هواپیما هم گران‌تر از سایر وسایل حمل و نقل است و هم به دلیل تفاوت شرکت‌های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما بسیار زیادتر است. به همین دلیل مسافران قبل از سفر برای پیدا کردن بلیط هواپیما با دشواری زیادی مواجه هستند.

یکی از مهم‌ترین مزایای سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما را برای مسافران فراهم می‌کند. با سفرمارکت می‌توانید مقایسه کنید و بهترین بلیط را انتخاب کنید. البته یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید، تفاوت بین بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر است. این دو بلیط معمولا تفاوت قیمت بالایی دارند. طبیعی است در شرایطی که به دنبال بلیط دارای تخفیف هواپیما هستید، به غیر از بلیط امن و مطمئن سیستمی، به سراغ سایر انواع بلیط‌ها هم بروید. یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای تهیه بلیط ارزان هواپیما، همان خرید بلیط چارتر است. چارترکننده برای مسیرهای مختلف همه یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را می‌خرد و به مرور می‌فروشد. اکثرا همه قبل از سفر خود می‌گردند تا یک پرواز ارزان پیدا کنند و هزینه‌های سفر خود را تا حد ممکن کاهش دهند. این‌ها همان بلیط‌هایی هستند که معمولا مشتریان تحت عنوان بلیط زیر قیمت می‌شناسند.

مجبور نیستید بلیط خود را فقط از یک آژانس مشخص خریداری کنید

تا اینجا احتمالا متوجه شده‌اید که سفرمارکت بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور است. سفرمارکت مانند یک موتور جستجو عمل می‌کند. این موتور جستجو به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین گزینه‌های سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو می‌کند و به شما نشان می‌دهد.

سفرمارکت به مسافران این امکان را می‌دهد که سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند. این کار را با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری میسر می‌کند. دسترسی در سفرمارکت ساده و آسان است. اطلاع از بهترین خدمات و کم‌ترین قیمت‌های موجود در بازار در حداقل زمان ممکن، هدف مهمی است که سفرمارکت می‌خواهد به کاربران خود ارائه بکند.

حال چرا می‌گوییم خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؟ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید! بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مد نظر خودتان از میان صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. پس مطمئن باشید همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. البته اینجا لزوما منظورمان کم‌هزینه‌ترین بلیط نیست. ارزانترین بلیط هواپیما می‌تواند بلیطی باشد که در حوزه انتطارات شماست و نسبت به سایر رقبا قیمت کمتری دارد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. یعنی به جای جست‌وجو در سایت‌های مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافیست در سفرمارکت جست‌وجو کنید. این‌گونه بهترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری می‌کنید.

این امکان را دارید که تاریخ سفر خود را تغییر دهید یا پرواز را کنسل کنید

به عنوان یک قاعده کلی، وقتی تصمیم دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال مطرح است که بلیط را چه زمانی بخرید تا برای شما هزینه کم‌تری داشته باشد. معمولا همه می‌گویند که بهترین زمان برای خرید بلیط حدودا پنجاه روز قبل از زمان پرواز است. اما رعایت این نکته هم همیشه پاسخگو نیست. از طرفی نمی‌توانید به امید بلیط لحظه آخری بنشینید و کاری نکنید.

گاهی بهتر است برای پروازهای خارجی که برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی پنج تا شش ماه زودتر بلیط رزرو بکنید. اینگونه معمولا هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنید. از آن طرف بلیط‌ لحظه آخری و چارتری هم گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند. خرید این بلیط‌ها هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. البته گفتیم که بلیط لحظه آخری ریسک بالایی دارد. اگر پیشنهاد تخفیف‌دار گیرتان نیاید، زمانی که پروازها مسافران زیادی دارند ممکن است در لحظات آخر ناچار ‌شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت بکنید. شاید اصلا بلیط هم پیدا نکنید.

 بنابراین اگر می‌خواهید در تعطیلات و روزهای خاص سفر کنید و دوست دارید قیمت بلیط هواپیما مناسب باشد، باید ماه‌ها زودتر به فکر خرید بلیط بیفتید. اگر از الان برای سفر در آینده دور برنامه‌ریزی ‌کنید به صرفه‌تر است. زودتر پروازتان را رزرو کنید! البته پروازهای این چنینی سیستمی هستند. در نتیجه بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود خواهد داشت. در این زمینه می‌توانید از پشتیبانی همکاران ما در سفرمارکت بهره‌مند شوید.

از یک اپلیکیشن کاربرپسند به همراه پیشنهادهای ویژه بهره‌مند می‌شوید

معمولا آژانس‌های مسافرتی، تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. ارائه این پیشنهادات می‌تواند به مناسبت‌های مختلف باشد. مثلا در روز مادر، بر روی بلیط هواپیما تخفیف ارائه می‌دهند. برای اینکه از پیشنهادات خرید بلیط هواپیما و یا حتی تورهای مسافرتی مطلع شوید، می‌توانید نوتیفیکیشن اپلیکیشن سفرمارکت را باز بگذارید یا ما را در صفحات مجازی دنبال کنید. این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف‌ها مطلع شوید. چرا که خیلی از مردم در انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می‌رود و ظرفیت تمام می‌شود.

 پس همین حالا سفرمارکت را دنبال کنید. چون با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید هزینه سفر را کاهش بدهید. سفرمارکت، خدمات خود را در وبسایت و اپلیکیشن ارائه می‌دهد. خدماتی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند، بیشتر هستند. با اپلیکیشن سفرمارکت در واقع شما همه‌ی اپ‌های سفر را یکجا خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، استفاده از این اپلیکیشن مزایای دیگری نیز دارد. قیمت‌های ویژه با تخفیف‌های وسوسه انگیز، فقط در اپلیکیشن سفرمارکت قابل دسترسی هستند.

با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت دیگر نگران این نیستید که کجا سفر کنید و چگونه به مقصد بروید. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نمی‌دهید. کار با بخش‌های مختلف سفرمارکت نیز بسیار ساده و کاربرپسند است. برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و تور کافی است اطلاعات لازم را در فیلترها وارد کنید. در این سایت گزینه‌های زیادی مانند تعیین مبدا پرواز، تعیین مقصد، تعداد شب‌های اقامت در هتل، بودجه مد نظر، تورهای پیشنهادی مختلف و غیره وجود دارد. می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سفرمارکت یک موتور جست‌وجوی سفر است که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید خدمات صدها آژانس از سراسر کشور را با هم مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم توضیح دهیم که خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سفرمارکت چقدر ساده است. پیشنهاد می‌کنیم در سفرهای بعدی خود، خرید از سفرمارکت را امتحان کنید و از سفر خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی