ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

6 دلیل برای قرار دادن روغن زیتون فرابکر در برنامه غذایی

اگر تا به حال به میزان تأثیر مثبتِ خوردن روغن سالم در حفظ سلامتی و طول عمر بیشتر در افراد اطلاعاتی نداشتید ما در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چطور انتخاب و خرید روغن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تا به حال به میزان تأثیر مثبتِ خوردن روغن سالم در حفظ سلامتی و طول عمر بیشتر در افراد اطلاعاتی نداشتید ما در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چطور انتخاب و خرید روغن سالم مانند روغن زیتون فرابکر می‌تواند در سلامتی شما مؤثر بوده و یک نمونه از برندهای روغن زیتون اصل را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

فواید گنجاندن روغن زیتون در برنامه غذایی

همان طور که گفتیم، روغن‌ها تأثیر مهمی در سلامت بدن دارند و اگر روغن سالم استفاده نکنید، بسیاری از بیماری‌ها در آینده و در طول زمان مصرف، به سراغتان خواهد آمد؛ اما اگر از روغن‌های سالم مانند روغن زیتون خوراکی استفاده کنید، غیر از طعم و مزه خوش آن، بسیاری از بیماری‌ها از شما دفع شده یا به آن بیماری‌ها مبتلا نخواهید شد.

توجه کنید که فروشندگان روغن زیتون در ایران زیاد بوده و از آنجایی که تشخیص بهترین فروشنده و بهترین روغن زیتون برای شما مشکل است، ما در انتهای این مقاله، فروشگاه مطمئن خرید روغن زیتون رودبار را معرفی کرده‌ایم تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.

در ادامه به برخی از فواید روغن زیتون می‌پردازیم.

از بیماری‌های التهابی جلوگیری می‌کند

در روغن زیتون ماده‌ای وجود دارد که به آن «اولئوکانتال» می‌گویند و ضدالتهاب است. وجود این ماده باعث شده تا روغن زیتون را به عنوان یک تسکین دهنده بشناسند. با وجود این خاصیت می‌توان گفت با خوردن روغن زیتون، تسکین دردهای داخلی بدن انجام شده و حتی با ماساژ روغن زیتون درمانی، دردهای عضلانی نیز تسکین می‌یابد. محققان دریافته‌اند که التهابات پوستی نا روغن زیتون طبی تسکین یافته و این روغن می‌تواند در سلامت پوست بسیار مؤثر باشد.

روغن زیتون فرابکر از بروز سکته پیشگیری می‌کند

شاید شما هم در انتخاب و خرید روغن زیتون به انواع روغن زیتون مانند روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون بکر، روغن زیتون تصفیه شده و ... برخورده‌اید که نمی‌دانید کدام یک از آنها بیشترین خواص را داشته و بهترین انتخاب کدام نوع از روغن زیتون است.

طبق تحقیقات جهانی که مورد تائید تمام محققان برجسته ایران و جهان است، روغن زیتون فرابکر بهترین نوع است که با پرس سرد از میوه زیتون گرفته می‌شود و دارای تمام خواص زیتون است. این نوع از روغن می‌تواند از بروز سکته پیشگیری کرده و سلامتی را به شما و خانواده‌تان هدیه دهد.

دیابت نوع 2 را کنترل می‌کند

آیا می‌دانستید روغن زیتون می‌تواند سطح قند و کلسترول خون را کاهش دهد؟ پس چه خوب که بیماران دیابتی این روغن را بشناسند و در رژیم غذایی دیابت نوع 2 خود آن را جایگزینِ روغن‌های مایع فروشگاهی و معمولی کنند.

ما آنتی اکسیدان را برای کاهش استرس اکسیداتیو ناشی از قند یا دیابت نوع 2 استفاده می‌کنیم و این آنتی اکسیدان ها در روغن زیتون، عوارض مرتبط با دیابت را کم می‌کند. این خطرات از جمله رتینوپاتی و نوروپاتی دیابتی، بیماری قلب یا بالا بودن فشار خون است.

گوارش را بهبود می‌بخشد و دچار یبوست نمی‌شوید

روغن زیتون به عنوان طلای مایع، می‌تواند اکسیر سلامتی بدنتان باشد. روغن زیتون فرابکر دارای چربی‌های تک غیراشباع است که حرارت و فرآوری شیمیایی خاصی را پشت سر نمی‌گذارد و تمام خواص آن حفظ می‌شود. حال این روغن را بهترین ملین برای درمان یبوست معرفی کرده‌اند.

 اگر بیماری‌هایی مانند پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس، شقاق مقعد یا باریک شدن روده بزرگ دارید بدانید که یکی از عوارض آن به وجود آمدن یبوست است که به وقوع می‌پیوندد و باعث دفع سخت مدفوع و یا بروز شکم درد خواهد شد. حال اگر در رژیم غذایی خود، به صورت خام یا در پخت و پز از آن استفاده کنید، گوارش شما تنظیم شده و یبوست درمان خواهد شد.

ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد

در مطالعات جدیدی که در PLOS ONE منتشر شده نشان می‌دهد که روغن زیتون فرابکر توانایی کشتن سلول‌های سرطانی را دارد یعنی روغن زیتون اصل و خالص دارای ماده‌ای به نام اولئوکانتال است که این ماده در روغن زیتون‌های ناخالص دیده نمی‌شود. وجود اولئوکانتال در روغن زیتون فرابکر به عنوان یک معجزه، سلول‌های سرطانی را می‌کشد و شما سلامتتان را مجدداً به دست خواهید آورد یعنی باعث مرگ سلول سرطانی با روش نفوذپذیری غشای لیزوزومی خواهد شد. پس چه خوب که از همین امروز به فکر جایگزین کردن روغن زیتون به جای روغن‌های دیگر در خانه باشید.

دچار بیماری آلزایمر نخواهید شد

دانشمندان دانشکده پزشکی لوئیس کاتز در دانشگاه تمپل (LKSOM)، در ایالات متحده به این مهم دست یافتند که روغن زیتون فرابکر التهاب مغز را کاهش داده و باعث تقویت حافظه کاری، بهبود حافظه فضایی و افزایش توانایی‌های یادگیری شود که در مجموع می‌توان گفت شما با قرار دادن این روغن ارزشمند در رژیم غذایی خود دچار آلزایمر نخواهید شد.

شما باید روزانه 1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید تا جدا از سلامت حافظه و مغز شما، بتواند به سلامت قلبتان نیز کمک کند و حتی فشار خونتان را بهبود بخشد.

خواص خوردن روغن زیتون + آب ولرم قبل از غذا

می‌خواهیم یک آزمایش بسیار مهم را برایتان معرفی کنیم. یکی از مزایای معجزه آسای این آزمایش در درمان قطعی یبوست است. محققان طب سنتی و طب ایرانی این آزمایش را بر روی 1500 نفر انجام داده که 99% جواب گرفته‌اند و در درمان یبوست مزمن مفید بوده است. حال چطور این روش را امتحان و استفاده کنیم؟

نحوه مصرف

برای مصرف این دستور که باعث رفع یبوست خواهد شد باید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک استکان آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید. به همین راحتی شما از یبوست رهایی می‌یابید. این دستور را تا زمانی که نتیجه بگیرید ادامه دهید.

در مورد دستور فوق، مسئله‌ای که بسیار حائض اهمیت است، تهیه روغن زیتون اصل بدون هیچ گونه ناخالصی است که شما باید حتماً در این مورد از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. ما در ادامه قصد داریم تا یک فروشگاه معتبر فروش روغن زیتون را به شما معرفی کنیم تا ضمن اینکه روغن زیتون اصل به دستتان می‌رسد، این روغن را از یک باغدار اصیل رودباری خرید کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید و سلامتی را به خود و خانواده‌تان هدیه دهید.

چرا باید از روغن زیتون فرابکر 013 استفاده کرد؟

فروشگاه اینترنتی زیتون 013 متعلق به یکی از باغداران عزیز رودباری در استان گیلان است که با بیش از 50 سال سابقه باغداری، کشت، تولید و فرآوری محصولات زیتون، به صورت تخصصی، روغن زیتون فرابکر، صابون زیتون، شامپو زیتون و زیتون های خوراکی مانند زیتون کنسروی را به مشتریان عرضه می‌کند. این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.Olive013.com محصولات خود را به فروش می‌رساند و شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه آنلاین، هر مقدار روغن زیتون فرابکر نیاز داشته باشید را سفارش و خرید کرده و با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه زیتون 013 روغن زیتون فرابکر خود را از بهترین باغات میوه زیتون رودبار که متعلق به این مجموعه است روغن‌گیری می‌کند و آن را با ارائه برگه آزمایش اصالت و ضمانت مرجوعی به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند. قطعاً با یکبار خرید می‌توان کیفیت و طعم تازه روغن زیتون اصل و ارگانیک را تجربه کرد و مشتری دائمی این فروشگاه شد.

این فروشگاه به صورت 24 ساعته فعال بوده و شما با مراجعه به سایت زیتون 013 می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با توجه به ارسال همه روزه محصولات این فروشگاه، شما در کمترین زمان ممکن (2 روز کاری) سفارش خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت. پیشنهاد ما این است که حتماً یکبار روغن زیتون 013 را امتحان کنید تا تفاوت را تجربه کنید.

جمع بندی

آموختیم که روغن‌ها چقدر می‌توانند در زندگی و سلامت بدن ما نقش تعیین کننده داشته باشند. متأسفانه با تبلیغات نادرست در طی سالیان گذشته و معرفی روغن‌های ارزان قیمت مضر مایع، مردم جامعه از روغن‌های سالمی مانند روغن زیتون غافل شده‌اند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم که اگر به فکر سلامت بدنتان هستید از همین امروز، روغن مصرفی خود را تعویض کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی