ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟

خیلی از ما ممکن است تابحال بار و بارها به دنبال گرفتن یک کارت هدیه کاملا رایگان افتاده باشیم. اما چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ و یا ممکن است که طرفدار بازی های پلی استیشن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از ما ممکن است تابحال بار و بارها به دنبال گرفتن یک کارت هدیه کاملا رایگان افتاده باشیم. اما چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ و یا ممکن است که طرفدار بازی های پلی استیشن باشیم و به دنبال گیفت کارت رایگان پلی استیشن باشیم. همه، گیفت کارت های رایگان را دوست دارند. شاید شما هم از معدود افرادی باشید که برخی از لباس‌های جدید، کتاب‌ها، گیفت کارت و هر چیزی که دلتان نمی خواهد پولی بابت آنها بدهید، را ترجیح می دهید به صورت هدیه دریافت کنید و یا با یک کارت هدیه آنها را بخرید. اما غیر از روز تولد و روزهای خاص دیگر، گیفت کارت های رایگان معمولاً به دست شما نمی رسد. پس به این فکر می افتید که چگونه می توانید گیفت کارت رایگان را بدون اینکه پولی خرج کرده باشید بگیرید.

کارت هدیه رایگان

پلی استیشن پلاس یکی از بازی های محبوب سالهای اخیر است. این دستگاه امکان وارد شدن به دنیای سرگرمی آنلاین و چند نفره را به ما می دهد. با خرید گیفت کارت آن هر ماه می توان بازی‌های رایگان دریافت کرد و از تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شد. احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بست که خرید گیفت کارت پلی استیشن از چه طریقی امکان پذیر است؟ ما در یانگ سنتر به شما یاد می دهیم که خرید تنها راه دریافت کارت هدیه نیست. در اینجا به بررسی بهتر این موضوعات می پردازیم.

چگونه گیفت کارت رایگان از Branded Surveys بگیریم؟

شما با شرکت در نظرسنجی از طریق این پلتفرم خارجی، می‌توانید برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن، با کسب امتیاز استفاده کنید. تکمیل هر نظرسنجی معمولاً بین 5 تا 15 دقیقه طول می‌کشد. پاسخ‌های شما به شرکت ها کمک می‌کند محصولاتی را که به دنبال دریافت بازخورد هستند، بهبود بخشند. اطلاعات شما و همچنین سابقه خرید شما به نظرسنجی ها کمک می کند. بنابراین می توانید بازخورد خود را در مورد محصولاتی که استفاده می کنید و دوست دارید به اشتراک بگذارید. بنابراین، برای دانستن این که چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم، باید اشاره کنیم، بعد از ثبت نام در این پلتفرم، شما فوراً 100 امتیاز جایزه برای دریافت یک گیفت کارت رایگان کسب خواهید کرد.

دریافت گیفت کارت رایگان از اینستاگرام

شرکت ها بیشتر مواقع با برگزاری کمپین ها و مسابقات مختلف در اینستاگرام هدیه می دهند. شما می توانید در این کمپین ها شرکت کنید و گیفت کارت رایگان برنده شوید. قوانین مسابقات متفاوت است، اما معمولاً باید اکانت آن شرکت ها را دنبال کنید و پست های آنها را لایک نمایید. نظر بدهید یا دوستان خود را تگ کنید.

بهترین راه برای یافتن این مسابقات جستجوی هشتگ هایی مانند مثال های زیر است:

· #هدیه

· #مسابقه

· #قرعه_کشی

· #رایگان

· #مسابقات_اینستاگرام

· #مسابقه_هفتگی

اینستاگرام به شما امکان می دهد که این هشتگ ها را follow کنید. به این معنی که لازم نیست هر روز این عبارات را به صورت دستی جستجو کنید. در عوض، هنگامی که هشتگ ها را فالو کردید، به طور خودکار در فید شما نمایش داده می شوند. حال برای اینکه بدانید چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم، باید اضافه کنیم که اگر برنده این مسابقات شدید، میزبان باید با شما تماس گرفته و نحوه دریافت جایزه را به شما اطلاع دهد.

دوستان خود را معرفی کنید.

وقتی چیزی را پیدا می کنیم که واقعاً دوستش داریم و تحت تاثیر آن قرار گرفته ایم؛ اولین کاری که بسیاری از ما انجام دهیم این است که آن را با افراد زندگی خود در میان بگذاریم. خیلی وقت ها، با اینکار می توانید جوایز و گیفت کارت های رایگان دریافت کنید. قرعه کشی بانک‌ها، اپلیکیشن‌ها (Airbnb، Uber، Lyft، و غیره)، سوشال مدیا و وب‌سایت‌های مختلف، همگی جاهای خوبی برای شروع هستند. حتی برنامه‌های بازی پلی استیشن و بازی های آنلاین دیگر ، لینک دعوت از دوستان دارند که می‌توانید آنها را به اشتراک بگذارید. بسیاری از فروشگاه های خرید اینترنتی و همینطور صرافی های ارز دیجیتال و فارکس نیز از طریق لینک رفرال جوایز و پاداش خوبی به کاربران می دهند.

Drop

دراپ مکمل عالی به عنوان extension مرورگر رایانه است که جایزه می دهد. همچنین Drop یک برنامه جایزه دار برای گوشی هوشمند نیز می باشد که استفاده از آن 100٪ رایگان است. این برنامه در سیستم عامل iOS در حال حاضر بیش از 1 میلیون دانلود و با امتیاز میانگین 4.6 ستاره محبوبیت دارد.

آیا می خواهید بدانید که چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ راه های مختلفی برای دریافت گیفت کارت رایگان با Drop وجود دارد. یکی از این راه ها، خرید پیشنهادات به طور مستقیم از طریق برنامه است. همچنین می توانید یک کارت اعتباری را در آنجا ثبت کنید و هنگام خرید از سایت های آنلاین منتخب خود، به طور خودکار امتیاز کسب کنید. اگر این برنامه را دوست داشته باشید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، 5000 امتیاز دیگر برای 10 دوست اولی که معرفی می کنید و همچنین ثبت کارت و تایید آدرس ایمیل، کسب خواهید کرد.

InboxDollars

اینباکس دلار  در حال حاضر یک جایزه ثبت نام 5 دلاری برای اعضای جدید خود ارائه می دهد. عضویت در این سایت رایگان است و بیش از 7400 کاربر دارد که دارای رتبه 4 ستاره Trustpilot می باشد. در سایت  InboxDollars، اکثر نظرسنجی‌های آن‌ها 3 تا 25 دقیقه طول می‌کشد تا تکمیل شوند و هر کدام از 0.50 تا 5 دلار پرداخت می‌کنند.

اگر با مشخصات دموگرافیک آن همخوانی داشته باشید، گاهی اوقات نظرسنجی هایی با ارزش تا 20 دلار را نیز پیدا خواهید کرد. هنگامی که به حداقل مبلغ پرداختی 30 دلار رسیدید، می توانید از طریق پی پال، چک از طریق پست یا کارت های هدیه رایگان درخواست پرداخت کنید. همچنین می‌توانید درآمد خود را به انجمن های خیریه اهدا کرده و در یک کار خیر شریک شوید.

MyPoints

اما از این پلتفرم، چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ کاربران MyPoints می توانند برای شرکت در پنل های آنلاین، در تکمیل نظرسنجی ها و آزمایش محصولات امتیاز کسب کنند. هنگام ایجاد حساب رایگان خود به ‌عنوان یک کاربر جدید و خرید 20 دلاری یا بیشتر از طریق درگاه خرید آنلاین آنها، پاداش ثبت نام 10 دلاری دریافت می کنید.

وقتی در SurveyMail ثبت نام می کنید، MyPoints نظرسنج ها را مستقیماً به ایمیل شما ارسال می کند. با هر بار کلیک و تکمیل نظرسنجی امتیاز کسب خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله، شما را با 6 روش دریافت گیفت کارت رایگان آشنا کردیم که اکثر این سایت ها، خارجی بودند. در ادامه شما را با فروشگاه ایرانی یانگ سنتر آشنا می کنیم. یکی از فروشگاههای آنلاین معتبر در زمینه فروش اکانت های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول، خدمات درون برنامه ای pubg  mobile ، call of duty mobile و خدمات مشابه دیگر، فروشگاه یانگ سنتر است. همینطور خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا خرید اشتراک پلاس اکسترا ، از طریق این فروشگاه خیلی راحت و آسان شده است. شما با بازدید از سایت این فروشگاه می توانید از تخفیف های ویژه آن برخوردار شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی