ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چاپ لیبل باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه با آی چاپ

تاثیر زیبایی لیبل در جذب مشتری بر هیچکس پوشیده نیست؛ به همین دلیل است که افرادی که به تازگی کسب‌وکار راه اندازی می‌کنند، نسبت به کیفیت و زیبایی لیبل حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. لیبل‌ها معرفی‌کننده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تاثیر زیبایی لیبل در جذب مشتری بر هیچکس پوشیده نیست؛ به همین دلیل است که افرادی که به تازگی کسب‌وکار راه اندازی می‌کنند، نسبت به کیفیت و زیبایی لیبل حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. لیبل‌ها معرفی‌کننده برند و بیزینس شما هستند؛ بنابراین باید به جذابیت آن توجه زیادی داشته باشید و با چاپ آن کسب‌وکارتان را رونق دهید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

لیبل چیست؟

به برچسب‌هایی که روی کالا چسبانده می‌شوند تا اطلاعاتی درمورد ویژگی‌های کالا به افراد مختلف بدهد را لیبل می‌گویند. این لیبل‌ها باید طوری طراحی و چاپ می‌شوند که همه افراد بتوانند با مشاهده آن به درک تقریباً یکسانی برسند. درواقع این برچسب‌ها معرفی‌کننده کالا یا برند شماست؛ بنابراین نباید مردم را گیج کند.

لیبل‌ها تأثیر بسزایی در عملکرد بازاریابی و تبلیغات دارند؛ زیرا قابلیت در ذهن ماندن را دارند. پس اگر شما از جمله کسانی هستید که می‌خواهید بیزینس خود را گسترده کنید و یا از درآمد بیشتری برخوردار باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم لیبل مناسب با طراحی بسیار زیبایی چاپ کنید.

انواع لیبل کدامند؟

لیبل‌ها ممکن است کاغذی یا شیشه‌ای باشند و در انواع گوناگونی چاپ ‌شوند که بعضی از آن‌ها عبارت هستند از: گلاسه، صدفی و  ترنسپرنت. در ادامه به توضیح این سه نوع برچسب می‌پردازیم که به شرح زیر است:

لیبل گلاسه

برچسب گلاسه ضدآب بوده و در برابر آب مقاوم است. اگر می‌خواهید برچسبی برای کسب‌وکار خود برگزینید که در برابر رطوبت مقاومت داشته باشد، بهترین انتخاب استفاده از لیبل گلاسه است؛ زیرا برچسب‌های مات نمونه‌های مقاومی نیستند.

لیبل صدفی

لیبل‌های صدفی یا pvc از استحکام بیشتری برخوردارند؛ زیرا از پلاستیک یا پلی‌پروپیلن تولید می‌شوند. همچنین سطحشان صاف و صیقلی است و در برابر تغییرات دما، رطوبت و کشیدن مقاومت بیشتری دارند. اگر در زمینه مواد آرایشی و بهداشتی، لوازم و تجهیزات خودرو و مواد غذایی فعالیت دارید، بهتر است چاپ لیبل pvc را در اولویت خود قرار دهید.

لیبل ترنسپرنت

برچسب‌های ترنسپرنت یا شیشه‌ای طرفداران زیادی دارند؛ زیرا این برچسب‌ها شفاف هستند و معمولاً به‌صورت بی‌رنگ طراحی می‌شوند. همچنین این لیبل‌ها اشکال گوناگونی دارند که انتخابشان وابسته به نوع کسب‌وکارتان متفاوت است. اگر در زمینه‌های تولید کارت‌های گارانتی، صنعت خودروسازی، بسته‌بندی جعبه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی، بسته‌بندی بطری‌های نوشیدنی و صنایع ساختمانی فعالیت می‌کنید، می‌توانید از لیبل ترنسپرنت بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که  چاپ لیبل شیشه ای در انواع سفید، طلاکوب و نقره‌ای انجام می‌شوند.

سفارش چاپ انواع لیبل

ازآنجاکه برچسب‌ها نمادی بصری برای معرفی کسب‌وکار شما هستند، چاپ لیبل از اهمیت خاصی در تبلیغات برخوردار است؛ بنابراین باید در برندسازی و توسعه بیزینس خود به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. آی چاپ (چاپ رفاه) که از سال 1355 در زمینه چاپ فعالیت می‌کند، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای چاپ لیبل در نظر داشته باشید. با انتخاب آی چاپ از کیفیت برچسب‌ها و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت مطمئن باشید و به‌این‌ترتیب در توسعه کسب‌وکارتان قدم بردارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی