ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اندروید باکس نت باکس – پایان انتظار برای یک اندروید باکس جدید!

سوال اساسی‌تر این است که آیا خرید اندروید باکس کار درستی است؟ کدام مدل از اندرویدباکس‌ها امکانات و سرویس‌های بیشتر و بهتری ارائه می‌دهند؟ بهتر است بگوییم شما به یک اندروید باکس نیاز دارید اگر: ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سوال اساسی‌تر این است که آیا خرید اندروید باکس کار درستی است؟ کدام مدل از اندرویدباکس‌ها امکانات و سرویس‌های بیشتر و بهتری ارائه می‌دهند؟

بهتر است بگوییم شما به یک اندروید باکس نیاز دارید اگر:

  • به دنبال تماشای بی‌نهایت فیلم و سریال بر روی تلویزیون خود هستید.
  • به دنبال یک تی وی باکس هوشمند برای استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون هستید.
  • به دنبال پخش انواع موسیقی و آهنگ از تلویزیون خود هستید.
  • به دنبال نمایش ورزش و مسابقات ورزشی روی تلویزیون به صورت زنده و بازپخش هستید.
  • و البته اگر بخواهید تمام موارد بالا را تنها در یک دستگاه داشته باشید!

علاوه بر موارد فوق، اخیرا نیازهایی در بین کاربران تلویزیون مطرح می‌شود که باعث شده‌اند این روزها تهیه اندروید باکس متقاضیان زیادی پیدا کند:

  • محتوا: دسترسی داشتن به انواع محتوا از پلتفرم‌های مختلف، اولین گزینه محبوب نزد کاربران اندروید تی وی باکس است. می‌توانید هر اپلیکیشن اندرویدی را روی نت باکس نصب کنید. برای مثال برنامه های ارائه دهنده محتوا مانند یوتیوب، آپارات، فیلیمو، نماوا، فیلم نت، تلوبیون، آنتن و … روی نت باکس به راحتی قابل استفاده هستند. نت باکس یک دستگاه کاملا محتوا محور است.
  • قابلیت cast و mirroring: میرورینگ گوشی بر روی تلویزیون تکنولوژی مفیدی است که بسیار مورد استفاده کاربران تلویزیون قرار می‌گیرد! اما در صورتی مفید است که به راحتی و با کیفیت خوب بتوان این کار را انجام داد. جالب است بدانید که با نت باکس علاوه بر اینکه می‌توانید صفحه موبایل اندرویدی را روی تلویزیون میرور کنید، نت باکس تنها اندروید باکسی است که از قابلیت Airplay برای دستگاه های شرکت اپل پشتیبانی می‌کند!
  • هوشمندی تلویزیون با کمک ریموت کنترل: جدیدترین اندروید باکس نت باکس که با نام نت باکس شاین معرفی می‌شود دارای ریموت کنترل بسیار کارآمدی است. این ریموت که به بلوتوث، ایرماوس و میکروفن مجهز است به شما قابلیت های جستجوی صوتی در تمام محیط نت باکس و اپلیکیشن های نصب شده روی آن را می‌دهد. همچنین اگر قابلیت ایرماوس را روی اندروید باکس شاین فعال کنید، اشاره‌گر ماوس روی صفحه ظاهر می‌شود و به راحتی روی تلویزیون یک ماوس خواهید داشت!
  • رابط کاربری یا interface: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اندروید باکس‌ها که برگ برنده را در دست‌ آن قرار داده می‌دهد رابط کاربری راحت، شیک با کاربری آسان است. شما دستگاه اندروید باکس را می‌توانید به تمام تلویزیون‌ها از قدیمی گرفته تا هوشمند متصل کنید و از کار کردن با رابط کاربری آن لذت ببرید.

اندروید باکس نت باکس

اینترنت تاثیر حداکثری خود را بر روی سبک زندگی انسان‌ها گذاشته است. تا جایی که تلویزیون‌های هوشمند برای اتصال به اینترنت و قابلیت‌های جدید وارد خانه‌ها شده‌اند. اندروید باکس نیز برای هوشمند کردن نمایشگرهای بزرگ مانند تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نت باکس که در حال حاضر به عنوان یک اندروید باکس عرضه می‌شود با بهره‌مندی از سیستم عامل netOS و همچنین قابلیت‌ها و سرویس‌های اختصاصی خود، امکانات حداکثری را برای کاربران تلویزیون ایجاد کرده است. شما در نت باکس برای نصب برنامه و اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی ندارید.

اگرچه بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌ها به طور پیش‌فرض بر روی نت باکس نصب و راه‌اندازی شده است.

منظور ما از قابلیت‌ها و سرویس‌های اختصاصی نت باکس چیست؟

  • لانچر نت باکس – Netbox Launcher

لانچر نت باکس به طور انحصاری روی نت باکس و اندروید باکس های نت باکس قابل استفاده است. به بیان ساده آنچه در ظاهر به عنوان محیط کاربری ن باکس خواهید دید لانچر است.

شما با خرید محصول جدید نت باکس یعنی مدل شاین به نسخه به روز لانچر دسترسی خواهید داشت. این بروزرسانی ها به ترتیب برای دیگر محصولات نت باکس هم منتشر شده‌اند و به راحتی قابل نصب هستند.

  • فیلم لند – Filmland

فیلم لند از سرویس‌های اختصاصی نت باکس است. در این اپلیکیشن به بی نهایت فیلم و سریال خارجی از ژانرهای مختلف و زبان‌های مختلف با زیرنویس فارسی دسترسی خواهید داشت.

فیلم لند یک آرشیو کامل است که با اکران یا انتشار هر فیلم یا قسمت جدید سریال به طور خودکار برای شما نیز اضافه خواهد شد. 

موزیک لند – Musicland

سرویس موزیک لند، نیاز و تقاضای شما برای پخش همه نوع موسیقی و آهنگ از تلویزیون را به طور کامل برطرف کرده است. سبک موسیقی و خواننده مورد علاقه خود را از موزیک لند انتخاب کنید و اجازه دهید تا باکیفیت بالا برایتان پخش شود.

این برنامه در حال حاضر تنها اپلیکیشن ایرانی مختص به موسیقی برای اندروید تی وی است که به طور انحصاری در نت باکس در دسترس است.

  • نت استور – Netstore

نت استور در واقع فروشگاه نرم‌افزاری رایگان برای کاربران نت باکس (و تلویزیون متصل به آن) است. اگر قصد نصب و اجرای یک برنامه جدید روی تلویزیون خود را داشته باشید می‌توانید از بخش برنامه‌ها به نت استور بروید و به راحتی آن را نصب کنید.

  • کانال ها – Channels

در این بخش از سرویس‌های اختصاصی نت باکس نیز به کانال‌های پخش محتوای غیرسینمایی از جمله کلیپ‌ها، فیلم‌های نقد و بررسی، کانال‌های آشپزی، شبکه کودک، محتوای ورزشی مانند فوتبال 360، اخبار و غیره دسترسی خواهید داشت.

  • میرورینگ – Mirroring

اگر به هر دلیلی خواستید که صفحه موبایل اندرویدی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید می‌توانید از برنامه میراکست (miracast) نت باکس استفاده کنید. بدین منظور کافیست این برنامه و برنامه میرورینگ گوشی خود را فعال کنید تا انتقال صفحه گوشی به تلویزیون خیلی ساده انجام شود. نت باکس برای موبایل آیفون هم راه حل دارد! برای میرورینگ از آیفون روی نت باکس کافیست گزینه میرورینگ روی آیفون را بزنید تا نت باکس را پیدا کند! زیرا نت باکس تنها اندروید باکسی است که استاندارد Airplay را به صورت built-in در خود دارد.

جدیدترین اندروید باکس نت باکس

نت باکس با ارائه مدل شاین به بازار از محصولی جدید با قابلیت‌های جدید رونمایی کرده است. در مقایسه با مدل پیشین (پرایم) این مدل از طراحی محصول شیک‌تر، به‌روزتر و ریموت کنترل بلوتوثی با جستجوی صوتی و ایرماوس برخوردار است.

نت باکس با ارائه این محصول بسیاری از دغدغه‌های کاربران از جمله کاربری سخت ریموت و دسترسی به برنامه‌های جدید را به طور کامل حل کرده است.

بدین معنی که امکان استفاده از ریموت به عنوان ایرماوس و تبدیل صدا به متن برای شما وجود دارد. 

مزیت‌های دیگر اندروید باکس نت باکس مدل شاین:

  • کیفیت تصویر 6k
  • شبکه وای فای دوبانده (5GHz, 2.4GHz)
  • رم 2GB DDR3
  • پشتیبانی از کارت SD تا 128 گیگابایت
  • پشتیبانی از حافظه جانبی تا 2 ترابایت

خبر خوب دیگر اینکه می‌توانید باندل این محصول به همراه اشتراک ماهیانه سرویس‌های پرطرفدار از جمله نماوا، فیلیمو و فیلم نت را نیز بر حسب سلیقه و ترجیح خود خریداری کنید.

جمع بندی

نیاز به خرید اندروید باکس روز به روز در حال بیشتر شدن است. شما دیر یا زود به یک اندروید باکس برای استفاده بهینه از خدمات و سرویس‌هایی که می‌توانید به صورت رایگان و بر روی تلویزیون تنها با اتصال به اینترنت داشته باشید نیاز پیدا خواهید کرد.

ما به شما محصول جدید نت باکس مدل شاین را معرفی کردیم که در حال حاضر قابلیت‌های چشم‌گیری در بازار ایجاد کرده است. همین الان می‌توانید از تخفیف ویژه و باندل‌های مختلف این محصول با فیلیمو، نماوا، فیلم نت، جیم شو، گپ فیلم و … استفاده کنید.
پس منتظر چه هستید؟!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pesar
    pesar | ۴ دی ۱۴۰۱

    اصلا ادم نمیتونه به جنس ایرانی اعتماد کنه، تلویزیون ایکس ویژن گرفتیم هوشمند اندرویدی ، کلا اندرویدش از بیخ و بن سازوکار🐘شکن رو نداره !! حتی به زور ام روش نصب کنی کرش میکنه ، اینام معلوم نی چطور باشن یا کجارو نداشته باشن

مطالب پیشنهادی