ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جدیدترین نسل ردیاب‌های خودرو در ایران

در گذشته با شنیدن کلمه‌ی "ردیاب خودرو" تنها قابلیتی که در ذهن ما تداعی می‌شد ردیابی موقعیت خودرو بود، اما امروزه نسل جدید جی پی اس‌های خودرو در کنار ردیابی لحظه‌ای، امکانات جذاب دیگری را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در گذشته با شنیدن کلمه‌ی "ردیاب خودرو" تنها قابلیتی که در ذهن ما تداعی می‌شد ردیابی موقعیت خودرو بود، اما امروزه نسل جدید جی پی اس‌های خودرو در کنار ردیابی لحظه‌ای، امکانات جذاب دیگری را برای افزایش امنیت، عیب‌یابی خودرو و…، در اختیار ما قرار می‌دهند.

در این میان، ردیاب ایگل این افتخار را دارد که نسل جدیدی از ردیاب‌ها را با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها به‌دست مشتریان برساند. پس اگر شما هم دغدغه‌ی انتخاب بهترین و پیشرفته‌ترین جی پی اس را برای خودروی خود دارید، با مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب، همراه ما باشید تا با انواع ردیاب ایگل و امکانات کاربردی متنوعی که آن در اختیار شما قرار می‌دهد، آشنا شوید.

تیم ایگل، تولیدکننده‌ی پیشرفته‌ترین ردیاب‌های خودرو

تیم ایگل یکی از تولیدکنندگان داخلی ردیاب است که انواع مختلف جی پی اس را با ویژگی‌های بسیار متنوع و کاربردی، برای مشتریان طراحی و تولید می‌کند. ایگل با تکیه بر تجربه‌‌ی موفق شرکت مادر خود یعنی "گروه دلفین"، فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید انواع ردیاب‌های خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین، آغاز کرد. استفاده از دانش و تجربه‌ی عملی که گروه دلفین طی بیش از 12 سال فعالیت موفق در زمینه‌ی مدیریت ناوگان خودرویی به‌دست آورده، محصولات و خدمات ایگل را نسبت به سایر برندها و عرضه‌کنندگان، متمایز کرده است.

ردیاب‌های ایگل صد درصد تولید داخل هستند و البته نکته‌ی بسیار مهم این است که همه‌ی سرورهای ایگل در داخل ایران قرار دارند. این ردیاب، در مجهزترین خطوط تولید و توسط متخصصان مجرب، طراحی و تولید شده است؛ بنابراین با خرید و نصب ردیاب ایگل روی خودروی خود، خیالتان از کیفیت محصول خریداری شده راحت خواهد بود.

کنترل هوشمند ماشین با ردیاب خودرو ایگل

امروزه جی پی اس‌ها قابلیت‌های مختلف و متعددی دارند. بنابراین آنچه که بهتر است در هنگام خرید جی پی اس خودرو در نظر بگیرید این است که بدون توجه به ردیاب‌های مختلف موجود در بازار که اتفاقا بیشتر آن‌ها چینی هستند، ابتدا نیاز و دغدغه‌ی خود را شناسایی کنید و سپس ردیابی که ویژگی‌های مورد نظر شما را دارد، انتخاب کنید. تیم ایگل با انجام تحقیقات گسترده، نیازهای اساسی مشتریان را شناسایی کرده و توانسته است نسل جدیدی از ردیاب‌ها را برای افزایش ایمنی خودرو، طراحی و تولید کند.

در ادامه چند قابلیت کلیدی ردیاب خودرو ایگل را بررسی می‌کنیم:

● با سوییچ مخفی ایگل، ماشینتان را از راه دور خاموش کنید

همانطور که در جریان هستید، قیمت خودرو روزبه‌روز در حال افزایش است. به‌طبع با افزایش قیمت، شاهد بالا رفتن آمار سرقت خودرو هم هستیم. از سوی دیگر، وسایل امنیتی قدیمی نیز مانند قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر، تاثیر زیادی در حفظ امنیت خودروی شما ندارد. پس وقت آن رسیده که بهترین راه را برای افزایش امنیت ماشین خود انتخاب کنید.

جی پی اس ایگل با قابلیت سوییچ مخفی، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا در شرایط اضطراری ماشین خود را از راه دور خاموش کنید. مهم نیست که با خودروی خود چقدر فاصله دارید، برای خاموش کردن ماشین فقط کافی است که دکمه‌ی سوییچ مخفی را در اپلیکیشن همران (اپلیکیشن ردیاب ایگل) فعال کنید. به محض اینکه ماشین شما خاموش شود، دیگر روشن نخواهد شد.

● ردیاب ایگل، امکان عیب‌یابی آنلاین و از راه دور خودرو را فراهم می‌کند

عیب‌یابی (دیاگ) خودرو از راه دور، یکی از پیشرفته‌ترین امکاناتی است که ردیاب خودرو ایگل در اختیار شما قرار می‌دهد. جی پی اس ایگل، با کابل OBD به ECU خودرو متصل شده و تمام خطاهای آن را روی گوشی موبایل شما نشان می‌دهد. در واقع با استفاده از این ویژگی کاربردی، می‌توانید بدون مراجعه به مراکز دیاگ، فقط از روی اپلیکیشن همران، همه‌ی خطاهای ECU ماشین خود را ببینید و با اقدامات به‌موقع، از تعمیرات و صرف هزینه‌های سرسام‌آور جلوگیری کنید.

● فیلم‌برداری از وقایع جاده‌ای و کابین، امکان ویژه‌ی نسل جدید ردیاب‌های ایگل

ردیاب ایگل با کمک دو دوربین خود، امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری از جاده و داخل کابین خودرو را با جزئیات کامل، فراهم می‌کند. این جی پی اس، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز مانند سنجش شتاب خودرو و برقراری تماس‌های اضطراری با کمک دکمه‌ی SOS را داراست. با استفاده از سنسور شتاب‌سنج و پردازش تصویر حرفه‌ای و پیشرفته‌ی این دستگاه، می‌توانید از وقوع جرائم جلوگیری کنید و خطرات احتمالی را به حداقل برسانید.

اما این موارد، تنها قابلیت‌های ردیاب ایگل نیستند. جی چی اس ایگل، مجموعه‌ی کاملی را برای کنترل و نظارت دقیق بر روی امنیت و عملکرد خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین شما ارائه می‌دهد. برای مثال، با استفاده از این ردیاب می‌توانید در هر لحظه و هر کجا که هستید موقعیت جغرافیایی دقیق خودروی خود را مشاهده کنید. همچنین با دسترسی به گزارشات مختلف از عملکرد ماشین و دریافت هشدارهای کاربردی، مانند: هشدار روشن شدن خودرو، حمل با جرثقیل، تصادف، سرعت غیرمجاز و…، کنترل کاملی روی وضعیت خودروی خود داشته باشید.

خرید و نصب ردیاب، پایان ارتباط کارشناسان ایگل با شما نیست

کارشناسان ایگل از ابتدا در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین ردیاب را برای خودروی خود انتخاب کنید. اما نصب ردیاب توسط نمایندگان و تیم استقرار، پایان ارتباط تیم ایگل با شما نیست. ردیاب ایگل برخلاف بسیاری از ردیاب‌های چینی موجود در بازار، پشتیبانی قوی، گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تیم پشتیبانی ایگل با کارشناسان مجرب خود، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

آنچه که در نهایت باید گفت این است که

ردیاب‌هایی که در گذشته تنها می‌توانست موقعیت جغرافیایی خودرو را با ضریب خطای بالا به ما نشان دهد، اکنون آن‌قدر پیشرفته شده‌اند که حتی امکان کنترل از راه دور خودرو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در این میان، ردیاب ایگل بهترین گزینه‌ برای همه‌ی کسانی است که دغدغه‌ی کنترل و نظارت بر امنیت و عملکرد ماشین خود را دارند. تیم ایگل با تکیه بر دانش و تجربه‌ی 12 ساله‌ی خود، بهترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌ها را در نسل جدید ردیاب‌های خود قرار داده است تا رضایت و آرامش خیال را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. در این مطلب به کلیدی‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های ایگل، اشاره کردیم. اگر شما هم قصد دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره دارید، به وب‌سایت ایگل مراجعه کنید.

آدرس وب‌سایت: tragle.shop

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی