ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فرش
رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره خرید فرش

فرش، یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون منزل محسوب می‌شود که می‌توانید متناسب با نوع چیدمان منزل از انواع طرح‌ها و رنگ‌های آن استفاده کنید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب صحیح در زمان خرید فرش باعث خواهد شد زیبایی خانه و دکوراسیون منزل شما دو چندان گردد.  فرش، هنر اصیل ایرانی، یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون منزل محسوب می‌شود که می‌توانید متناسب با نوع چیدمان منزل خود از انواع طرح‌ها و رنگ‌های آن استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید تا بدانید در زمان خرید فرش باید به چه نکاتی توجه کنید از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

فرش ایرانی و قدمتی به دیرینگی تاریخ

اگر بخواهیم به تاریخ هنر ایرانی نگاهی کنیم، بی‌شک یکی از دروازه‌های شگفتی آفرین آن دنیای زیبای فرش خواهد بود. دنیایی که تار و پود آن با اصالت بافته شده است و به عنوان یکی از نمادهای اصلی تمدن آریایی محسوب می‌شود. حتی نخستین فرش‌های ایرانی به دوران 7000 هزار سال پیش باز می‌گردد که هنوز امپراطوری آریایی شکل نگرفته بود.

با این حال، فرش ایرانی به عنوان دومین محصول صادراتی ایران بعد از نفت محسوب می‌شود که زبان‌زد خاص و عام است. از این رو خرید فرش یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی ایرانی محسوب می‌شود که باید رعایت شود. انتخاب صحیح و متناسب با نیاز ما باعث خواهد شد تا ضمن خریدی رضایت‌مندانه، متناسب با دکوراسیون منزل، دریچه‌ای رو به تمدن و اصالت بگشاییم. دریچه‌ای که در آن هنر حرف اول را خواهد زد و شما را در خود محو خواهد کرد.

انواع فرش ماشینی

 برخی از شرایط می‌تواند در انتخاب و قیمت فرش تاثیر گذار باشد. مثل انتخاب نوع فرش! فرش ایرانی زینت بخش هر خانه‌ای است و دو نوع آن عبارت‌اند از؛ فرش دستبافت و فرش ماشینی. تاریخ فرش‌بافی در ایران شهرت بسیاری دارد. فرش‌های دستبافت ایرانی به عنوان هویت و گنجینه‌های تاریخ سرزمین کهن ما محسوب می‌شوند. فرش‌های ماشینی که چندی است با الهام از فرش‌های دستباف به بازار ارائه شده‌اند دارای انواع گوناگونی هستند که عبارت‌اند از:

  • فرش ماشینی اکریلیک
  • فرش ماشینی پلی استر
  • فرش ماشینی پلی پرولین

نکات طلایی قبل از خرید فرش

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید فرش به آن توجه کنید، نوع چیدمان و رنگ غالب دکوراسیون منزل شماست. نکته دیگری که در زمان خرید فرش باید به آن دقت کنید، فضایی است که قرار است فرش در آن قرار بگیرد. اما برخی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید فرش به قرار زیر هستند:

  • نکته اول: انتخاب فرش مناسب
  • نکته دوم: سبک زندگی
  • نکته سوم: ظاهر فرش ماشینی
  • نکته چهارم: رنگ فرش ماشینی
  • نکته پنجم: توجه به نوع فرش
  • نکته ششم: نگهداری فرش
  • نکته هفتم: قیمت فرش

خرید فرش اصیل و باکیفیت از فرش امیرکبیر کاشان

اگر به دنبال خرید فرش محتشم با کیفیت بالا هستید و به زیبایی و اصالت می‌اندیشید، از شما دعوت می‌کنیم تا با خرید فرش دستبافت و ماشینی، کیفیت و زیبایی را به خانه خود ببرید. طرح بندی جذاب، نقوش و رنگ‌بندی متفاوت، کیفیت بالای الیاف و ضمانت در خرید، فاکتورهای مهمی هستند که در زمان خرید فرش، به شما ارائه می‌دهیم تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید صمیمانه از شما قدردانیم و امیدواریم نکاتی که درباره انواع فرش گفته شد برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی