ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و راه حل آن

هر روزه تعداد زیادی سیم کارت به دلایل مختلفی مسدود می شوند که یکی از مهم ترین عوامل آن محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت است. اما چگونه می توان این محدودیت را برطرف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر روزه تعداد زیادی سیم کارت به دلایل مختلفی مسدود می شوند که یکی از مهم ترین عوامل آن محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت است. اما چگونه می توان این محدودیت را برطرف کرد و شروع به ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی نمود؟

تبلیغات پیامکی به علت ارزان بودن قیمت هر پیامک و قابلیت های هدفمندی که دارد همواره مورد استقبال بوده است. اما در این مسیر باید از ابزار های مناسب و روش های اصولی استفاده کنید تا دچار دردسر نشوید.

سقف ارسال پیامک با سیم کارت

بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها هستند که برای تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق پیامک ، از سیم کارت شخصی خودشان استفاده میکنند که با توجه به محدودیت های ارسال پیامک ، رد شدن از سقف روزانه ممکن است باعث مسدود شدن سیم کارت های آن ها شود .

این محدودیت با سقف 500 پیامک در روز می باشد که در هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول وجود دارد.

در صورتی که مشترکین بیش از این تعداد پیامک در روز ارسال کند ، خط بلافاصله مسدود می شود . دیگر امکان برقرار تماس تلفنی و یا ارسال اس ام اس را نخواهید داشت .

رفع مسدودی سیم کارت

برای رفع مسدودی سیم کارت باید با کارت شناسایی به نمایندگی‌های اپراتور مربوطه مراجعه کنید و درخواست فعالسازی مجدد سیم کارت را ثبت کنید. البته در صورت تخلف چندباره از این قوانین، به مراجع قضایی فراخوانده می‌شوید. چراکه قوانین مرتبط با مشترکان را زیر پا گذاشته‌اید. به دلیل همین محدودیت‌ها است که امکان ارسال پیامک انبوه با خطوط عادی اپراتورهای مختلف وجود ندارد و باید از راه‌های جایگزین استفاده کنید.

راه حل جایگزین ارسال پیامک از سیم کارت

بهترین راه برای آنکه بتوانید بیش از چند هزار پیامک بصورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه ارسال نمایید  استفاده از سامانه ارسال پیامک می باشد. این سامانه های پیامکی با ارائه خطوط اختصاصی از سرشماره اپراتور های مخابراتی از قبیل 5000 ، 3000 و ... قابلیت ارسال پیامک بدون محدودیت را دارند.

همچنین امکاناتی حرفه ای در زمینه ارسال پیامک به شما ارائه می دهند تا بتوانید از آن در راستای تبلیغات پیامکی کسب و کار خودتان استفاده نمایید.

دریافت سامانه ارسال پیامک از مخابرات

بسیاری از افراد تصور می کنند برای دریافت پنل پیامکی مخابرات باید از طریق شرکت مخابرات اقدام نمایند . اما شرکت مخابرات ، به افراد و کسب و کار ها پنل پیامکی ارائه نمی دهد و حتی قابلیت لغو پیامک تبلیغاتی را به کاربران ارائه داده است .

این اپراتور های پیامکی مخابراتی فقط با شرکت های پیامکی و با شرایط سختی قرارداد امضا می کنند و قابلیت فروش پنل پیامکی را به آنها ارائه میدهد . بهترین راه برای دریافت سامانه ارسال پیامک همکاری با این شرکت ها می باشد .

مزایای خرید پنل اس ام اس ، تبلیغات ارزان و به صرفه

تا اینجا دریافتیم که بهترین راه حل برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و انبوه (چند هزار پیامک)، استفاده از پنل اس ام اس می باشد. چرا که ارسال پیامک با سیم کارت دارای محدودیت است و ممکن است باعث مسدود شدن آن شود. برای چنین کاری باید اقدام به خرید پنل اس ام اس ارزان نمایید.

با خرید پنل اس ام اس ارزان می توانید انواع مختلفی از روش های تبلیغاتی و امکانات آن را استفاده نمایید. از جمله این روش ها عبارت اند از :

  1. ارسال پیامک های منطقه ای
  2. ارسال پیامک مشاغل
  3. ارسال پیامک به شهر و استان ها
  4. ارسال پیامک از روی نقشه
  5. برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی
  6. منشی پیامکی و پاسخگویی خودکار
  7. ارسال پیامک زمان بندی شده
  8. ارسال پیامک از فایل اکسل
  9. و ...

بهترین پنل اس ام اس چه ویژگی هایی دارد؟

با بررسی لیست بهترین پنل های اس ام اس ایران به ویژگی های مهمی از آنها دست یافتیم که به شما کمک می کند تا در انتخاب پنل اس ام اس مناسب کسب و کار خودتان تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

از جمله ی ویژگی هایی که بهترین پنل اس ام اس باید داشته باشد :

  • ارائه پنل اس ام اس رایگان جهت تست
  • عدم محدودیت در ارسال پیامک تبلیغاتی
  • عدم محدودیت در امکانات
  • ارائه امکانات کامل پیامکی
  • پشتیبانی های تلفنی ، آنلاین و یا تیکتینگ
  • سازگار با افزونه های وردپرسی و وب سرویس های پیامکی
  • ضمانت بازگشت وجه

با توجه به این نکات می توانید بهترین سامانه پیامکی مناسب برای تبلیغات پیامکی را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین سامانه های پیامکی می توان به سامانه ارسال پیامک پیام رسان اشاره کرد . این سامانه پیامکی با ارائه پنل اس ام اس رایگان بدون نیاز به پرداخت هزینه فعالسازی ، کار را بسیار آسان کرده است .

همچنین با امکانات کاملی که زمینه ارسال پیامک های تبلیغاتی متنی و صوتی ارائه میدهد ، تاکنون بیش از 300 هزار کاربر حقیقی و حقوقی دارد که در حال استفاده از این پنل پیامکی هستند. هم  اکنون با ارسال عدد 111 به 500020600 می توانید به جمع خانواده پیام رسان بپیوندید و تبلیغات پیامکی را با پنل اس ام اس رایگان و ارزان ترین تعرفه های پیامک شروع کنید. در پایان اگر کاربر ایرانسل هستید، می‌توانید راهنمای نحوه سوزاندن خط ایرانسل را هم مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saja.afzl
    saja.afzl | ۱۰ دی ۱۴۰۱

    من از سال 1397 با پنل اس ام اس پیام رسان آشنا هستم و ازش استفاده میکنم . اینکه یه تیم جوون و پر انگیزه پشت این طراحی زیبا وجود داره . البته که واقعا تیم پشتیبانی پیام رسان واقعا دلسوز هستن و تاحالا مشکلاتمو حل کردن .
    خیلی خوشحال شدم که دیدم دیجیاتو این پنل خوب رو به کاربران معرفی کرده

مطالب پیشنهادی