ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین کافه رستوران های کردان

کردان یکی از جاهایی است که امروزه میان ساکنین تهران، کرج و شهرهای اطراف به عنوان یک منطقه ییلاقی معروف و خوش آب و هوا شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای گریز از شلوغی‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کردان یکی از جاهایی است که امروزه میان ساکنین تهران، کرج و شهرهای اطراف به عنوان یک منطقه ییلاقی معروف و خوش آب و هوا شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای گریز از شلوغی‌های شهر و آلودگی کلانشهرهای اطراف، آخر هفته‌ها را در ویلاهای روستاها و شهرک‌های کردان می‌گذرانند.

یکی از تفریحاتی که می‌توان هنگام یک اقامت عالی و پر از آرامش در کردان داشت، رفتن به غذاخوری‌های مختلف از رستوران‌های سنتی گرفته تا کافه رستوران‌هایی است که در منطقه کردان پذیرای مسافران هستند. هوای خوب و نوش جان کردن غذاهایی با کیفیت عالی در بهترین کافه رستوران های کردان، باعث می‌شود که حال و هوای سفر شما با طعم‌های عالی ترکیب شود و مزه این آخر هفته تا مدت‌ها زیر زبان شما بماند.

هزار و یک شب، چیزی بیش از یک رستوران سنتی است

هر چند که نامش رستوران است و شبیه به سفره‌خانه‌های سنتی است اما در واقع با داشتن منوی متنوع، می‌تواند کافه، یک غذاخوری سنتی و رستورانی با غذاهای ایرانی تلقی شود. در رستوران هزار و یک شب، منوی کافه‌ای با فست فودهای متنوع و خوراکی‌های ایرانی و دسرهای خوشمزه در کنار هم جا خوش کرده‌اند که با موسیقی زنده آن ترکیب شده و تخت‌های چوبی و فضای صمیمی آن نیز، اینجا را به یک کافه رستوران عالی در کردان تبدیل می‎کند.

رستوران هزار و یک شب که در بلوار شهدای کردان، میدان ولایت قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که کار اجاره ویلا در کردان را انجام داده و حالا قصد دارند که یک غذای خوشمزه و عالی را نوش جان کنند. تنوع منو در این رستوران باعث می‌شود که همه سلیقه‌ها چیزهای لذیذی برای خوردن داشته باشند و هیچ کس گرسنه از آن بیرون نیاید.

باغ ارم کردان چگونه رستورانی است؟

باغ ارم یکی از رستوران های کردان است که دارای محیط بسته و فضای روباز است و مناسب کسانی است که علاقه دارند از طبیعت کردان بیشترین استفاده را ببرند. فضای روباز رستوران دارای آلاچیق‌هایی در کنار حوض‌ است و به دلیل داشتن سرپوش، سرمای فصل‌های سرد نیز در آن مشکلی ایجاد نمی‌کند و می‌توان در این زمان نیز در آنها، خوراکی‌های خوشمزه نوش جان کرد. 

این باغ رستوران با منوی متنوع سنتی و کافه‌ای، یکی از جاهایی است که برای همه افراد مناسب است. شما می‌توانید در این رستوران به موسیقی زنده و صدای جریان آب گوش فرا داده و همزمان با نوش جان کردن لذیذترین غذاها در این صدا غرق شده و یک مراقبه و تمدد اعصاب کامل را داشته باشید. چیزی که برای رسیدن به آن، در کردان ویلا اجاره کرده‌اید. این باغ رستوران در کیلومتر ۴ جاده برغان، در دوراهی آغشت قرار دارد.

نوشیدنی‌ های لذیذ در کافه تاملی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توان در یک سفر دلچسب به کردان انجام داد، رفتن به کافه است. کافه تاملی یکی از کافه‌هایی است که در کردان می‌توانید به آنجا بروید و در منوی متنوع آن، انواع قهوه، بستنی، کافه گلاسه، شیک، آبمیوه و سایر نوشیدنی‌ها را در کنار کیک و خوراکی‌های خوشمزه دیگر نوش جان کنید. صاحبان این کافه بسیار باسلیقه هستند و تزئینات بسیار زیبایی را هنگام سرو انواع بستنی‌ها و سایر خوراکی‌ها انجام می‌دهند.

آدرس کافه تاملی در جاده برغان، سه‌راه برغان و میدان ولایت است. نزدیکی این کافه به اماکن تفریحی باعث می‌شود کسانی که برای اجاره ویلا در کردان با میز بیلیارد اقدام کرده و پس از مدتی ماندن در ویلا، قصد کافه‌گردی دارند، مکان مناسبی برای نوش جان کردن نوشیدنی و بستنی‌های لذیذ در کنار دوستان خود داشته باشند.

رستوران سمائی کردان جایی مناسب برای جشن های خانوادگی است

رستوران سمائی کردان، یکی از رستوران‌های لوکس کردان است که به دلیل منوی متنوعش، می‌توان آن را یکی از بهترین کافه رستوران های کردان نیز به شمار آورد. در رستوران شیک و لاکچری سمائی انواع غذاهای ایرانی، دسر و نوشیدنی‌ سرو می‎شود. در این رستوران امکان سفارش کیک برای جشن تولد و سایر مراسم نیز وجود دارد که شما می‌توانید جشن‌های خانوادگی خود را در این مکان شیک برگزار کنید.

رستوران سمائی در بلوار شهدای کردان، اولین دوربرگردان بعد از خیابان کیایی قرار دارد و به یاد داشته باشید که در صورت سفارش کیک، هر گونه تزئیناتی که بخواهید را روی این دسر خوشمزه برای شما انجام می‌دهند. بنابراین نوش جان کردن یک وعده غذای ایرانی خوشمزه در کنار دسر و نوشیدنی، یک آخر هفته با طعمی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. 

در کافه رستوران چناران چه بخوریم؟

کافه رستوران چناران در یک فضای سرسبز و دلنشین، در کنار رودخانه قرار دارد و در حقیقت یک باغ رستوران زیبا است که برای علاقمندان به طبیعت، میز و صندلی و تخت‌هایی در کنار رودخانه چیده شده است. شما هنگام نوش جان کردن انواع غذای ایرانی و نوشیدنی‌های مختلف و سرویس چای می‎توانید به صدای دل‌انگیز جریان آب گوش فرا داده و آرامش بی‌نظیری را تجربه کنید. این کافه رستوران در کیلومتر ۴ جاده برغان، دو راهی آغشت قرار دارد.

منوی صبحانه در رستوران مشایخی

رستوران مشایخی، یکی از رستوران‌های شیک و بسیار زیبا در کردان است که با عنوان بام سبز هم شناخته می‌شود. هر چند اینجا یک رستوران است ولی دارای منوی متنوعی است که شما می‌توانید برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنید و در حقیقت چیزی از یک کافه رستوران کم ندارد. رستوران مشایخی دارای دکوراسیونی زیبا است و با داشتن یک روف گاردن بسیار جذاب، باعث می‌شود که هنگام رساندن لذیذترین غذاها به جسمتان، غذای روح را هم دریافت کرده و با تماشای مناظر زیبا و بی‎نظیر کردان، چشم‌هایتان را نیز نوازش دهید. این رستوران در بلوار شهدای کردان، نبش بانک صادرات قرار دارد. 

رستوران کردان دارای آلاچیق های اختصاصی است

رستوران کردان یکی از باغ رستوران های این منطقه است که دارای یک فضای باز زیبا و عالی است. این رستوران دارای منوی غذاهای ایرانی است اما فضای بیرونی آلاچیق‌های اختصاصی است که شما می‌توانید انواع مراسم و جشن‌های تولد را در آن برگزار کنید. هر چند در منوی این رستوران از غذاهای فرنگی خبری نیست و شما می‌توانید خوراک‌های خوشمزه ایرانی و سنتی را سفارش دهید، باید بدانید که اینجا یکی از بهترین کبابی های کردان است. اگر قصد جشن گرفتن در رستوران کردان را دارید، آلاچیق مورد نظر خود را از چند روز پیش رزرو کنید. این رستوران که دارای غذای بیرون‌بر نیز هست، در بلوار شهدای کردان قرار دارد.

کافه رستوران دامنه البرز یا رویال کردان

کافه رستوران دامنه البرز یا رویال کردان دارای یک منوی متنوع است که هم غذاهای ایرانی را به مهمانانش ارائه می‌دهد و هم انواع خوراکی‌های فرنگی به همراه نوشیدنی، بستنی و سایر دسرها را در اختیار شما می‎گذارد. این کافه رستوران جایی است که شما می‎توانید با کودکانتان به آنجا بروید و هر گونه غذا و دسری را سفارش دهید. رستوران دامنه البرز در بلوار شهدا، میدان ولایت، خروجی سوم واقع است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی