ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرینتر دستی قیمت مناسب برای چاپ روی انواع سطوح

دستگاه های پرینتر دستی به چند دسته تقسیم می شوند و دارای کاربرد های متفاوتی هستند. ما در این مقاله میخواهیم شما را با انواع جت پرینتر دستی که مناسب چاپ عبارت هایی مانند تاریخ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دستگاه های پرینتر دستی به چند دسته تقسیم می شوند و دارای کاربرد های متفاوتی هستند. ما در این مقاله میخواهیم شما را با انواع جت پرینتر دستی که مناسب چاپ عبارت هایی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، لوگو، بارکد، اعداد شمارنده و... هستند آشنا کنیم و چند مورد از بهترین مدل های معروف در دنیا و ایران را معرفی کنیم.

پرینتر دستی مناسب چاپ به روی سطوح جامد مانند کارتن، پلاستیک، سلفون، شیشه، ظروف پت و... می باشد و هیچ محدودیتی در چاپ ندارد. در صورتی که روی سطوح غیر قابل جذب چاپ گرفته شود بهتر است از کارتریج های سالونت بیس استفاده شود تا در صورت تماس با آب پاک نشود.

جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی مناسب برای کارگاه های کوچک یا تولیدی ها و مشاغل خانگی با ظرفیت تولید کمتر از 5000 عدد در روز است و همچنین برای چاپ گرفتن به روی محصولاتی است که دارای وزن سنگین یا ابعاد بزرگی می باشند و امکان قرار دادن به روی نوار نقاله را ندارند. چاپ گرفتن با جت پرینترهای دستی نیاز به اپراتور برای انجام کار دارد. یعنی یک نفر باید جت پرینتر را هدایت کند و روی محصول چاپ بگیرد.

برای خرید جت پرینتر دستی باید به چند نکته باید توجه شود:

  1. نوع محصول مشخص شود. بعضی از جت پرینتر های دستی امکان چاپ به روی هر محصولی را ندارند. مثلا بعضی از بسته بندی ها سطوح گود یا برآمده دارند و امکان چاپ گرفتن با هر جت پرینتری را ندارد.
  2. نحوه ی چاپ گرفتن به روی محصول به چه صورت است؟ مثلا بعضی از تولید کنندگان دستگاهی میخواهند که هم بتوان به صورت دستی استفاده کرد هم به صورت ثابت. پیشنهاد ما به این دسته از تولیدکنندگان خرید جت پرینتر هایی با دو قابلیت استفاده به صورت دستی و ثابت می باشد مانند جت پرینتر h12، bentsai b2  و bentsai b35 می باشد.
  3. ارتفاع چاپ چقدر است؟ هر یک دستگاه های جت پرینتر دارای ارتفاع چاپ مشخصی می باشد. معمولا ارتفاع چاپ جت پرینترهای دستی 13 میلیمتر است اما دستگاه هایی در بازار موجود است که ارتفاع چاپ بیشتری هم دارند. مانند دستگاه bentsai b35 که دارای 17 میلیمتر ارتفاع چاپ است.

معرفی چند مدل جت پرینتر دستی

جت پرینترهای برند bentsai: این برند معروفترین دستگاه های دستی را تولید میکند. به لحاظ کارایی و کاربر پسند بودن از رتبه ی بالایی برخوردار می باشند. یکی از مزیت های این دستگاه ها پشتیبانی از زبان فارسی است. در ادامه به معرفی مدلهای این برند می پردازیم.

جت پرینتر bentsai b10: دارای وزن 200 گرم بسیار سبک و قابل حمل حتی در جیب، رابط کاربری بسیار آسان، راه انداز و یادگیری دستگاه در کمتر از ده دقیقه، ارتفاع چاپ 13 میلیمتر، طول چاپ 10 سانتی متر، دارای هد جدا شونده و امکان چاپ به روی سطوعی که دارای تورفتگی می باشد، پشتیبانی از همه مدل کارتریج، قابلیت شارژ مجدد کارتریج در صورت سالم بودن آن، پشتیبانی از همه ی فونت های ویندوز، چاپ بارکد، لوگو، تصویر، qrکد، اعداد شمارنده، تاریخ، ساعت و.... .

جت پرینتر bentsai b2: دارای صفحه نمایش 7.5 اینچی، انجام کلیه امور طراحی و چاپ داخل صفحه نمایش، رابط کاربری بسیار آیان، سبک و با وزن کم، امکان چاپ بارکد، لوگو، تصویر، qrکد، اعداد شمارنده، تاریخ، ساعت و.... ، قابل نصب به روی نوار نقاله و استفاده به صورت ثابت.

جت پرینتر bentsai b35: کلیه امکانات مدل b2 را دارا می باشد با این تفاوت که داری ارتفاع چاپ بیشتری می باشد.

جت پرینتر bentsai b85:  این دستگاه درشت نگار و ریز نگار می باشد. قابلیت چاپ آن تا ارتفاع 10 سانتی متر است. معمولا برای چاپ گرفتن به روی کارتن و اجسام سنگین که جابجایی آن دشوار است استفاده می شود.

جت پرینتر h12: جت پرینتر دستی و ثابت h12 با دو قابلیت دستی و ثابت ارتفاع چاپ 13 میلیمتر و عرض چاپ 20 سانتی متر دارای صفحه نمایش لمسی حرارتی 6.5 اینچی امکان نصب به روی نوار نقاله به صورت ثابت بدون نیاز به سنسور مجزا دارای بیش از 150 فونت فارسی و انگلیسی توانایی چاپ بارکد، لوگو، qrکد، ساعت، تاریخ، اعداد شمارنده و... دارای نرم افزار پیشرفته انحصاری فارسی و بدون نیاز به کامپیوتر دارای انکودر لرزشگیر دست چاپ به روی همه ی سطوح جامد سازگار با انواع کارتریج های موجود در بازار قابلیت شارژ و یا تعویض باتری برای چند شیفت کاری تعریف QRcode پیشرفته با قابلیت آپدیت بارکد در لحظه بعد از هر چاپ.

کلیه دستگاه های معرفی شده دارای سیستم انکودر می باشد. این سیستم سرعت دست را تشخیص می دهد و باعث می شود چاپ ها یکنواخت انجام شود.

مواد مصرفی چاپگرهای دستی

مواد مصرفی همه ی مدل های چاپگر دستی کارتریج می باشد. کارتریج با برند های متفاوتی در بازار موجود است. معتبرترین کارتریج های موجود در بازار ایران کارتریج mylan می باشد. برخی از کارتریج ها دارای چیپست رمز گذاری شده می باشند که قابلیت شارژ مجدد را ندارند.

نگهداری از کارتریج دارای شرایط خاصی می باشد. کاتریج قطعه ای حساس در دستگاه های جت پرینتر می باشد و نسبت به دما، ضربه، مواد حلال و پاک کننده بسیار حساس است. معمولا خرابی جت پرینترهای دستی به کارتریج ختم می شود و با تعویض کارتریج مشکل برطرف می شود که یکی از مزیت های این دستگاه ها می باشد.

یک دستگاه جت پرینتر خوب باید دارای چه امکاناتی باشد؟

این سوالی است که اکثر خریداران دستگاه جت پرینتر از ما میپرسند حال به ذکر چند نکته می پردازیم.

  • دارای وزن کمی باشد. چون این دستگاه باید توسط نیروی انسانی حمل شود وزن سنگین دستگاه باعث خستگی می شود و راندمان کار پایین می آید.
  • روی انواع سطوح بدون شابلون امکان چاپ گرفتن را داشته باشد.
  • دارای انکودر باشد تا کلیه چاپ ها یکنواخت انجام شود.
  • سیستم کنترل پیشرفته داشته باشد. یعنی بتوان پیغام نویسی را خیلی سریع و آسان داخل خود دستگاه انجام داد و به کامپیوتر و دستگاه جانبی دیگر نیاز نداسته باشد.
  • مواد مصرفی دستگاه از جمله کارتریج به راحتی قابل تهیه باشد.
  • از زبان فارسی پشتیبانی کند.
  • میزان شارژ دهی دستگاه بسیار مهم است. دستگاه باید حداقل یک شیفت کاری را پاسخگو باشد و یا این امکان را داشته باشد هنگام کار به برق مستقیم یا پاور بانک وصل شود.
تفاوت تاریخ زن دستی با جت پرینتر

دستگاه های تاریخ زن دستی فقط امکان چاپ به روی سطوح صاف دارند در صورتی که جت پرینتر به روی همه سطوح می تواند چاپ بگیرد. تاریخ زن دستی دارای محدودیت چاپ است و نهایتا میتواند تاریخ تولید و انقضا را چاپ کند اما جت پرینتر می تواند بارکد،کالا صنعت واقع در شهر مشهد با بیش از 12 سال سابقه در زمینه فروش انواع دستگاه های جت پرینتر آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد. شما می توانید برای اطلاع از انواع مدل ها و قیمت به روز دستگاه جت پرینتر دستی و ثابت به سایت www.kalasanat.ir مراجعه نمایید. در صورت نیاز از تیم مشاوره کالاصنعت راهنمایی های لازم برای خرید دستگاه مناسب با شغلتان را کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی