ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نمایندگی داهوا در ایران را بیشتر بشناسید

آیا می‌دانستید برند داهوا برترین تولید کننده دوربین مداربسته است؟ بله... داهوا نام برندی چینی اما پرطرفدار می‌باشد که از سال 2001 در زمینه تولید دوربین مداربسته داهوا و دیگر تجهیزات سیستم امنیتی نظارتی فعالیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا می‌دانستید برند داهوا برترین تولید کننده دوربین مداربسته است؟ بله... داهوا نام برندی چینی اما پرطرفدار می‌باشد که از سال 2001 در زمینه تولید دوربین مداربسته داهوا و دیگر تجهیزات سیستم امنیتی نظارتی فعالیت می‌کند. با روی کار آمدن دوربین مداربسته و استقبال مردم جهان از این نگهبانان همیشه بیدار، خط تولید دوربین داهوا در این شرکت چینی گسترش یافت و تا کنون نیز به فعالیت خود ادامه داده است. دوربین مداربسته داهوا که برای نصب در اماکن مختلفی اعم از محل کار یا زندگی افراد قابل استفاده است، ویژگی‌ها و مزیت‌های خاصی دارد که به عنوان اولین انتخاب افراد در زمان خرید دوربین مداربسته به شمار می‌رود. اگر قصد خرید دوربین داهوا را دارید، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با اطمینان خاطر خرید کنید.

اصلی‌ترین مزایای خرید دوربین مداربسته داهوا

طبیعتاً آنچه که موجب پر فروش بودن تولیدات برند داهوا شده، مزیت‌های خاص و ویژه‌ای است که در هر مدل از انواع دوربین مداربسته وجود دارد. به طور کلی، تمامی دوربین‎‌های مداربسته به عنوان نگهبان 24 ساعته عمل می‌کنند و با داشتن قابلیت چرخش 360 درجه، ضبط تصاویر و ذخیره آن‌ها بسیار ارزشمند به شمار می‌روند، اما داهوا قابلیت‌های خاص خود را نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مسلماً برند داهوا از سال 2001 تا کنون ویژگی‌های دوربین مداربسته داهوا را به روز رسانی کرده است که یکی از بزرگ‌ترین تغییرات دوربین داهوا تجهیز آن به فناوری IVS می‌باشد. دوربین داهوا با دارابودن این فناوری پیشرفته قدرت آنالیز محیط با سیسم 4K را داشته و به طور دقیق می‌تواند چهره اشخاص یا اجسام ریز را تشخیص دهد.
  2. با وجود فناوری پیشرفته در دوربین داهوا، قابل درک است که دوربین‌های مداربسته این برند حتی قابلیت شمارش تعداد هم داشته باشند. با دوربین داهوا به راحتی می‌توان روی سوژه‌ای خاص زوم کرد یا آن را دنبال کرد. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت دوربین‌های داهوا برای مراکز نظامی، اداره پلیس و... پرکاربرد خواهد بود.
  3. همانطور که گفته شد، داهوا دوربین مداربسته را برای کار به صورت 24 ساعته طراحی و تولید می‌کند. به همین خاطر دوربین داهوا قابلیت دید در شب و شناسایی اجسام و اشخاص با نور عالی در شب را نیز دارد. به عبارت دیگر حتی اگر نور یک محیط بسیار کم هم باشد داهوا می‌تواند تصاویر را باکیفیت بالا ثبت و ضبط کند.
  4. با خرید دوربین داهوا هیچ نگرانی برای ذخیره تصاویر دریافتی وجود نخواهد داشت؛ چراکه محل ذخیره یا همان کارت حافظه این دوربین‌ها بسیار پرحجم می‌باشد.

قیمت دوربین‌های داهوا چقدر است؟

برای تعیین قیمت هر یک از انواع دوربین مداربسته اصولاً ویژگی‌ها و قابلیت‌های ان را در نظر می‌گیرند، از آنجا که تورم و افزایش قیمت‌ها در شرایط امروزی لحظه‌ای در حال تغییر می‌باشد، نمی‌توان قیمت دقیقی برای دورین داهوا ارائه کرد. نکته‌ی مهم آن است که قیمت دوربین داهوا در مقابل قابیل‌های خاص آن خیلی زیاد نبوده و بسیار مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

نگران خدمات پس از فروش داهوا نباشید!

بدیهی است که افراد برای خرید هر کالای خارجی نیاز به ضمانت یا وجود نمایندگی‌های مجاز آن برند در داخل کشور هستند که با آسودگی خاطر از آن برند خرید کنند. داهوا نیز از آن دست برندهایی است که نمایندگی‌های مجاز در داخل ایران دارد، بنابراین شما با خرید هریک از مدل‌های دوربین داهوا می‌توانید از خدمات پس از فروش در نمایندگی داهوا بهره‌مند شوید.

افزون بر این برای خرید مسقیم از داهوا نیز نمایندگی داهوا بهترین فروشگاه محسوب می‌شود. به همین جهت اگر شما قصد خرید دوربین ثابت، متحرک به صورت تکی یا به صورت پک داشته باشید می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های مجاز داهوا در ایران مراجعه کنید. کادر و پرسنل نمایندگی داهوا هم می‌توانند نحوه‌ی کار با دوربین مداربسته داهوا را به خوبی آموزش دهند تا در حین استفاده دچار مشکل خاصی نشوید. بنابراین بهتر است دوربین داهوا را فقط از نمایندگی آن خریداری نمائید.

مدل‌های مختلف دوربین داهوا کدامند؟

داهوا تولیدات خود را با تنوع بالا طراحی و تولید می‌کند به همین جهت مدل‌های زیر از برند داهوا در بازار موجود می‌باشد:

  • دوربین مداربسته اچ دی داهوا
  • دوربین تحت شبکه داهوا

تمامی دوربین‌های داهوا با اتصال به یک سرور کامپیوتری می‌توانند اطلاعات دریافتی را به صورت مستقیم انتقال دهند تا افراد پشت سیستم به راحتی بتوانند بر اوضاع تسلط داشته باشند. لازم به ذکر است که نصب دوربین مداربسته داهوا میزان فشار کاری نیروی انسانی را در اماکن مختلف کاری کم می‌کند و نگهبانان و مراقبان می‌توانند با آرامش خیال به مسئولیت خود رسیدگی کنند. مسلماً یک نمایندگی داهوا تمامی مدل‌های تولید شده توسط این برند هم دارد، تا افراد بتوانند بسته به نیاز خود خرید کنند.

نمایندگی داهوا در ایران را بشناسید!

یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی‌های داهوا در ایران، داهوا پلاس نام دارد که در تهران واقع شده است، این نمایندگی داهوا که از سال 1391 در حوزه فروش دوربین مداربسته فعالیت مستمر دارد همواره در دسترس می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید هر مدل از دوربین‌های مداربسته داهوا به داهوا پلاس مراجعه کنید، اما نگران بُعد مسافت نباشید! داهوا پلاس فکر همه جا را کرده است.

برای خرید از داهوا پلاس می‌توانید به وبسایت رسمی این فروشگاه مراجعه کنید، راه‌اندازی وبسایت در دنیای پیشرفته‌ی تکنولوژی امروزی کمک شایان توجهی به افراد در مشاغل مختلف کرده است. بنابراین شما از هر جای ایران می‌توانید به صورت اینترنتی دوربین داهوا را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. افزون بر این با خرید از نمایندگی داهوا می‌توانید از تخفیفات این فروشگاه بهره‌مند شوید و دوربین مداربسته را به صورت پکیجی خریداری نمائید.

سخن پایانی با شما

با گسترش شهرنشینی و شلوغ شدن شهرها محافظت از جان و مال به فراخور اهمیت بیشتری یافته است، از آنجا که دوربین مداربسته داهوا می‌تواند نگهبان و گزینه خوبی برای حفاظت دائمی از جان و مال افراد باشد بهتر است در محل کار یا منزل خود حداقل یک دوربین مداربسته داشته باشید. مسلماً خرید دوربین داهوا از نمایندگی رسمی این برند در کشور مطمئن‌تر و بهتر خواهد بود، پس انتخاب نمایندگی داهوا پلاس خریدی رضایت بخش و جذاب را به همراه خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با داهوا پلاس می‌توانید صفحه‌ی اینستاگرام این فروشگاه را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی