ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قدیمی ترین باربری تهران کدام باربری است؟

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و نحوه کار قدیمی ترین باربری تهران بپردازیم، لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید. قدیمی ترین باربری تهران یا باربری تهران سعادت، فعالیت خود را به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و نحوه کار قدیمی ترین باربری تهران بپردازیم، لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قدیمی ترین باربری تهران یا باربری تهران سعادت، فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی در سال 1326 آغاز نمود. از ابتدا با هدف حمل بار به صورت شهری و بین شهری از استان تهران به سایر شهر ها و استان های کشور پایه ریزی شد و در سالیان دراز با پیشرفت های وسیعی در سطح کشور و حمل بار و کالا به صورت بین المللی به کار خود ادامه می دهد.

در حال حاضر این باربری خدمات حمل و نقل را به صورت گسترده انجام می دهد که شامل انواع حمل کالا به صورت خرده بار و دربستی به صورت پروژه ای و موردی می باشد.

از بخش های این باربری می توان به خدمات باربری کامیون، باربری تریلی، باربری خاور و باربری وانت و نیسان به صورت دربستی اشاره نمود که در ادامه به توضیح هر بخش می پردازیم.

باربری کامیون

خدمات حمل بار با انواع کامیون یکی از زیر مجموعه های باربری تهران سعادت می باشد که به صورت روزانه حمل بار مشتریان گرامی را انجام می دهد. انواع کامیون برای حمل بار با بهترین قیمت همراه با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر صادر می گردد. در صورتی که نیاز به کامیون تک و یا جفت داشتید می توانید با این باربری تماس بگیرید.

تهران سعادت با ارائه ارزان ترین نرخ کرایه حمل بار در باربری کامیون، از پیشگامان صنعت حمل و نقل در کشور می باشد.

باربری تریلی

حمل کالا با انواع تریلی شامل تریلی کفی، تریلی لبه دار، تریلی ترانزیت یا چادری و انواع دیگر این خودرو برای ارسال بار از تمامی نقاط استان تهران به صورت داخل شهری و بین شهری از دیگر خدمات این باربری معتبر می باشد. در صورتی که نیاز دارید بار خود را با این وسیله حمل نمایید کافی است تا با قدیمی ترین باربری تهران تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین نرخ حمل تریلی بتوانید بار خود را با خیالی آسوده حمل نمایید.

باربری خاور

خاور یکی دیگر از وسایل حمل است که توسط باربری تهران سعادت مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از انواع خاور مانند خاور مسقف، خاور اتاق دار و خاور رو باز برای حمل انواع کالا مانند حمل وسایل منزل و اسباب کشی و حمل انواع دیگر کالا های صنعتی در این باربری استفاده می شود.

جهت دریافت نرخ به روز برای حمل بار با خاور نیز می توانید با کارشناسان این باربری تماس بگیرید. کافی است تا نام این باربری را در اینترنت جستجو کنید تا به شماره تلفن و مشخصات آن دسترسی پیدا کنید.

باربری وانت و نیسان

نیسان و وانت وسیله حمل دیگری برای انواع بار های سبک تا وزن نهایت 2 تن می باشد. هزینه حمل بار با این وسیله به دلیل ارزان بودن آن نسبت به انواع دیگر خودرو های حمل بار به صرفه بوده و بیشترین تعداد حمل بار در روز را شامل می شود.

باربری تهران سعادت با داشتن پایگاه های زیادی که در سطح شهر دارد می تواند به سرعت ماشینی که شما درخواست کرده اید را در محل بارگیری اعزام نماید تا بتوانید از بهترین خدمات باربری در کشور بهره مند شوید. بهترین خدمات باربری وانت و باربری نیسان را می توانید در تهران سعادت تجربه نمایید.

جهت تماس با باربری تهران سعادت چه راه هایی وجود دارد؟

راحت ترین راه برای تماس با این باربری استفاده از شماره تلفن 02188926620 می باشد که کاشناسان زبده و کار بلد این باربری با دانش بالایی که در زمینه انواع حمل بار دارند می توانند به شما مشاوره رایگان دهند و یا برای حمل بار به شما اعلام نرخ نمایند.

راه دیگر برای دسترسی به این باربری استفاده از وب سایت این باربری می باشد. می توانید وارد وب سایت این باربری به آدرس تهران سعادت شوید و مشخصات بار خود را در قسمت مشخص اعلام نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

راه دیگر هم مراجعه حضوری به این باربری می باشد. به دلیل شعبات متعدد این باربری در سطع تهران و کشور می توانید با مشاهده مشخصات آدرس های آن در وب سایت به نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی آن مراجعه فرمایید.

قرارداد حمل لجستیکی

باربری تهران سعادت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه زنجیره تامین می باشد که با دانش و تجربه بالای مدیران آن در زمینه لجستیک و خدمات حمل و نقل و انبارداری و با دارا بودن امکانات لجستیکی در سطح کشور مانند انبار های ملکی به صورت مسقف و رو باز و مکانیزه و همچنین انواع وسیله حمل بار ملکی و اجاره ای و همچنین نرم افزار های مختلف برای حمل بار و انبارداری و مشاهده زنده موقعیت مکانی کالا و خودرو و دسترسی بالا به رانندگان فعال در کشور، یکی از شرکت های ارائه دهنده این گونه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

این باربری از سالیان دور با ارائه خدمات به شرکت های دولتی و خصوصی به صورت پیمانکاری و قراردادی یکی از برترین شرکت ها در این خصوص می باشد.

چرا باید از خدمات این شرکت باربری استفاده کرد؟

جهت جلب اعتماد مشتریان گرامی، این باربری چند تا از خصوصیات شاخص خود را اینگونه بیان می نماید:

  • قدیمی ترین باربری کشور با سابقه بیش از 75 سال
  • ارائه بهترین خدمات حمل بار با منصفانه ترین نرخ کرایه حمل
  • پاسخگویی کامل و دقیق و رعایت حقوق مشتریان
  • ارائه بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر برای حمل کالا با نام تهران سعادت
  • ارائه خدمات متنوع و سریع با دارا بودن شعبات متعدد در سراسر کشور
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی