ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیان
رپورتاژ آگهی

کیان تجارت شرکت تخصصی طراحی اپلیکیشن موبایل!

کسب و کارها برای آنکه بتوانند یک تصویر متفاوت و به خصوص از برند خود ارائه ‌دهند، به ساخت اپلیکیشن روی می‌آورند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا کنون به این فکر کرده‌اید که طراحی اپلیکیشن چه مزیت‌هایی دارد؟ به نقش ساخت اپلیکیشن در میزان فروش و درآمد فکر کرده‌اید؟ آیا شما کسب و کار خود را همگام با تکنولوژی روز پیش می‌برید؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است در ابتدا اندکی در مورد اپلیکیشن و ویژگی‌های آن بیشتر بدانیم.

دردهه های امروزی سبک زندگی اکثر مردم دستخوش تغییراتی شده، دیگر نیازی نیست برای پرداخت پول،  خرید و مواردی از این دست در زمان و مکان محدود شوید؛ در واقع هر کسی با در دست داشتن یک گوشی موبایل و نصب اپلیکیشن‌های مختلف می‌تواند به همه چیز دسترسی داشته باشد. در مقابل، فروشندگان نیز با طراحی اپلیکیشن می‌توانند تاثیر شگفت انگیزی در میزان فروش محصولات و خدمات خود داشته باشند.

با طراحی اپلیکیشن، حرفه‌ای باشید!

کسب و کارها برای آنکه بتوانند یک تصویر متفاوت و به خصوص از برند خود ارائه ‌دهند، به ساخت اپلیکیشن روی می‌آورند. در واقع یک اپ موفق نقش مهمی در آگاهی مشتریان از برند شما دارد. صاحبان کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توانند محصول و خدمات خود را ذیل یک برند مشخص ارائه دهند، به همین منظور نیز تبلیغات در پیشبرد اهداف صاحبان کسب و کار تأثیر بسزایی دارد. همچنین از یاد نبرید که با افزایش فعالیت خود در بازار دیجیتال می‌توانید مشتریان را در جریان فعالیت‌ها، خدمات و محصولات قرار دهید، بدین صورت آن‌ها به خرید محصولات و خدمات شما روی می‌آورند. 

از طرفی با طراحی اپلیکیشن بهتر می‌توانید از علایق و سلایق مشتریانتان باخبر شوید. بدین صورت اپ را طوری طراحی کنید که مورد خوشامد مشتری قرار گیرد، یا متناسب با نیازهای مشتری، کاربرد صددرصدی داشته باشد. پس طراحی اپلیکیشن می‌تواند بستری را فراهم سازد تا شما به آسانی و از طریق ارائه کالاها و خدمات، با سلیقه مشتریان آشنا شوید و حتی بازخورد آنها به کسب و کارهای سنتی را نیز ارزیابی کنید. حتی با راه اندازی یک نظرسنجی در اپلیکیشن می‌توانید به بهبود کیفیت خدمات و محصولاتتان کمک کنید.

کیان تجارت

نگران هزینه‌های طراحی اپلیکیشن نباشید!

 نگران نباشید، شاید در ابتدای کار هزینه های طراحی و راه اندازی اپ زیاد بنظر برسد اما بی‌شک در آینده‌ای نه چندان دور سود بیشتری نسبت به آنچه هزینه کرده اید، به دست می‌آورید. همچنین، با طراحی اپلیکیشن از امکانات شخصی سازی نیز برخوردار شده و زمینه موفقیت و کسب در آمد بیشتر برای شما فراهم می‌شود.

با ساخت اپلیکیشن موبایل کسب و کار خود را سودآور کنید!

در صورتی که کسب و کاری دارید یا در صدد راه اندازی کسب و کاری هستید و می خواهید فروش خدمات و محصولاتتان افزایش داشته باشد، یا اینکه قصد دارید برند خود را در یک قالب مشخص معرفی کنید و انتظار پیشرفت چشمگیر نیز داشته باشید؛ بهتر است به طراحی اپلیکیشن فکر کنید. تنها در این صورت است که فرآیند خرید و ارتباط با مشتری برای صاحب کسب و کار آسان‌تر می‌شود. اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا متفاوت باشید.

همچنین، اپلیکیشن‌هایی با پرداخت آنلاین بهترین گزینه برای خرید و فروش مطمئن هستند، در واقع برخورداری از گزینه پرداخت امن موجب شده تا از تقلب‌های شایع جلوگیری شود. پرداخت ایمن گزینه‌ای است که به مشتری یک تجربه خرید آسان و با اعتماد را ارائه می‌دهد. تیم طراحی اپلیکیشن کیان تجارت ضمن داشتن مهارت و تجربه بالا، شما را در ساخت صفر تا صد اپلیکیشن همراهی می‌کند.

تجارت

در 6 مرحله اپلیکیشن خود را طراحی کنید!

به این فکر کرده‌اید که برای ساخت یک اپلیکیشن کاربردی و بدون نقص چه مراحلی را باید طی کرد؟ اصلاً ساخت کلی یک برنامه نرم‌افزاری برای کسب و کارها منوط به چه چیزهایی است؟ در ادامه مراحل طراحی اپ بیان شده است.

  1. ایده و هدف خود از طراحی اپلیکیشن را مشخص کنید؛ علاوه بر این، زمینه فعالیت، وجه تمایز خود با رقبا، مخاطبین اپلیکیشن، توانایی در حل مشکل یا رفع نیاز کاربران را در این مرحله مدنظر قرار دهید. در واقع شما با تعیین یک هدف واضح از طراحی اپلیکیشن، سریعتر می‌توانید آن را به مرحله اجرا برسانید.
  2. طراحی وایرفریم؛ به واسطه این مرحله می‌توان با آنالیز و بررسی اطلاعات مرحله قبل رابط کاربری خوبی ساخت. همچنین، در این مرحله ویژگی‌های بصری، طرح و ساختار اپلیکیشن را طراحی می‌کنید. اولین طرح از اپلیکیشن در این مرحله، در اختیار همه اعضای تیم (گرافیست، برنامه نویس، پشتیبان و ...) قرار می‌گیرد. این طرح‌ها به عنوان مرجع برای فاز بعدی پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. تحقیق در مورد اپلیکیشن؛ این مرحله شامل بررسی اپ‌های دیگر و دریافتن وجه تمایز عملکرد اپ شما با آنها، الهام‌گرفتن از اپ‌های دیگر، کسب اطلاعات درباره مسائل فنی و نحوه کارکرد اپلیکیشن، چگونگی ایجاد بازاریابی و کسب درآمد برای اپلیکیشن می باشد.
  4. طراحی گرافیکی اپ که مرحله طلایی است؛ در این مرحله همه آنچه که از مراحل قبل به دست آمده است را در قالب طرح گرافیکی (UI/Ux) پیاده سازی می شود. سپس در صورتی که کارفرما تایید کند به مرحله بعد می‌رسد. ارتباط بین صفحات، عملکرد اپ و نحوه کار با اپلیکیشن در این مرحله مشخص می‌شود.
  5. برنامه‌نویسی (کدنویسی) بک اند و فرانت اپلیکیشن؛ در این بخش اپلیکیشن، مبتنی بر  UI/UX  که در مرحله قبل آماده و تایید شده بود برنامه نویسی و اجرا می‌شود.
  6. مرحله آخر تست اپلیکیشن است؛ در واقع شما باید در این مرحله اپلیکیشن را با UI/UX خود تطبیق دهید و با ابزارهای تست اپ را تست کنید. در صورت وجود باگ یا بروز مشکل، اپ در این مرحله برای رفع ایرادات مجددا به تیم فنی ارجاع داده خواهد شد. بعد از رفع باگ های موجود اپلیکیشن آماده لانچ شدن می باشد.

طراحی حرفه ای اپلیکیشن با کیان تجارت!

شرکت طراحی اپلیکیشن کیان تجارت با داشتن سابقه طولانی در طراحی اپلیکیشن توانسته اپلیکیشن های به روزی را جهت پیشبرد خدمات دیجیتال ارائه دهد، علاوه بر این طراحان این شرکت سلیقه مشتریان و نیاز بازار و کاربران را به خوبی می‌شناسند. همچنین، آنچه که فعالیت طراحان و برنامه نویسان را استمرار می‌دهد، مهارت و خلاقیتی است که آنها ضمیمه کار خود می‌کنند؛ به همین دلیل با کسب مهارت و تجربه در این زمینه به خوبی توانسته‌ است رضایت مشتریان را جلب کنند.

این شرکت با ارائه رابط کاربری خوب و انجین اختصاصی قدرتمند امکانی را فراهم کرده است تا به گسترش کسب و کار خود بپردازید. همچنین با پشتیبانی رایگان 6 ماهه، محصولات خود را ضمانت می کند و حس حرفه‌ای بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد.  چرا که شرکت کیان تجارت صفر تا صد طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن‌های موبایل اختصاصی و حرفه‌ای را با ارائه قیمت مناسب‌تر و امکانات ویژه برای مشتریان فراهم کرده است.

نتیجه‌گیری

با توجه به در دسترس بودن گوشی موبایل در عصر حاضر، ساخت اپلیکیشن موبایل بهترین راه برای تبلیغات مؤثر است. در واقع شما با طراحی اپلیکیشن موبایل و حضور مؤثر در بازار هدف به شمار مشتریان خود می‌افزایید. به این منظور بهتر است اساس کار ساخت اپ را به متخصصین این حوزه که در تحلیل و آنالیز داده‌های محلی نیز تخصص دارند، بسپارید. شرکت کیان تجارت با تأکید بر حرفه‌ای بودن برنامه‌نویسان و گرافیست‌ها بر آن بوده تا بهترین خروجی از محصول را به دست مشتری برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • itookan
    itookan | ۲۲ دی ۱۴۰۱

    فک کنم «طراحی وایر فریم» که مرحله ۲ هست رو باید بعد از مرحله ۳ که «تحقیق در مورد اپلیکیشن» هست انجام بدی بزرگوار!
    جایی هم به «تحلیل طراحی» اشاره‌ای نکردی و مرحله ۳ که توضیح دادی بیشتر رویکرد ایده پردازی داره تا تحلیلی

مطالب پیشنهادی