ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برای بهتر شدن وضع ارتباطات فردی و اجتماعی اول از همه از خودتان شروع کنید

کتاب «طلوع منابع انسانی» نوشته «استیو براون» نویسنده، مدیر و استراتژیست مشهور با روایتی شخصی از زندگی او است که در بیست و پنج فصل کوتاه با هدف بهبود روابط انسانی و آموزش رهروان این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کتاب «طلوع منابع انسانی» نوشته «استیو براون» نویسنده، مدیر و استراتژیست مشهور با روایتی شخصی از زندگی او است که در بیست و پنج فصل کوتاه با هدف بهبود روابط انسانی و آموزش رهروان این حرفه به نگارش درآمده است.

براون سعی داشته است به مخاطب این نکته را یادآوری کند که همگان برای بهتر شدن وضع ارتباطات فردی و اجتماعی موظف هستند ابتدا از ایجاد تغییراتی مثبت در خودشان شروع کنند. این کتاب با لحنی داستانی به شما کمک می‌کند تا در روابط خود موثرتر عمل کنید و اگر در سازمان یا مجموعه‌ای وظیفه رهبری منابع انسانی را بر عهده دارید روش صحیح هدایت را بیاموزید. درواقع در مقام یک معلم دلسوز با استفاده از تمثیل‌هایی داستانی و آموزنده شما را آگاه می‌کند.

همان‌طور که در مقدمه، روایتی نقل می‌شود از ماجرایی که بین «استیو براون» و پدرش در بازسازی خانه پیش آمد که شامل نکاتی آموزنده اما داستانی و گیرا است:

«عکس‌العمل پدرم همانند نحوه‌ی پاسخ‌گویی معمول مقامات ارشد و سایر دپارتمان‌ها به ماست. وقتی فکر می‌کنند که ما «نمی‌فهمیم»، چرا برای انجام کارهای پیش روی خود دنبال راه‌های دیگری نیستیم؟ چرا درباره‌ی روش‌هایی که توضیح داده شده، سوالی نمی‌پرسیم تا ببینیم آیا همه اطلاعات مورد نیاز را داریم یا خیر؟ چرا سعی نمی‌کنیم انتظارات مسئولان را روشن و واضح دریافت کنیم؟»

انتظار می‌رود خواننده پس از مطالعه‌ی این کتاب دید وسیع‌تری نسبت به فعالیت منابع انسانی در سازمان‌ها و روابط فردی در اجتماع داشته باشد.

«طلوع منابع انسانی» که به همت انتشارات بادکوبه و ترجمه «هادی دلشاد» به چاپ رسیده است را می‌توانید از طریق وبسایت فروشگاه بادکوبه تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی