ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ارسال پیامک صوتی چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد؟

پیام صوتی ترکیبی از دو کانال پیامک و تماس است که با ترکیب قابلیت تماس و ارسال پیام به صورت انبوه، نتیجه شگفت انگیزی را برای کسب و کارها خواهد داشت. یکی از رایج ترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیام صوتی ترکیبی از دو کانال پیامک و تماس است که با ترکیب قابلیت تماس و ارسال پیام به صورت انبوه، نتیجه شگفت انگیزی را برای کسب و کارها خواهد داشت.

یکی از رایج ترین سوالاتی که صاحبان مشاغل با آن برخورد میکنند، نحوه برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مشتریان به صورت همزمان است. چطور میتوان به صورت همزمان موضوعات یا اطلاعاتی را به تمامی مشتریان یک کسب و کار منتقل کرد؟ پیامک صوتی روش مقرون به صرفه‌ای است که امکان برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از مشتریان یا مخاطبان را برای انواع کسب و کارها فراهم می کند. اگر به دنبال راه حلی سریع و ارزان برای تبلیغات و ارتباطات خود با مشتریان هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

پیامک صوتی چیست؟ 

تماس و ارسال پیامک، رایج ترین کانال هایی هستند که صاحبان مشاغل برای ارتباط با مشتریان از آن ها استفاده می کنند؛ پیامک صوتی ترکیبی از این دو ابزار قدرتمند است که امکان ارتباط با تمامی مشتریان را  به صورت تماس تلفنی از پیش ضبط شده فراهم می کند.  با ضبط صدا از طریق پنل اس ام اس، امکان ارسال پیام به صورت گروهی یا به صورت تکی وجود خواهد داشت. با ارسال صوت و انتقال حس کلمات می‌توانید بر تاثیر ارتباط خود با مخاطبان بیافزایید و تاثیر پیام خود را چندین برابر نمایید. 

کاربرد پیامک صوتی 

یکی از اصلی ترین کاربردهای ارسال پیام صوتی بازاریابی تلفنی و تبلیغات است که امکان ارسال پیام کسب و کارها را به مخاطبان هدف با کم ترین هزینه فراهم می کند. جدا از تبلیغات، پیامک صوتی کاربردهای دیگری را برای کسب و کارها با خدمات مختلف فراهم می کند. شما می‌توانید با هدف تبلیغ محصولات خود یا صرفا جهت تبریک یا تسلیت از پیام صوتی استفاده کنید. از دیگر کاربردهای پیام صوتی برای مشاغل مختلف به موارد زیر می توان اشاره کرد: 

  • برندسازی 
  • تبلیغ محصولات 
  • رمز دوم یکبار مصرف 
  • اطلاع رسانی همگانی 
  • عبور از بلک لیست مخابراتی 
  • یادآوری یا اخطارهای مهم
  • دعوت‌نامه صوتی برای برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها

مزایای ارسال پیام صوتی

همانطور که عنوان شد پیام صوتی ترکیبی از دو کانال پیامک و تماس است که با ترکیب قابلیت تماس و ارسال پیام به صورت انبوه، نتیجه شگفت انگیزی را برای کسب و کارها خواهد داشت. یکی از مزیت های پیام صوتی نسبت به پیامک متنی، دسترسی به مخاطبان شماره‌های ثابت و همچنین تلفن همراه است. 

 هزینه‌ی کم در مقابل حجم زیادی از اطلاعات می تواند دومین مزیت پیامک صوتی باشد که با 60 ثانیه صوت انتقال پیام را با لحن مناسب فراهم می کند. 

نرخ باز شدن پیامک در بین سایر روش‌های ارتباط با مشتری بسیار بالا است، اما پیام صوتی در مقایسه با سایر روش‌ها پیام صوتی سرعت بالایی در رساندن پیام به مشتریان دارد. 

مدیانا، پلتفرم جامع ارتباط با مشتری 

اگر تصمیم دارید که از این قابلیت کاربردی برای ارتباطات کسب‌وکار خود استفاده کنید، باید به دنبال سرویس ارائه‌دهنده‌ی پیام صوتی باشید. سامانه‌های کمی در کشور وجود دارند که خدمات ارسال پیام صوتی را ارائه می‌کنند، مدیانا پلتفرمی یکپارچه است که تمامی ابزارهای ارتباط با مشتریان را مانند پیامک صوتی، پیامک متنی و تلفن ابری را در یک ابزار ارائه می‌دهد و کسب‌و‌کارها را از داشتن چندین پلتفرم برای ارتباط با مخاطبان خود به صورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند. 

امکانات سرویس پیامک صوتی مدیانا 

مدیانا برای ارسال پیامک صوتی امکانات متنوعی را در پنل خود ارائه کرده است که عبارتند از: 

  • ارسال به دفترچه تلفن
  • ارسال صوت به مشاغل
  • ارسال به صورت محله ای
  • ارسال به تفکیک کدپستی
  • ارسال به مشاغل با تفکیک استان 
  • ارسال پیامک و پیام صوتی از یک خط 
  • ارسال پیام صوتی به صورت تکی و گروهی
  • ارسال پیامک به شماره‌های منطقه‌ای کشوری 

اگر برای کسب‌و‌کار خود نیازمند جذب مشتریان جدید هستید یا به تازگی تصمیم به وفادارسازی مشتریان خودتان گرفته‌اید، می توانید به صفحه اصلی سایت مدیانا مراجعه کنید و از انواع خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد دیدن کنید. 

جمع بندی 

ابتدا به اهمیت ارسال پیامک صوتی برای کسب‌وکارها و مزایای استفاده از این شیوه‌ی کم‌هزینه برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان پرداختیم. در ادامه پلتفرم یکپارچه مدیانا را برای ارتباط با مشتریان و انواع امکانات موجود در آن را به شما معرفی کردیم. اگر برای کسب‌وکارتان نیازمند ابزارهای ارتباط با مشتریان هستید یا نیاز به راهنمایی در این حوزه دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 54968000 021 تماس بگیرید یا به سایت مدیانا به آدرس mediana.ir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی