ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور در بحران، کسب و کار آنلاین خودمان را زنده نگه داریم؟

ما در دیجیتالینگ به عنوان یک کسب و کار آنلاین و فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ راه و روش خودمان را برای عبور از بحران‌های مختلف داریم که به ما کمک می‌کند همچنان زنده و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ما در دیجیتالینگ به عنوان یک کسب و کار آنلاین و فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ راه و روش خودمان را برای عبور از بحران‌های مختلف داریم که به ما کمک می‌کند همچنان زنده و ایستاده باقی بمانیم. در این گفتگو چند مورد از این روش‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

آورده نیروهایتان را زیر ذره‌بین ببرید

اولین کاری که هنگام برخورد کسب و کارمان با طوفان بحران‌ها انجام می‌دهیم برآورد کردن میزان کارایی نیروهایمان است. هدف ما از این کار، کشف مقدار آورده‌ای است که نیروی ما برای کسب و کارمان دارد. با وجود اینکه بحران‌ها معمولا چهره خشن و بی‌رحمی دارند ولی این مورد را می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های مثبت آن در نظر گرفت.

فرمان را به سمت مشتری‌های قدیمی‌تان بچرخانید

از کارهای مهم دیگری که می‌توان در دوران بحران انجام داد افزایش تمرکز روی ارائه خدمات و محصولات به مشتری‌های قدیمی است. بنابراین، به سراغ لیدهای پررنگتان بروید. آنها را از گنجه بیرون بیاورید و دوباره با مشتری‌های قدیمی‌تان ارتباط برقرار کنید.

فرایند فعلی‌تان را بهبود ببخشید

مسیری که تا الان پیش آمدید را کنار نگذارید. به جای آنکه در پی خلق کردن یک مسیر جدید باشید، بخش‌های مثبت و سازنده مسیرتان را دو دستی بچسبید و آنها را ادامه دهید.

 در عوض، تمرکزتان را روی بهینه کردن یا از بیخ تغییر دادن بخش‌هایی بگذارید که می‌دانید آنطور که باید و شاید کار نمی‌کنند. به این ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه ممکن، نرخ تبدیلتان را بهبود ببخشید.

تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نچینید

شاید شرایطی برایتان پیش بیاید که نتوانید از پتانسیل فوق‌العاده شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوا، پروموت و ... استفاده کنید. در این جور وقت‌ها از «ایمیل مارکتینگ» و «اس ام اس مارکتینگ» به عنوان کانال‌های نزدیکتر استفاده کنید.

چطور می‌توانیم بحران‌ها را بهتر مدیریت کنیم؟

حل کردن یک بحران به معنی تمام شدن دردسرها نیست. شاید بحران دیگری هم در راه باشد و شما الان از وجودش خبری نداشته باشید؛ شاید جای نگرانی نباشد چون شما می‌توانید روش برخورد با بحران‌ها را بهبود ببخشید و برای این کار به یادگیری نیاز دارید.

 یادتان باشد، شما زمانی می‌توانید تسلط بیشتری بر مشکل‌ها و راه‌حل‌های کسب و کارتان در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید که اطلاعات خوبی از دنیای دیجیتال مارکتینگ داشته باشید؛ مثلا اگر به موضوعی مثل «ایمیل مارکتینگ» مسلط نباشید چطور می‌خواهید در شرایط اورژانسی از آن به عنوان جایگزینی برای شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید؟ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که با شرکت در یک دوره پروژه محور دیجیتال مارکتینگ این قضیه را درست و حسابی یاد بگیرید.

آیا دوره‌های خارجی دیجیتال مارکتینگ مناسب هستند؟

این دوره‌ها خوب و مفید هستند اما بعضی از بخش‌هایشان چندان به کار مارکترهای ایرانی که با شرایط ویژه‌ای کلنجار می‌روند نمی‌آیند. شما به دوره‌ای ایرانی نیاز دارید که گذشته از پروژه‌محور بودن، در طول مسیر یادگیری همراهی‌تان کند و از تجربه‌های مارکتینگ در ایران برایتان بگوید؛ چیزی مثل دوره دیجیتال مارکتینگ «دیجیتالینگ».

چرا دیجیتالینگ؟

دیجیتالینگ یک «مدرسه یادگیری دیجیتال مارکتینگ» است. شما در این مدرسه با تجربه‌های هفت سال فعالیت جدی در دنیای بازاریابی آنلاین روبه‌رو هستید. به همین دلیل، می‌توانید مثال‌ها، داده‌ها، عکس‌ها و اطلاعات رایگان یا پولی که در این مجموعه می‌بینید را به عنوان نتیجه تجربه‌های واقعی، برانداز کنید.

 مدرسه دیجیتالینگ برای درک بهتر و عمیق‌تر بازاریابی دیجیتال، خودش را به عنوان نمونه روی میز کنجکاوی قرار می‌دهد؛ از تعریف شکست‌های کوچک و بزرگ گرفته تا مواردی که باعث پیروزی شده‌اند را یک به یک برایتان توضیح می‌دهد. می‌توانید با دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ به تمام این تجربه‌ها دسترسی داشته باشید.

چه دوره‌هایی در دیجیتالینگ وجود دارند؟

بیایید نگاهی به دوره‌های کاربردی و پروژه‌محور دیجیتالینگ بیندازیم:

  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی محتوایی
  • سئومحتوا
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تبلیغات آنلاین
  • بازاریابی در تلگرام
  • بازاریابی پیامکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • لینکدین مارکتینگ
  • دوره آموزشی تولید پادکست

در کنار تمام این دوره‌ها پشتیبانی صد روزه، تمرین‌های منظم و گروه تلگرامی ویژه فقط برای شرکت کننده‌های دوره وجود دارد.

ماجرای نقشه راه‌ها چیست؟

اگر سری به دیجیتالینگ زده باشید می‌بیند که ما برای موضوع‌های مختلف در دنیای دیجیتال مارکتینگ، نقشه‌راه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. می‌توانید در این نقشه راه‌ها «فایل‌های صوتی»، «محتوای متنی در قالب مقاله»، «تمپلیت‌ها و فایل‌های کاربردی» و «دوره آموزشی» را پیدا کنید؛ مثلا در « آموزش سئومحتوا» دوره آموزشی سئو محتوا را پیدا خواهید کرد.

اتوبوس یادگیری همچنان در جاده است

اگر به دنبال یک رشد واقعی هستید بهتر است همیشه خودتان را در وضعیت یادگیری قرار دهید. چه بحران باشد و چه نباشد، تجربه‌هایی که به دست می‌آورید و نکته‌های تازه‌ای که یاد می‌گیرید کمک‌حالتان خواهند بود.

ما هم در دیجیتالینگ پیوسته در حال یادگیری هستیم. به همین دلیل، در بازه‌های زمانی مختلف و همسو با چیزهای تازه‌ای که یاد می‌گیریم دوره‌های آموزشی‌مان را به‌روز می‌کنیم. به تازگی در همین زمستان، بسیاری از دوره‌هایمان را آپدیت کردیم. بنابراین، یاد بگیرید و به پیش بروید.

با ما تماس بگیرید

اگر سوال یا نکته مبهمی در مورد دوره‌های آموزشی دیجیتالینگ دارید می‌توانید وارد لینک زیر شوید و شماره تماستان را برای ما بگذارید. پشتیبان‌های دیجیتالینگ در ساعت‌های اداری با شما تماس می‌گیرند و در مورد خرید، راهنمایی‌تان می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی