ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید کولر گازی پرتابل گری [قیمت + مزایا]

کولر گازی پرتابل گری یکی از انواع سیستم‌های سرمایش شرکت بزرگ Gree بوده که در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می‌شود. کولر گازی پرتابل گری یکی از انواع سیستم‌های تهویه شرکت Gree است که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کولر گازی پرتابل گری یکی از انواع سیستم‌های سرمایش شرکت بزرگ Gree بوده که در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می‌شود.

کولر گازی پرتابل گری یکی از انواع سیستم‌های تهویه شرکت Gree است که توانسته مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. این دسته از محصولات گری از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما کیفیت و کارایی مناسب تنها نکته حائز اهمیت در استقبال از آن‌ها نمی‌باشد. مدل‌های پرتابل به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود اولویت خرید بسیاری از افراد محسوب می‌شوند. به عنوان مثال اگر مستاجر باشید، امکان نصب کولرهای دیواری یا سقفی برای شما بسیار مشکل خواهد بود. در این مواقع استفاده از مدل‌های پرتابل یک انتخاب هوشمندانه برای خانه به شمار می‌رود.

کولر گازی پرتابل چیست؟

در حال حاضر انواع کولرهای گازی در بازار به فروش می‌رسد. کولر گازی‌های دیواری، سقفی، ایستاده و ... تنها بخشی از مدل‌های متنوع بازار را به خود اختصاص می‌دهند. در میان این تنوع کولر پرتابل به عنوان یکی از انواع سیستم‌های سرمایشی طرفداران زیادی پیدا کرده است، چرا که این محصول قابلیت‌های شگفت انگیزی به کاربران ارائه می‌دهد.

نام پرتابل برگرفته از عبارت انگلیسی (portable) به معنی قابل حمل است. بنابراین زمانی که از کولر گازی‌های پرتابل صحبت می‌شود، منظور دستگاه‌هایی است که امکان حمل و نقل آن به سادگی میسر می‌باشد. بسیاری از مدل‌های این دسته از 2 یا 4 چرخ  بهره می‌برند. قابلیتی که امکان جابجایی کولر را آسان‌تر از آن چه که فکرش را  می‌کنید، کرده است.

خوشبختانه برندهای زیادی اقدام به تولید انواع کولر گازی‌های قابل حمل می‌کنند. با این وجود برند گری، یکی از معتبرترین سازندگان سیستم‌های تهویه توانسته در این زمینه پیشگام باشد. اگر به دنبال خرید کولر گازی پرتابل هستید، مدل‌های گری گزینه مناسبی برای سرمایش خانه هستند.

انواع کولر گازی پرتابل گری

تنوع در محصولات گری باعث شده این برند نیازهای طیف گسترده‌ای از افراد را پوشش دهد. انواع کولر گازی پرتابل Gree در بازار عرضه شده‌اند که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارا می‌باشند. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این محصولات ظرفیت مختلف هر دستگاه است. به این ترتیب می‌توان متناسب با نیاز اقدام به خرید مدل نهایی کرد. هر چه ظرفیت یک کولرگازی بیشتر شود، متراژ بیشتری را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است تهیه محصولی با ظرفیت کمتر دمای اتاق را به خوبی کاهش نمی‌دهد. این در حالی است که انتخاب یک کولر با ظرفیت بالا تنها بودجه و انرژی برق را هدر می‌دهد. گری مدل‌های پرتابل را در ظرفیت‌های متوسط عرضه کرده است:

  • BTU/H00 120
  • BTU/H00130
  • BTU/H00140

از دیگر تفاوت‌های میان کولر پرتابل گری می‌توان به کمپرسور استفاده شده در دستگاه اشاره کرد. عموما سیستم‌های تهویه گری از کمپرسورهای روتاری برخوردارند که در 2 نوع اینورتر و فاقد اینورتر به فروش می‌رسند. تقریبا اکثر مدل‌های این شرکت از کمپرسورهای روتاری اینورتر استفاده می‌کنند که این موضوع باعث شده ضمن بهبود کارایی دستگاه، مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

انواع کولرگازی GREE

قیمت کولر گازی‌های پرتابل Gree

قیمت کولر گازی پرتابل گری مانند تمام محصولات در بازار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. هرچه کارایی و کیفیت دستگاه افزایش پیدا کند، طبیعتا قیمت نهایی بیشتر می‌شود. در مدل‌های قابل حمل گری ظرفیت نقش مهمی در ارزش کالا ایفا می‌کند. به عبارتی افزایش ظرفیت دستگاه باعث افزایش چشمگیر قیمت می‌شود. با این حال تنها ظرفیت دستگاه نیست که بر قیمت اثرگذار است. عواملی همچون برخورداری از ویژگی اینورتر، قابلیت گرمایش به همراه سرمایش و ... در قیمت کالاهای این شرکت نقش اساسی دارند.

مزایای کولر پرتابل یا قابل حمل

اگر به فکر خرید کولرگازی قابل حمل هستید، حتما با مزایای این محصولات آشنایی دارید. اما اگر در خرید دستگاه‌های portable شک دارید، مطمئنا از مزایای آن‌ها بی اطلاع می‌باشید. تفاوتی ندارد کولر گازی portable شما از برند سامسونگ باشد یا گری، چرا که تمام مدل‌های پرتابل از این امتیازات مثبت برخوردارند:

حمل و نقل آسان

از جمله ویژگی‌های مثبت کولرگازی پرتابل، همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، امکان جابجایی آسان این محصولات می‌باشد. با توجه به اندازه، نوع طراحی، نحوه نصب و ... به راحتی می‌توان این محصولات را در خانه یا محیط کار جابجا کرد. چرا که دستگاه اصلی به جایی متصل نبوده و به منبع دیگری وابسته نیست. تمام قطعات کولرهای پرتابل به صورت یکپارچه در داخل دستگاه کار می‌کنند. همین موضوع کار حمل و نقل کولرگازی را تسهیل بخشیده است.

مقرون به صرف بودن

اگر برای خرید سیستم سرمایشی به بازار مراجعه کنید، قطعا کولر پرتابل تنها گزینه پیش روی شما نخواهد بود. تنوع در کولرگازی‌های دیواری، سقفی، ایستاده و ... کار شما را برای انتخاب سخت خواهد کرد. با این حال قیمت مدل‌های قابل حمل بسیار ارزان‌تر از سایر نمونه‌های مشابه است. بنابراین اگر به فکر یک خرید مقرون به صرفه هستید، بهتر است دست روی این مدل‌ها بگذارید.

نصب راحت

زمانی متوجه سادگی در نصب کولر گازی پرتابل می‌شوید که حتما یکبار نصب سایر کولرگازی‌ها را تماشا کنید. برای نصب یک کولر دیواری نیاز به کنده کاری دارید. همچنین لوله کشی و سیم کشی برق پروسه بسیار آزاردهنده‌ای برای شما خواهد بود. خبر خوب این که در نصب کولرهای پرتابل این پروسه تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند، چرا که نصب این وسایل سرمایشی مانند آب خوردن است.

اشغال فضای کم

و در آخر یکی از محاسن کولرهای قابل حمل کوچک بودن آن‌ها می‌باشد. این قضیه با نگاهی به تمام مدل‌های کولر گازی پرتابل گری قابل اثبات است. در طراحی این وسایل نهایت تلاش انجام شده تا قطعات در کمترین حجم ممکن قرار بگیرند. به این ترتیب دستگاه فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. اگر از شلوغ بودن خانه خود احساس نارضایتی دارید، خرید این کولرها به شما پیشنهاد می‌شود.

مزایای کولر گازی پرتابل گری

نکات مهم خرید کولر گازی پرتابل گری

در زمان مراجعه برای خرید کولرگازی‌های قابل حمل Gree توجه به برخی نکات بسیار حائز اهمیت است. اولین نکته ظرفیت سرمایش دستگاه است. ظرفیت دستگاه باید متناسب با متراژ ساختمان انتخاب شود. در غیر این صورت کارایی لازم را برای شما نخواهد اشت. همچنین برخی از ویژگی‌های محصول بسیار مهم هستند. انتخاب یک مدل اینورتردار می‌تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد. پروسه‌ای که ضمن کاهش هزینه‌ها به بهینه سازی مصرف انرژی کمک شایانی خواهد کرد. در این میان برخی از مدل‌ها علاوه بر سرمایش قدرت گرمایش نیز دارند. اگر می‌خواهید در هر 4 فصل از دستگاه تهویه استفاده کنید، به نظر می‌رسد باید به دنبال مدلی باشید که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی