ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جدیدترین کارت هدیه ارز دیجیتال درست قبل از روز پدر وارد بازار شد

گیفت کارت ارز دیجیتال مدتی است که وارد بازار ارزهای رمزنگاری شده است و کار را برای افرادی که نمی دانند چه هدایایی بخرند آسان کرده است. این کارت ها را می توان مانند سایر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیفت کارت ارز دیجیتال مدتی است که وارد بازار ارزهای رمزنگاری شده است و کار را برای افرادی که نمی دانند چه هدایایی بخرند آسان کرده است. این کارت ها را می توان مانند سایر کارت های دیجیتال و با مبالغ دلخواه سفارش و به افراد مختلف هدیه داد.

اما مزیت های ریز و درشت دیگری نیز دارند که در این مقاله بیشتر به آن ها می پردازیم.

مزایای کارت هدیه ارز دیجیتال چیست؟

یکی از بزرگترین مزیت های گیفت کارت ارز دیجیتال این است که با سفارش یا درخواست گیفت کارت رمزنگاری می توانید حداقل یک نفر را با دنیای بلاک چین آشنا کنید و شاید خوش بینانه آینده او را تضمین کنید. همه ما می‌دانیم که بیت کوین و دنیای ارزهای دیجیتال، آینده دنیای مالی را متحول خواهد کرد. حالا، اگر یک کارت هدیه بیت‌کوین، تتر یا اتریوم برای کسی که به او اهمیت می‌دهید، به نظر نمی‌رسد که بخشی از آینده را برای او می‌خرید؟

کریپتو کارت اکسبیتو برای هدیه در روز پدر

درست قبل از فرا رسیدن روز پدر در تقویم 1401 خورشیدی، اکسبیتو، [یک صرافی ارز دیجیتال همتا به همتا]، کارت هدیه ارز دیجیتال خود را معرفی کرده است. این کارت ها هدایایی ایده آل برای معامله گران بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، علاقه مندان به متاورس و NFT و افراد علاقه مند به دنیای فناوری یا افراد آینده نگر هستند.

کریپتو کارت-اکسبیتو امکان انتخاب از بین ارزهای درج شده در صرافی را دارد و در مبالغی معادل 100 هزار تومان تا 5 میلیون تومان قابل سفارش است. ارزهای فهرست شده در این صرافی یکی از بزرگترین ارزهای دنیای بلاک چین و پروژه هایی با پشتیبانی قوی یا شناخته شده هستند. با توجه به رشد مجدد بازار ارزهای رمزنگاری شده، این هدایا قابلیت رشد را دارند و در آینده با تبدیل این گیفت کارت ها به ریال یا تتری، می‌توانید از آنها بهتر استفاده کنید.

امکان صدور کریپتوکارت ارز دیجیتال اکسبیتو از پلتفرم این صرافی وجود دارد و کاربران قبل از درخواست صدور هرگونه کارت ارز دیجیتال باید در صرافی حساب داشته باشند اما شخص هدیه گیرنده نیازی به داشتن حساب در اکسبیتو ندارد.

به دلیل تقارن آشکار این ویژگی و روز پدر، این کارت‌ها ممکن است انتخابی منحصر به فرد برای پدرانی باشد که تا حد زیادی به سرمایه‌گذاری علاقه‌مند هستند.

چرا کارت های هدیه اکسبیتو را انتخاب کنید؟

صدور و ایجاد کارت های رمزنگاری اکسبیتو هیچ هزینه ای برای شما ندارد و کاملا رایگان است. اگر یک حساب اکسبیتو دارید، می توانید ارز دیجیتال خود را به این صرافی انتقال دهید و کارت هدیه صادر کنید.

اگر فردی از شما دور است و نیاز به ارسال هدیه دارید، می توانید به راحتی از طریق ارزهای دیجیتال و کریپتو کارت اکسبیتو برای او هدیه ای با طرح خاص و متن دلخواه بفرستید.

اکسبیتو به شما امکان می دهد زمان دقیق ارسال کریپتو کارت خود را انتخاب کنید که شامل روز و ساعت ارسال است.

کارت‌های هدیه از طرف شما ارسال می‌شود و دریافت‌کننده از طریق ایمیلی که هدیه را برای شما ارسال کرده است مطلع می‌شود. علاوه بر ایمیل، می توانید یک یادداشت صمیمانه، یک پیام تبریک یا هر متنی که دوست دارید ارسال کنید.

کریپتوکارت اکسبیتو امکان لغو سفارش را دارد و در صورت انصراف از سفارش می‌توان سفارش را لغو کرد. اگر کارت رمزنگاری سفارش داده‌اید و به هر دلیلی می‌خواهید سفارش خود را لغو کنید، این گزینه قبل از ارسال ایمیل در اختیار صادرکننده است.

مبالغ دریافتی از طریق کارت های هدیه ارز دیجیتال اکسبیتو قابل برداشت، خرید و فروش در بازار، تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال و انتقال به سایر کیف پول ها و صرافی ها هستند و گیرنده هدیه پس از دریافت کریپتو کارت می تواند هر یک از اقدامات را انجام دهد.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، اکسبیتو یک پلتفرم ارز دیجیتال دانش بنیان است که به دلیل امنیت، پشتیبانی موجود و اعتماد کاربران به آن، می تواند بهترین گزینه برای استفاده از سرویس در بین گزینه های موجود باشد.

می توانید جزئیات بیشتری در مورد کریپتو کارت اکسبیتو دریافت کنید و از آدرس زیر شروع به خرید کارت های رمزنگاری کنید: https://app.exbito.com/gift-card

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی