ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یونی سواپ
رپورتاژ آگهی

سوشی سواپ و اتریوم نیم سرویس در نوبیتکس لیست شدند

ارزهای دیجیتال سوشی سواپ و اتریوم نیم سرویس در دو بازار ریالی و تتری صرافی نوبیتکس لیست شدند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ارزهای دیجیتال سوشی سواپ و اتریوم نیم سرویس در دو بازار ریالی و تتری صرافی نوبیتکس لیست شدند.

سوشی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز یا دکس (DEX) است که با جدا شدن از صرافی یونی سواپ، بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. در واقع سوشی سواپ نسخه تغییر یافته یونی سواپ است. توکن بومی این صرافی سوشی (Sushi) است و به کاربرانی که تامین‌کننده نقدینگی این صرافی هستند، به‌عنوان هدیه پرداخت می‌شود.

برخلاف صرافی‌های متمرکز که از دفترچه سفارشات برای پر کردن اوردرها استفاده می‌کنند، سوشی سواپ با استفاده از مکانیزم بازارساز خودکار، معاملات را مچ می‌کند. نقدینگی معاملات توسط استخرهای نقدینگی تامین می‌شود و کاربرانی که برای این استخرها تامین نقدینگی می‌کنند، بخشی از سود معاملات را دریافت می‌کنند.

از مزایای سوشی سواپ این است که همه کاربران می‌توانند بدون احراز هویت و نیاز به قرار دادن مدارک شناسایی و عکس، در این پلتفرم فعالیت کنند. با استفاده از این صرافی،‌ کنترل تمام دارایی‌ها، به جز وثیقه‌های سپرده‌شده، در اختیار کاربر است و هیچ رمزارزی به کیف پول صرافی واریز نمی‌شود.

همچنین سوشی سواپ پلتفرمی برای قرض دادن و وام گرفتن دارایی‌‌های دیجیتال است. کاربران می‌توانند رمزارزهای خود را در این پلتفرم سپرده‌گذاری کنند تا کاربران دیگر، این دارایی‌های را قرض گرفته و در ازای آن سود پرداخت کنند. همچنین هر کاربر می‌تواند با سپردن وثیقه، از سوشی سواپ وام دریافت کند.

در حال حاضر تمایل به سیستم‌های غیرمتمرکز رو به افزایش است و از طرفی، بلاکچین اصلی سوشی سواپ اتریوم است، به همین دلیل تغییرات، به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های شبکهٔ اتریوم بیشترین تاثیر را بر سوشی سواپ خواهد داشت. در حال حاضر موردانتظارترین به‌روزرسانی اتریوم شاردینگ است. از آنجا که انتظار می‌رود شاردینگ کارمزد تراکنش‌های بلاکچین اتریوم را به طرز محسوسی کاهش دهد، می‌توان انتظار داشت که این به‌روزرسانی به افزایش کارایی سوشی سواپ کمک کند.

بیشتر کوین‌هایی که در سوشی سواپ معامله می‌شوند، نقدینگی بالایی دارند و سفارشات با سرعت بالا اجرا می‌شوند. به همین دلیل سوشی سواپ یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب برای تریدرها است.

خرید و فروش ارز دیجیتال سوشی سواپ در صرافی‌ها که توکن بومی پلتفرم سوشی سواپ است، از سپتامبر ۲۰۲۰ با قیمت ۳ دلار شروع شد. قیمت این توکن در ماه می ۲۰۲۱ به اوج تاریخی خود، یعنی ۲۱ دلار رسید و د رحال حاضر در محدوده قیمتی 1.25 دلار معامله می‌شود و در رتبه 130 کوین مارکت کپ قرار دارد. عرضه کلی سوشی سواپ ۲۵۰ میلیون واحد است که تاکنون ۲۲۲ میلیون واحد از این توکن‌ها عرضه شده‌اند.

با توجه به اینکه سوشی یک توکن اتریومی است. بنابراین هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌کند، برای Sushi  هم قابل‌استفاده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال سوشی سواپ در دو بازار ریالی و تتری صرافی نوبیتکس امکانپذیر است.

اتریوم نیم سرویس، سیستم غیرمتمرکز نامگذاری آدرس‌های اتریومی

اتریوم نِیم سرویس یک سیستم غیرمتمرکز نامگذاری برای بلاکچین اتریوم است. این سرویس آدرس‌های اتریومی، هش‌ها و سایر شناسه‌ها را به‌ کلمات خوانا و قابل‌فهم برای انسان تبدیل می‌کند. عملکرد اتریوم نیم سرویس تا حدودی مشابه با سامانه نام دامنه (DNS) در فضای اینترنت است.

توکن بومی اتریوم نیم سرویس، ENS‌  است. از آنجا که این سیستم به‌صورت دائو اداره می‌شود، دارندگان ENS می‌توانند به نسبت تعداد کوین‌هایی که در اختیار دارند، در تصمیمات شبکه نقش داشته باشند.

اتریوم نیم سرویس پروژه‌ای مبتنی بر اتریوم است که در می سال 2017 به دست الکس ون دی ساند و نیک جانسون از بنیاد اتریوم راه‌اندازی شد. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد که آدرس‌های عمومی طولانی اتریوم را به روشی ساده و مبتنی بر متن نمایش دهند. این کار، اشتراک‌گذاری، استفاده و به خاطر سپردن آدرس‌ها و سایر داده‌ها را آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر می‌توان به راحتی اسامی یا آدرس‌های اتریومی را بدون مزایده خرید و سالانه آنها را اجاره کرد. قیمت‌ها به طول نام مورد نظر بستگی دارد.

اتریوم نیم سرویس یا ENS توکن بومی این پروژه است که در اوج قیمتی خود 76 دلار را نیز به خود دیده است و در حال حاضر در محدوده 15.9 دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر دنیای ارزهای دیجیتال برای بسیاری از کاربران پیچیده به نظر می رسد و کاربرپسند نیست، از این رو پروژه هایی ماند ENS که به راحت شدن فضای کار در این اکوسیستم منجر شود، مورد استقبال قرار می گیرد.

همچنین وب 3 که مبتنی بر بلاکچین و ارزهای دیجیتال است، می‌تواند از سرویس‌های ENS‌ استفاده کرده و تعامل کاربران با استفاده از آدرس‌های مخصوص اتریومی را بیشتر کند. به همین دلیل استفاده از ENS‌ در فضای وب 3 می‌تواند به محبوبیت بیشتر اتریوم نیم سرویس کمک کند و روی قیمت توکن بومی آن نیز موثر باشد.

با لیست شدن ENS در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، امکان خرید و فروش اتریوم نیم سرویس در بازار ریالی و تتری این پلتفرم فراهم شده است.

نوبیتکس اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است که بیشتر از چهار میلیون کاربر در ایران به آن اعتماد کرده‌اند. نگهداری سرد دارایی کاربران این پلتفرم باعث شده خطر هک و از دست رفتن دارایی در این پلتفرم به صفر برسد.

سیستم چند امضایی برداشت از کُلد ولت نوبیتکس امکان سوء استفاده از دارایی کاربران را به حداقل رسانده است.

رابط کاربری این پلتفرم بسیار ساده و آسان است. ضمن اینکه امکان استفاده از تست‌نت نوبیتکس هم در سایت و هم در اپلیکیشن نوبیتکس برای کاربران تازه‌وارد وجود دارد.

با توجه به تعداد زیاد کاربران و تعداد و حجم معاملات، نوبیتکس از عمق بازار و نقدشوندگی بالایی برخوردار است.

سرعت برداشت ریالی در نوبیتکس بسیار بالاست. دقایقی پس از درخواست برداشت ریالی، مبلغ مورد نظر به حساب کاربر واریز می‌شود.

پشتیبانی نوبیتکس در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته پاسخگوی سوالات کاربران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی