ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پادباکس، اندروید باکسی با یک دنیا سرگرمی در خانه شما

قیمت یک تلویزیون هوشمند خوب که بتوانیم برنامه‌های مختلف را روی آن نصب کنیم و تجربه تعاملی کاملی با آن داشته باشیم کم نیست. شاید خیلی از ما مجبور باشیم برای خرید چنین دستگاهی حقوق ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت یک تلویزیون هوشمند خوب که بتوانیم برنامه‌های مختلف را روی آن نصب کنیم و تجربه تعاملی کاملی با آن داشته باشیم کم نیست. شاید خیلی از ما مجبور باشیم برای خرید چنین دستگاهی حقوق یک ماه خودمان یا حتی بیشتر از آن را خرج کنیم اما چاره چیست؟

خیلی از ما هنوز از تلویزیون‌های LCD و LED در خانه‌هایمان استفاده می‌کنیم که کیفیت تصویر و سایز خوبی دارند و تنها مشکل آنها، متصل‌نشدنشان به اینترنت و استفاده از محتواها و خدمات مختلف است، درواقع آنها هوشمند نیستند!

حالا وقتش است با پادباکس بیشتر آشنا شوید، راهکاری برای کسانی که قصد هزینه بالا برای خرید تلویزیون‌های هوشمند را ندارند اما می‌خواهند همان تلویزیون قدیمی‌شان را تبدیل به یک دستگاه همه‌کاره کنند.

دستگاهی که دسترسی نامحدودی به فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی داشته باشد، به آرشیو معتبرترین پلتفرم‌های موسیقی و پادکست و کتاب صوتی متصل باشد، بشود روی آن اپ‌های مختلف نصب کرد، ویدئو گیم‌های سنگین و با گرافیک بالا بتواند روی آن اجرا بشود، تمام برنامه‌های صداوسیمای ایران را با پخش زنده در اختیارتان بگذارد، با استفاده از زیرساخت بانک پاسارگاد به درگاه بانکی متصل شود و خدمات بانکی به شما ارائه دهد و ده‌ها خدمت و سرگرمی دیگر در دل خودش داشته باشد.

نکته مهم‌تر این که با خرید پادباکس و پیوستن به کاربران دوست‌داشتنی ما می‌توانید از تمام محتواهای پادباکس به‌صورت رایگان استفاده کنید! یعنی شما علاوه بر اینکه با صرف مبلغی بسیار کم (به نسبت قیمت یک تلویزیون هوشمند) می‌توانید تلویزیون‌های معمولی خانه را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند کنید، می‌توانید از آرشیو فیلم و سریال‌های پادباکس، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی و ... که روزانه هم آپدیت می‌شوند به‌صورت رایگان استفاده کنید.

صبر کنید و جایی نروید، هنوز معرفی و آشنایی کاملی با پادباکس پیدا نکرده‌اید! ادامه مقاله را بخوانید و با ما همراه شوید.

سخت‌افزار پادباکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

پادباکس برای اینکه بتواند تجربه کاربری درجه یکی را برای شما مهیا کند و طیف گسترده‌ای از سرگرمی و خدمات را با بهترین کیفیت در اختیارتان بگذارد، به بهترین سخت‌افزار مجهز شده است.

پادباکس از نظر سخت‌افزاری در بین محصولات ایرانی کم رقیب است و باتوجه‌به محتوا و خدماتی که ارائه می‌دهد، تقریبن هیچ اندروید باکس خارجی هم قابلیت ‌رقابت با آن را ندارد.

خودتان با یک جستجوی ساده می‌توانید صحت‌وسقم این ادعا را متوجه شوید!

اینها مشخصات فنی پادباکس است:

چهار گیگابایت رم به همراه 32 گیگ حافظه داخلی و استفاده از پردازنده Amlogic S905x3 می‌تواند شما را با کم‌ترین تجربه هنگ کردن سیستم یا تأخیر در اجرای دستورات، به دنیای بزرگ و رنگارنگ پادباکس متصل کند.

تنها چیزی که نیاز دارید یک خط اینترنت وای‌فای است که پس از اتصال آن به پادباکس می‌توانید تمام محتواهای ما را به‌صورت آنلاین و با بهترین کیفیت تماشا کنید.

اگر تلویزیون شما قابلیت پخش محتواهایی با کیفیت 4K را داشته باشد که چه ‌بهتر، پادباکس این کیفیت را هم پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌توانید جذاب‌ترین فیلم و سریال‌های دنیا را با کیفیت خارق‌العاده 4K تماشا کنید. چیزهایی مثل Full HD را فراموش کنید و قدم به دنیای کیفیت‌های مسحورکننده بگذارید!

حالا که با سخت‌افزار پادباکس آشنا شدید این نکته را هم فراموش نکنید که می‌توانید از اندروید باکس ما برای اتصال به هر اسکرین و تلویزیونی که ورودی AVI یا HDMI دارد استفاده کنید.

یعنی حتی لازم نیست حتمن یک تلویزیون LED یا LCD داشته باشید، فقط کافی است دستگاهی که با آن قصد تماشا و استفاده از پادباکس را دارید یک ورودی AVI یا HDMI داشته باشد.

پیشنهاد ما به عاشقان سینما یا کسانی که دنبال تماشای یک برنامه ورزشی زنده هستند استفاده از ویدئو پروژکتور است! به‌راحتی می‌توانید پادباکس را به ویدئو پروژکتور وصل کنید و در ابعادی بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر محتوایی که می‌خواهید را تماشا کنید.

پادباکس برای اتصال با هر دستگاهی به شما یک خروجی می‌دهد. خروجی اپتیکال صدا، کابل HD، کابل LAN، ورودی AV و ورودی IR می‌تواند پادباکس شما را به هر دستگاه دیگری متصل کند.

سرویس‌های پادباکس

بگذارید همین اول خیال شما را راحت کنیم، تا اطلاع ثانوی برای استفاده از محتواهای پادباکس لازم نیست هیچ حق اشتراکی بپردازید!

درواقع شما با خرید دستگاه، حق اشتراک استفاده از محتواهای پادباکس را هم پرداخت کرده‌اید.

اگر می‌خواهید قبل از خرید پادباکس از تنوع و میزان محتواهای ما خبردار شوید می‌توانید به‌سادگی و با نصب نرم‌افزار پادباکس پلاس، محتواهای موجود در آن را ببینید و بررسی کنید.

پادباکس پلاس نسخه اندرویدی سخت‌افزار پادباکس است که می‌توانید آن را از کافه‌بازار یا مایکت دانلود و نصب کنید.

پادباکس پلاس به شما امکان دسترسی به محتواهای متنوع ما را در گوشی‌های اندرویدی می‌دهد.

تعلل نکنید، این بهترین انتخابی است که امروز می‌توانید بکنید و خودتان و بقیه اعضای خانواده را به خرید یک دستگاه پادباکس از دیجی‌کالا مهمان کنید!

رایگان کلمه‌ای جادویی است و درون پادباکس دنیایی کاملن جادویی در انتظار شماست.

تمام محتواهای پادباکس فعلن رایگان است و برای هر سلیقه، سن‌وسال یا حال و هوایی می‌توانید در آن محتوا پیدا کنید.

بیایید سری به مهم‌ترین سرویس‌های پادباکس بزنیم و ببینیم چه چیزهایی در انتظار کاربران آن است.

سرویس فیلم و سریال

پادباکس با اتصال به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سرویس‌های VOD می‌تواند شما را بی‌نیاز از هر سایت و اپ و منبع دیگری برای تماشای آخرین و جدیدترین فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی کند.

در سرویس فیلم و سریال پادباکس شما می‌توانید علاوه بر دسترسی به آرشیو بزرگ و متنوعی از محتواهای قدیمی‌تر، به تماشای آخرین قسمت‌های سریال‌ها یا جدیدترین فیلم‌های اکران شده بنشینید.

اگر از علاقه‌مندان سریال «آخرین بازمانده از ما» هستید می‌توانید هر هفته به تماشای جدیدترین قسمت آن در پادباکس بنشینید یا اگر طرف‌دار فیلم‌های ترسناک هستید می‌توانید فیلم «M3GAN» را با بهترین کیفیت ببینید.

فیلم و سریال‌های پادباکس با زیرنویس و دوبله فارسی ارائه می‌شود و شما می‌توانید بسته به علاقه یا حال و هوایی که دارید یک محتوا را با زبان‌اصلی یا دوبله فارسی آن در پادباکس تماشا کنید.

سرویس موسیقی

زندگی بدون ریتم و آهنگ مزه و جذابیتی ندارد و موسیقی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند با حال و هوای شما منطبق شود و لحظاتتان را زیباتر کند.

در سرویس موسیقی پادباکس می‌توانید انواع و اقسام موسیقی و آهنگ‌های مختلف را گوش کنید، لیست‌های مختلف درست کنید و سراغ آلبوم‌های خوانندگان و نوازندگان موردعلاقه‌تان بروید.

اگر از طرف‌داران موسیقی سنتی هستید، پاپ را دوست دارید یا موسیقی کلاسیک با شخصیت و علایق شما می‌خواند، راک بهتر از چیزهای دیگر شما را تعریف می‌کند یا موسیقی تلفیقی و جاز را بیشتر دوست دارید یا ... برای همه شما در پادباکس انتخاب‌های فراوانی وجود دارد.

مانند بخش فیلم و سریال، گوش‌کردن به موسیقی‌های مختلف در پادباکس هم رایگان است و شما هزینه اشتراکی برای آن نخواهید پرداخت.

پادکست و کتاب صوتی

دانش و اطلاعات فراوانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که بسیاری از ما فرصت خواندن و دنبال‌کردن آنها را نداریم اما یکی از بهترین مدیوم‌هایی که در روزگار مدرن به آن دست پیدا کرده‌ایم، راه رسیدن به این دانش و اطلاعات را برای ما ساده کرده است.

کتاب‌های صوتی ما را به گوشه‌گوشه جهان می‌برند، انواع رمان‌ها و کتاب‌های تاریخی و علمی و روان‌شناسی و ... را برایمان می‌خوانند و دریچه‌ای تازه به فهم و درک را برایمان باز می‌کنند.

پادکست‌ها هم با پیگیری جذاب‌ترین مسائل و داستان‌های جهان ما را معتاد خودشان می‌کنند و از همه چیز و همه‌جا برایمان می‌گویند.

پادباکس یکی از کامل‌ترین آرشیوهای کتاب صوتی و پادکست را در اختیار شما می‌گذارد و هر روز هم با اضافه‌کردن عناوین جدیدِ کتاب صوتی و قسمت‌های تازه از مهم‌ترین پادکست‌های فارسی، شما را به‌روز نگه می‌دارد. پادباکس همان دوستی است که حاضرید ساعت‌ها به حرف‌هایش گوش کنید!

مطمئن باشید در هیچ اندروید باکس دیگری چنین مجموعه‌ای از پادکست و کتاب صوتی‌های جذاب و دسته‌بندی‌شده را پیدا نخواهید کرد.

بازی و ویدئو گیم

لذت بازی روی تلویزیون‌هایی با سایز بزرگ از آن چیزهایی است که هیچ‌کس نمی‌تواند از آن بگذرد، این را بگذارید کنارِ امکان بازی‌کردن با بقیه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان.

پادباکس باتوجه‌به قدرت سخت‌افزاری که دارد می‌تواند بیشتر بازی‌ها را به صفحه تلویزیون شما بیاورد.

شما از طرف‌داران آسفالت 8 هستید یا دوست دارید کلش آو کلنز بازی کنید؟ پادباکس همه‌ کارها را برای شما می‌کند و فقط کافی است پایه بازی‌کردن را پیدا کنید!

اخبار و مقالات

آیا کسی را می‌شناسید که روزانه مقداری از وقتش را به خواندن اخبار یا مقالات نگذراند؟ ما فکر نمی‌کنیم چنین کسی وجود داشته باشد!

پادباکس با اتصال به مهم‌ترین خبرگزاری‌های فارسی شما را در جریان آخرین اخبار می‌گذارد. همچنین می‌توانید مقالات مختلف در زمینه گردشگری یا تکنولوژی یا ... را از معتبرترین سایت‌های ایرانی مانند در پادباکس بخوانید. البته بخش اختصاصی مجله پادباکس هم وجود دارد که در آن می‌توانید مقالات مختلفی را با موضوعاتی مانند سلامت، تاریخ، گردشگری، مناسبت‌های مختلف و ... بخوانید.

خدمات بانکی

شاید شما هم از آن دسته آدم‌هایی باشید که دوست دارید وقتی دارید به یک کتاب صوتی یا پادکست گوش می‌کنید، کارهای بانکی خودتان را هم انجام بدهید. پادباکس دقیقن همان جایی است که این کارها را می‌توانید به‌سادگی و راحتی انجام دهید.

در بخش خدمات مالی پادباکس می‌توانید قبض‌های مختلف خودتان را بپردازید، برای سیم‌کارتتان شارژ بخرید، بسته اینترنتی بگیرید یا ...

در آینده خدمات بیشتر و متنوع‌تری هم در اختیار کاربران پادباکس قرار خواهد گرفت.

یک اندروید باکس و این‌همه سرویس!

پکیج پادباکس شامل ریموت‌کنترل ایرموس، دفترچه راهنمای سریع، کابل HDMI، آداپتور و خودِ دستگاه پادباکس است.

کارکردن با پادباکس و اتصال آن به تلویزیون بسیار ساده است و دفترچه راهنمای سریع هم کار شما را راحت‌تر می‌کند.

کارکردن با پادباکس به‌خاطر دستیار صوتی و فضای بهینه‌سازی‌شده آن برای کاربران فارسی‌زبان بسیار آسان است.

کنترلِ ایرموس پادباکس به دستیار صوتی مجهز است و علاوه بر اینکه به‌راحتی می‌توانید با آن در پادباکس بچرخید و محتواهای مختلف را انتخاب و اجرا کنید، قادر است تمام جستجوهای شما را به زبان فارسی و با دقت بسیار بالا انجام دهد. از این که با شما آشنا شدیم بسیار خوشحالیم! امیدواریم بهترین لحظات را با همدیگر بگذرانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی