ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کرکره برقی
رپورتاژ آگهی

آموزش تعویض تیغه کرکره برقی

در این مطلب قصد داریم به صورت جامع شما را با نحوه آموزش تعویض تیغه کرکره برقی و عیب یابی تیغه کرکره برقی اشنا نماییم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با نحوه آموزش تعویض تیغه کرکره برقی و عیب یابی تیغه کرکره برقی اشنا نماییم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است پیشنهاد میشود برای خرید تیغه کرکره برقی از معتبر ترین و بهترین فروشگاه تیغه کرکره برقی در ایران با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آموزش تعویض تیغه کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های هر کرکره برقی می باشند و دارای انواع متعددی می باشند. تیغه های کرکره برقی در جنس های متفاوت مانند آلومینیوم، فولاد و پلی کربنات همواره توسط برند ها و شرکت های مختلف در سراسر جهان با کیفیت های متغیر تولید و عرضه می گردد.

مهمترین نکته در رابطه با تیغه کرکره برقی این است که این تیغه ها را از یک فروشگاه معتبر و با سایبقه در تولید و عرضه انواع تیغه های کرکره برقی خریداری نمایید. ما در فروشگاه همتا همواره سعی کرده ایم انواع تیغه کرکره برقی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

گاهی ممکن است تیغه کرکره برقی فرسوده شده و یا به نحو درستی کار نکند، در این صورت نیاز به تعویض تیغه کرکره برقی خواهید داشت.

تعویض تیغه کرکره برقی نیازمند داشتن دانش کافی در رابطه با قطعات سازنده کرکره برقی و همچنین کاربرد و ویژگی های آن ها می باشد، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای تعویض تیغه کرکره برقی از یک فرد متخصص و کارشناس در این زمینه راهنمایی بگیرد.

مراحل آموزش تعویض تیغه کرکره برقی به صورت ذیل می باشد.

اولین قذدم در تعویض تیغه کرکره برقی  بررسی نمودن جعبه کرکره و روکش را که معمولاً در سمت پایین جعبه دیواری قرار دارد، می باشد. برای تعویض نمودن تیغه کرکره برقی پوشش را جدا کنید و اگر جعبه ها گچ کاری شده یا کاغذ دیواری شده اند ابتدا پیچ ها را پیدا کنید .

در این مرحله از تعویض تیغه کرکره برقی درپوش لاستیکی یا میله انتهایی زاویه دار را بردارید و شفت کرکره برقی را جدا کنید. برای این کار باید کرکره را به طور کامل پایین بیاورید و لایه ای که به میل کرکره متصل است را بردارید.

شفت را بچرخانید تا سیم کاملاً باز شود و آن را از سیم پیچ جدا کنید، برای حذف این لایه باید تیغه کرکره ای که کاملاً پایین آمده را از بالا به داخل بیرون بکشید تا تیغه کرکره جدا شود.

به زبانی ساده تر، برای تعویض تیغه های کرکره برقی پیچ ها را از درپوش جعبه بردارید. آنها معمولاً در سمت چپ و راست جعبه یافت می شوند. از اینجا می توانید مراحل بخش 2 را انجام دهید تا به مرحله ای برسید که در آن باید تیغه کرکره را بردارید.

از ریل خارج شدن کرکره برقی

از ریل خارج شدن کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی می توانند به دلایل مختلفی بشکنند و یا از ریل کرکره برقی خارج شوند. گاهی اوقات دلیل اصلی خارج شدن از ریل تیغه کرکره برقی فرسودگی آن می باشد.  گاهی اوقات به دلیل تصادف است، مانند برخورد تصادفی یک کارمند با ون یا کامیون به کرکره.

هنگامی که تیغه های کرکره برقی از ریل خارج  می شوند، شما باید فورا اقدام به تعمیر و یا تعویض آن نمایید، به خصوص اگر درب به شدت مورد استفاده قرار میگیرد و روزانه تردد بالایی دارد.

کرکره شکسته و تیغه ی کرکره ای که از ریل خارج شده باشد می تواند باعث ضرر وارد کردن کسب و کار شما شود و در نهایت به سود شما آسیب برساند.

مرحله 1: برای جلوگیری از وارد شدن آسیب های مالی و جانی منطقه را محاصره کنید هنگامی که یک کرکره از ریل در می رود، اولویت باید حفظ ایمنی کمحیط و سایر افراد باشد. بنابراین، در صورت لزوم، منطقه را محاصره کنید تا از نزدیک شدن بیش از حد افراد به کرکره شکسته جلوگیری کنید.

مرحله 2: به  افراد ساختمان و یا کارکنان خود بگویید از  کرکره برقی استفاده نکنند ، اولویت شماره یک هنگام شکستن کرکره و از ریل در رفتن کرکرده برقی ، ایمنی افراد در ساختمان است. بنابراین گام بعدی شما باید این باشد که به کارگران خود در مورد کرکره شکسته اطلاع دهید تا سعی نکنند از آن استفاده کنند.

مرحله 3: برای تعمیر کرکره خود و عیب یابی از ریل خارج شدن کرکره برقیبا یک شرکت تعمیر کرکره تماس بگیرید. اگر کرکره های شما هنوز در گارانتی هستند، باید با شرکتی که کرکره ها را به شما فروخته است تماس بگیرید.  اگر گارانتی شما هنوز معتبر است و آسیب وارد شده به تیغه کرکره برقی تقصیر شما نبوده است، می توانید از گارانتی تعمیر رایگان دریافت کنید.

مرحله 4: تیغه کرکره تعمیر شده و یا تعویض شده خود را پس از نصب کرکره برقی تست کنید تا  از این موضوع اطمینان حاصل نمایید که پس از چند بار استفاده تیغه دوباره از ریل خارج نشود.

پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت درب کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جوشکاری کرکره برقی

جوشکاری کرکره برقی

همانطور که میدانید بخش های اصلی کرکره های برقی  مانند تیغه های آن با استفاده از دستگاه های جوش کاری به کرکره برقی و محل مورد نظر نصب کرکره برقی متصل میگردد.

جوشکاری فرآیندی است که در آن مواد، معمولاً فلزات یا ترموپلاستیک‌ها، با استفاده از حرارت زیاد برای ذوب شدن قطعات به یکدیگر و خنک شدن آنها و ایجاد همجوشی، به یکدیگر متصل می‌شود.

با استفاده از جوشکاری  میتوان قطعات کرکره برقی را نصب نمود، معمولا برای جوشکاری کرکره برقی و تیغه های کرکره برقی از جوشکاری لیزری استفاده می شود، در واقع از دو نوع جوشکاری لیزری و الکترونی میتوان برای جوش دادن قطعات کرکره برقی استفاده نمود.

یعنی جوشکاری با پرتو لیزر و جوشکاری با پرتو الکترونی، فرآیندهای نسبتا جدیدی هستند که در کاربردهای تولید بالا بسیار محبوب شده اند. این دو فرآیند کاملاً مشابه هستند و  تنها در منبع قدرتشان با هم تفاوت دارند.

جوشکاری پرتو لیزر از یک پرتو لیزر بسیار متمرکز استفاده می کند، در حالی که جوشکاری با پرتو الکترونی در خلاء انجام می شود و از پرتو الکترونی استفاده می کند. هر دو دارای چگالی انرژی بسیار بالایی هستند که نفوذ عمیق جوش را امکان پذیر می کند و اندازه ناحیه جوش را به حداقل می رساند. هر دوی این فرآیندها بسیار سریع هستند و به راحتی خودکار می شوند و باعث بهره وری بالا می شوند.

برای جوشکاری کرکره برقی میتوان از هر دو روشی که در بخش های بالایی گفته شد استفاده نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی