ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والکس
رپورتاژ آگهی

اپلیکیشن والکس زیر ذره‌بین

در این مطلب قصد داریم تا اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها بررسی کنیم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بررسی مزیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن والکس

این روزها، بهترین پلتفرم‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌هایی هستند که در کنار وب‌سایت، اپلیکیشن مناسبی را نیز برای استفاده ارائه دهند، اپلیکیشنی که هم کاربری آن آسان باشد، هم ایمنی آن بالا و به علاوه امکان استفاده از تمامی امکانات موجود بر روی پلتفرم را نیز به کاربران بدهد.

در این مقاله قصد داریم تا اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها بررسی کنیم و ببینیم این اپلیکیشن که همواره والکس آن را به عنوان یکی از نقاط قوت خود معرفی می‌کند، چه ویژگی‌هایی دارد و تا چه میزان در برآورده کردن نیازهای کاربران موفق عمل کرده‌است.

نسخه‌های متناسب با هر سیستم عامل

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران ایرانی، تهیه‌ی نسخه‌های متناسب با اندروید و iOS است. از این منظر اپلیکیشن والکس توانسته عملکرد خوبی را نشان دهد. هر دو نسخه‌ی اپلیکیشن والکس به خوبی فعالیت کرده و کاربران می‌توانند بدون مشکل، آنها را دانلود و از ابزارهای مختلف آن استفاده کنند.

کاربری آسان

تفاوتی ندارد چه اپلیکیشنی، مهم‌ترین ویژگی که هر اپلیکیشنی باید آن را دارا باشد، کاربری آسان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از مواردی که باعث تمایز اپلیکیشن والکس بین دیگر رقبای خود شده نیز همین کاربری آسان است. به نظر می‌رسد، تیم والکس به طور مداوم این فرایند را بهبود می‌بخشد. همین نکته را می‌توان در آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن مشاهده کرد که در آن سرعت اپ به شکل قابل توجهی افزایش یافته‌است.

محیط جذاب

با ورود به اپلیکیشن والکس، انگار شما به یک مرکز مدیریتی وارد می‌شوید که می‌توانید همه چیز را زیر نظر بگیرید. شما به راحتی می‌توانید آنچه می‌خواهید را در این فضا پیدا کنید. در کنار محتواها و گزینه‌های همیشگی، بخشی در قالب محتواهای کوتاه وجود دارد که اخبار، اطلاعیه‌ها و دیگر مفاهیم کاربردی در ارتباط با پروژه‌ها و ابزارهای والکس را در اختیارتان قرار می‌دهد.

والکس

دسترسی دائمی به بازارها

دسترسی مطمئن و سریع به بازارهای مختلف موجود در هر پلتفرم با استفاده از اپلیکیشن یک امکان مهم است. از این منظر نیز والکس توانسته، پاسخگوی نیاز مخاطبان خود باشد. در اپلیکیشن این صرافی همچون وب‌سایت آن، کاربران می‌توانند به هر دو مسیر خرید و فروش آنی و معامله‌ی پیشرفته دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

احراز هویت سریع

فرایند احراز هویت از طریق اپلیکیشن والکس نیز برای کاربران میسر است.با توجه به نیاز به ارسال تصویر و یا ویدئو، انجام این کار از طریق اپلیکیشن و موبایل بسیار آسان و سریع انجام می‌شود.

ارائه‎ی امکانات پلتفرم بر روی اپلیکیشن

یکی از مواردی که ممکن است باعث شود افراد تمایل بیشتری به استفاده از وب‌سایت یک صرافی به نسبت اپلیکیشن آن داشته‌باشند، عدم دسترسی به برخی از امکانات بر روی اپلیکیشن است. بررسی اپلیکیشن والکس نشان می‌دهد که تمامی ابزارهای این پلتفرم از جمله ربات معامله‌گر که برای اولین بار  در ایران ارائه می‌شود بر روی اپلیکیشن نیز در دسترس است.

امنیت بالا

شاید این مهم‌ترین معیار برای بررسی کارآمد و با کیفیت بودن یک اپلیکیشن باشد. در آخرین مرحله، اپلیکیشن والکس را از منظر امنیت بررسی کردیم. دسترسی به کیف پول سرد والکس و  احراز هویت دو مرحله‌ای از جمله مهم‌ترین اقدامات والکس برای ایجاد و افزایش امنیت اپلیکیشن است.

اپلیکیشن-والکس

تحلیل‌ها نشان می‌دهد اپلیکیشن والکس می‌توانند مثل وب‌سایت والکس تمام نیازمندی‌های کاربران در هر لحظه و هر مکان را پاسخ دهد. به نظر می‌رسید این اپلیکیشن به یک مزیت رقابتی برای والکس بدل و سبب جذب بسیاری از کاربران شده‌است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pej55
    Pej55 | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

    من حدود ۶ ماه فعال هستم در این صرافی . قیمت تتر پایین تر از بقیه امینت برنامه و کیفیت و تنوع ربات های ترید عالی .
    برای کسب تخفیف کارمزد خربد و فروش ارز میتوانید از کد ریفرال زیر استفاده کنید :
    1hu2hk5
    https://wallex.ir/signup?ref=1hu2hk5

مطالب پیشنهادی