ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بانی نو، یکی از بزرگترین واردکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری در ایران

در دنیای تکنولوژی ایران، نوسانات ارز و قیمت محصولات حوزه آی تی، شناخت واردکننده مستقیم و بدون واسطه، کمک شایانی برای یک خرید مطمئن می‌کند. در بانی نو یکی از برترین و بزرگترین واردکنندگان لپ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای تکنولوژی ایران، نوسانات ارز و قیمت محصولات حوزه آی تی، شناخت واردکننده مستقیم و بدون واسطه، کمک شایانی برای یک خرید مطمئن می‌کند. در بانی نو یکی از برترین و بزرگترین واردکنندگان لپ تاپ وقطعات کامپیوتری - شناخت وارد کننده مستقیم در هر حوزه‌ای میتواند به یک نقطه مثبت برای مخاطبان و علاقه‌مندان به آن حوزه باشد، ما در فروشگاه اینترنتی بانی نو در تلاشیم تا بهترین خدمات را به مخاطبان و مشتریانمان ارائه دهیم. از مزایای شناخت واردکننده ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از محصولات و گارانتی معتبر مستقیماً از خود واردکننده
  • قیمت مقرون به صرفه برای خرید (با توجه به حجم بالای واردات، عدم وجود واسطه و گردش کار)
  • پشتیبانی محصولات و مشاوره تخصصی در رابطه با محصولات

فروشگاه اینترنتی بانی نو در زمینه فروش انواع لپ تاپ، قطعات کامپیوتر (کیس کامپیوتر، کارت گرافیک، مادربرد، رم و ...) و موبایل با قیمت مناسب فعالیت می‌کند، توانسته با ارائه بهترین محصول به کاربران خود رضایت این افراد را جلب کند.

لپ تاپ یکی از گروه‌های کالایی عرضه شده در وبسایت بانی نو محسوب می‌شود که برندهای متنوعی را تشکیل داده است، با توجه به برند، قیمت و همچنین ویژگی‌ها و مشخصات خاصی که برای سیستم خود در نظر می‌گیرید، می‌توانید نسبت به خرید لپ تاپ از این فروشگاه اقدام کنید.

همانطور که می‌دانید امروزه انتخاب و خرید موبایل نیز یکی از دغدغه‌های مهم افراد محسوب می‌شود، در حال حاضر برندهای متعدد و شناخته شده‌ایی نسبت به ارائه گوشی موبایل فعالیت می‌کنند، برای خرید این گوشی‌ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا لازم است تا به مراکز یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مراجعه کنیم که بتوانیم با خیال راحت نسبت به انتخاب و خرید گوشی موبایل اقدام کرد. شرکت بانی نو یکی از این مراکز معتبر است، به دلیل موجودی انواع گوشی موبایل در این مجموعه می‌توانید بدون واسطه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خرید نمایید.

معمولا بهترین سایت‌های خرید لپ تاپ و موبایل باید ویژگی‌های متعددی داشته باشند تا بتوانند به سادگی مشتریان خود را جذب کنند؛ در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • داشتن تنوع زیادی از محصولات
  • ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز
  • دارای ضمانت و اصالت کالا
  • امکان برگشت و مرجوع کردن لپ تاپ
  • روند خرید ساده و پشتیبانی مشتریان
  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت آنلاین
  • ارائه کد تخفیف و جشنواره فروش

بانی نو، یکی از بزرگترین واردکننده های محصولات حوزه آی تی

امروزه  به دلیل شرایط بازار، نوسان دلار و تحریم‌های متعدد؛ وارد کردن محصولات اصل حوزه آی‌تی کار آسانی نیست، بزرگ‌ترین واردکننده‌های محصولات در این زمینه باید بتواند بازار را کنترل کرده و بدون واسطه محصولات را به دست مشتریان خود برساند.

بانی نو یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان محصولات حوزه IT محسوب می‌شود که توانسته از ابتدای فعالیت خود تا به اکنون کلیه محصولات را با قیمت مناسب، کیفیت بالا و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه بدهد.

دلیل اصلی موفقیت و پیشرو بودن این شرکت در این زمینه اصالت کالا، کیفیت مناسب، حذف واسطه و قیمت مناسب است.  زمانی‌که برای خرید انواع قطعات و سیستم‌های کامپیوتری اقدام نمایید در نهایت می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و محصول موردنظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

ویژگی های یک سایت خوب برای خرید لپ تاپ، موبایل و قطعات کامپیوتری

همانطور که از ابتدای این مقاله به ویژگی‌های یک سایت خوب برای خرید لپ تاپ، موبایل و قطعات کامپیوتری  اشاره کردیم حتما با ویژگی‌های این سایت‌ها آشنا شده‌اید. لازم است در این بخش هم به فروشگاه اینترنتی بانی نو که یکی از بخش‌های مهم شرکت محسوب می‌شود اشاره کنیم.

این شرکت با راه‌اندازی وبسایت خود توانست تا برای کلیه افراد در تمامی نقاط کشور بستری را فراهم آورد، بدون نیاز به هیچگونه اقدام خاصی به سایت مراجعه کرده و کلیه محصولات اعم از قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، موبایل و لوازم جانبی را مشاهده کرده و با تماس با مشاوره فروش محصولات (۰۲۱۴۳۰۰۰۰۱۷) پس از آشنایی با محصول فوق نسبت به خرید اقدام کنند.

ویژگی‎‌های یک سایت خوب برای خرید لپ تاپ، موبایل و قطعات کامپیوتری عبارت است از:

  • تنوع محصولات
  • ارائه اطلاعات دقیق
  • روند خرید ساده و آسان
  • ضمانت اصالت کالا و امکان عودت آن

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای خرید لپ تاپ و سایر محصولاتی که از قیمت بالایی برخوردارند به صورت آنلاین اقدام نکنیم، اما با توجه به تمهیداتی که برای فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته شده است، کلیه سایت‌های فروشگاهی، خدماتی و آموزشی باید مجوزهای متعددی همچون اینماد، مجوز کشوری کسب و کار مجازی و نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) را برای اعتبارسنجی و کسب اعتماد دریافت کنند.

به همین سبب در صورتی‌که قصد خرید از هر فروشگاه اینترنتی را داشتید، می‌توانید با مشاهده مجوزهای فوق و بررسی محصولات نسبت به خرید اقدام کنید.

سابقه فعالیت بانی نو

شرکت بانی رایان پرداز نو (بانی نو) از سال 1377 به کمک 4 نیرو در زمینه فروش سیستم‌های کامپیوتری شروع به کار کرد، بعد از چند سال با کمک نیروی انسانی باتجربه، متخصص، کارآمد و تحصیل کرده توانست تا وارادات انواع قطعات کامپیوتری را به یکی از فعالیت‌های مهم خود تبدیل کند. علاوه بر این در حوزه فروش و تجارت به توزیع کالاهای اساسی رایانه‌ایی همچون انواع نوت بوک، تبلت و قطعات اصلی رایانه ای اقدام کرد. به همین سبب توانست به یکی از بهترین ارائه‌دهندگان محصولات کامپیوتری در ایران تبدیل شود.

در کنار موارد بالا این مجموعه در چند سال اخیر برای کسب رضایت کلیه کاربران آنلاین و آفلاین خود خدمات پس از فروش (گارانتی) و مشاوره تخصصی محصول را به خدمات اصلی این شرکت افزود.

مجوزهای مربوطه

  • اینماد
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی
  • نشان ملی ثبت (رسانه دیجیتال)

مشاوره تخصصی قبل از خرید (چه کسانی به مشتریان مشاوره می دهند)

پیش از خرید هر محصولی به خصوص محصولات کامپیوتری لازم است تا در مورد مشخصات و کاربری آن اطلاعات مناسبی کسب کنید تا بتوانید به راحتی نسبت به خرید اقدام کنید.

مجموعه بانی نو برای فروش محصولات خود افراد متخصصی برای مشاوره در نظر گرفته است، افراد پیش از خرید از بانی رایان پرداز نو می‌‌توانند با شماره 43000017-021 داخلی 2 تماس گرفته و با مشاوران انواع محصول ارتباط برقرار کنند.

برای مثال اشخاصی که قصد دارند سیستم گیمینگ یا سیستم مناسب کارهای گرافیکی اسمبل کرده یا لپ تاپ گیمینگ تهیه کنند می‌توانند با مشاورین متخصص محصول تماس گرفته و راهنمایی لازم را کسب کنند.

در این باره افراد می‌توانند برای خرید گوشی موبایل هم از کارشناس محصول حاضر در بانی نو راهنمایی لازم کسب نمایند.

خدمات پس از فروش (گارانتی، پشتیبانی مشتریان، پاسخگویی سریع، پیگیری)

یکی از بخش‌های مهم خرید هر محصولی، خدمات پس از فروش است که می‌توان به گارانتی محصول اشاره کرد. اگر محصولی با گارانتی معتبر خریداری کنید، هر زمانی  که برای شما ابهام یا مشکلی پیش آمد می‌توانید با تماس به مجموعه موردنظر نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

بانی نو با ارائه گارانتی معتبر به کلیه مشتریان خود قادر است تا پس از خرید به کاربران خود خدماتی را ارائه کند که این خدمات اعم از پاسخگویی سریع و پشتیبانی است.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول به کاربر این اطمینان را می‌دهد که با خیالی آسوده محصول خود را خریداری کرده و در صورت مشاهده مشکل یا راهنمایی لازم برای استفاده از محصول به شرکت ارائه‌دهنده مراجعه کرده و روند رسیدگی را طی کنند.

این مجموعه برای رسیدگی و خدمات پس از فروش محصولات خود به مشتریان در نظر دارد تا ابتدا مشتریان را به صورت تلفنی راهنمایی کند؛ در صورتی‌که مشکل فرد به این شیوه برطرف نشود، کاربران محترم  می‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند و با کمک مشاورین متخصص و مهندسین فنی حاضر در بانی نو برای رفع مشکل خود اقدام کنند.

قیمت مناسب (کاملاً رقابتی، خرید مطمئن با خیال آسوده)

امروزه به دلایل متعددی که در بخش‌های قبل به آن اشاره کردیم افراد برای خرید کلیه محصولات حوزه آیتی اعم از سیستم‌های کامپیوتری، لپ تاپ، گوشی موبایل و غیره باید هزینه بیشتری نسبت به سایر کشورهای عرضه کننده پرداخت کنند که این مسئله به دلیل وجود واسطه‌های متعدد به وجود آمده است.

اما مجموعه بانی نو به دلیل واردات کلیه سیستم‌ها و قطعات کامپیوتری بخش واسط را حذف کرده و محصولات خود را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

دلیل اصلی این مسئله، قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات نسبت به سایر رقبای این شرکت است.

علاوه بر این به دلیل اینکه این شرکت به بسیاری از شرکت‌ها به صورت عمده با قیمت مناسب و گارانتی معتبر محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد به یکی از خوش‌قیمت‌ترین فروشنده‌ها به صورت عمده و تکی بازار ایران شناخته می‌شود.

جمع بندی

در انتها باید افزود که امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات دلار خرید محصولات کامپیوتری آسان نیست، معمولا افراد برای رفع نیاز خود در این زمینه به دنبال فروشگاه‌‍‌هایی هستند که با قیمت مناسب، کیفیت معقول و گارانتی معتبر محصولات خود را خریداری کنند تا در ازای هزینه‌ایی که پرداخت می‌کنند، از کالای بسیار خوبی بهره‌مند شوند.

فروشگاه اینترنتی بانی نو با توجه به سابقه بسیار خوبی که در این سال‌ها کسب کرده قادر است تا محصولات باکیفیت، گارانتی معتبر و قیمت مناسبی را به کاربران خود ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی