ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه به شما امکان می‌دهد تا از انواع داده‌ها برای افزایش میزان بهره وری، کاهش هزینه‌ها و اطمینان استفاده مناسب از انواع تجهیزات و... استفاده کنید. نرم افزار مدیریت ناوگان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه به شما امکان می‌دهد تا از انواع داده‌ها برای افزایش میزان بهره وری، کاهش هزینه‌ها و اطمینان استفاده مناسب از انواع تجهیزات و... استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه به شما امکان می‌دهد تا از انواع داده‌ها برای افزایش میزان بهره وری، کاهش هزینه‌ها و اطمینان استفاده مناسب از انواع تجهیزات، استفاده کنید. مکان و استفاده از تجهیزات را ردیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که دارایی‌های شما در جایی قرار دارد که مورد نیاز است. فوراً تجهیزات اختصاص داده شده به محل کار، آخرین زمان استفاده از آن و اینکه آیا می‌توان آن را به مکان دیگری اختصاص داد را مشاهده کنید و با دید کامل می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید و ناوگان خود را طبق برنامه نگه دارید.

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

با بهینه سازی هزینه‌های مربوط به تجهیزات و بهبود کارایی روزانه در محل کار، با تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده ها توسط نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ شما را قادر می‌سازد تا تجهیزات خود را تقریباً از هر نقطه نظارت و تجزیه و تحلیل کنید.

با کمک نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ بدانید که چه زمانی از تجهیزات شما به طور فعال استفاده می‌شود و به این ترتیب از توقف استفاده از انواع تجهیزات جلوگیری کنید و به روش‌های بهبود استفاده کلی از آن‌ها، دسترسی داشته باشید.. فوراً مکان و فعالیت تمام تجهیزات خود را در سراسر سایت‌های شغلی مشاهده کنید و مدیران سایت خود را به وسیله  تجهیزات مورد نیاز، پشتیبانی کنید.

با نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه به تولیدات و مدل‌های ترکیبی خود در یک سیستم یکپارچه دسترسی داشته باشید و درک کاملی از تجهیزات و سایر دارایی‌های خود به دست آورید که به شما امکان می‌دهد تا مکان و استفاده از تجهیزات خود را کنترل کنید تا بتوانید این دارایی‌های ارزشمند را بهتر مدیریت کنید.

همچنین تمام جنبه‌های مربوط به نگهداری تجهیزات، از برنامه‌های نگهداری پیشگیرانه گرفته تا هزینه‌های تعمیر و نگهداری را ببینید و مطمئن شوید که اپراتورهای شما با تجهیزات کاملاً نگهداری شده؛ فعالیت می‌کنند.

بهبود زمان کار، کاهش هزینه‌ها و ایمن نگه داشتن سازمان خود به وسیله نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

مشکلات را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی با دید در زمان آنلاین در هنگام استفاده از تجهیزات، کدهای خطای موتور، مسافت پیموده شده و موارد دیگر مشاهده کنید. با دانستن دارایی‌هایی که نیاز به تعمیر و نگهداری و در کجا قرار دارند، خرابی‌های غیر ضروری را حذف کنید. از بازرسی‌های قبل از استفاده مراقبت کنید و مطمئن شوید که اپراتورهای شما از تجهیزات ایمن و کاملاً نگهداری شده استفاده می‌کنند.

دید دقیق و واقعی از کل عملیات خود به دست آورید و مناطقی را که می‌توانید در آن‌ها کارایی بیشتری را به دست آورید را شناسایی کنید.

دستیابی به یک دید کامل؛  ناوگان شما را قادر می سازد تا پیشرفت برنامه ریزی شده، نظارت بر محموله‌ها، زمان چرخه و اهداف تولید روزانه را نظارت کنید. همچنین کاهش هزینه‌ها، افزایش بازگشت سرمایه و ساده‌سازی شیوه‌های صورت‌حساب به شما کمک می‌کند تا کارهای اضافی را حذف کنید.

پیگیری تجهیزات به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌هایی تهیه کنید که به شما در تصمیم گیری‌های آموزشی کمک کند. شما می‌توانید هزینه مالکیت هر قطعه از تجهیزات و اینکه کدام یک بیشتر خراب می‌شوند را مشاهده کنید.

این مطلب را هم بخوانیدسامانه ردیابی GPS ناوگان چقدر دقیق است؟

 با کمک نرم افزار ردیابی نیک آوازه؛ تصویر واضحی از هزینه های تجهیزات خود دریافت کنید و فرصت‌هایی را برای صرفه جویی در میزان هزینه‌ها، کشف کنید.

 مدیریت میزان تقاضای تولید، هزینه‌ها و طیف وسیعی از دارایی‌های درون جاده ای و خارج از جاده با داده های زمان آنلاین آسان‌تر می‌شود. از مزیت GPS، برنامه ریزی تعمیر و نگهداری و راه حل‌های تجزیه و تحلیل داده‌های تولید بهره مند شوید.

دریافت مرسولات از سایت به سرعت و کارآمد صورت می‌گیرد و همچنین ردیابی جزئیات تحویل و ارائه گزارش پیشرفت دقیق از جمله مزایای بسیاری از راه حل‌های تلماتیک است.

تامین کنندگان باید با تحویل به موقع به مشتریان و سایت‌های متعدد را با حفظ کیفیت و کارایی مدیریت کنند و فناوری تله‌ماتیک نیک آوازه؛ این چالش‌ها را آسان‌تر می‌کند. نرم افزار نیک آوازه؛ با مکان یابی GPS، ارسال کار، نگهداری سوابق الکترونیکی و ارائه راه حل‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها، به مشتریان خود خدمت می‌کند.

انتقال مرسولات به سایت‌ها به سرعت و کارآمد و همچنین درک استفاده از دارایی و ارائه گزارش‌های تحویل دقیق، بخشی از این است که چگونه یک فناوری می‌تواند عملیات شما را متحول کند. نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ به پیمانکاران با طیف وسیعی از راه حل‌های تلماتیک خدمت می‌کند.

چگونه می توانم به وسیله نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ به فرآیند تعمیر و نگهداری تجهیزات خود آگاه باشیم؟

یک سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری کامپیوتری (CMMS) به شما امکان می‌دهد تا فرآیند نظارت و برنامه ریزی تعمیر و نگهداری ناوگان خود را خودکار کنید. استفاده از CMMS می‌تواند زمان بندی تعمیر و نگهداری را کارآمدتر کند و کار اداری را کاهش دهد. این سیستم می‌تواند فواصل تعمیر و نگهداری را برای کل ناوگان نظارت کند و زمان انجام تعمیرات معمولی را با یادآوری‌های خودکار، ارائه دهد. این رویکرد پیشگیرانه می‌تواند از خرابی تجهیزات و تعمیرات غیرمنتظره و گران قیمت جلوگیری کند.

شرکت‌ها با چالش مدیریت تحویل به موقع به سایت‌های متعدد و همچنین هماهنگی طیف وسیعی از دارایی‌ها روبرو هستند. ارائه داده های آنلاین تضمین می‌کند که مشتریان تحویل مرسولات خود را به موقع را دریافت می‌کنند. نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ پیمانکاران را با راه حل‌های مکان یابی GPS؛  ناوبری را با اعزام و تجزیه و تحلیل داده‌ها توانمند می‌‎کند.

این مطلب را هم بخوانید: نرم افزار AVL

با کمک نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ کارها را طبق برنامه خود پیش ببرید. عملیات‌های بیشتری را به موقع انجام دهید و به فعالیت نیروی کار از راه دور دسترسی پیدا کنید. منابع خود را در زمینه‌های مناسب متمرکز کنید و مشکلات سایت را که باعث کاهش بهره وری می‌شود، اصلاح کنید. رفتار راننده را مدیریت کنید، نحوه رانندگی ایمن را در سراسر ناوگان خود تشویق کنید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی