ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه اینترنتی
رپورتاژ آگهی

خرید از فروشگاه اینترنتی همه‌چی آنلاین

کاربران دنبال فروشگاهی هستند که بتواند با بهترین قیمت خرید کرده، با ساده‌ترین روش خرید را ثبت و در سریع‌ترین زمان محصول را دریافت کنند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران بدل شده است. کاربران به دنبال فروشگاهی هستند که بتواند با بهترین قیمت خرید کنند، با ساده‌ترین روش خرید خود را ثبت کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنند. حالا اگر بگوییم که یک فروشگاه اینترنتی به نام همه‌چی آنلاین تمامی این ویژگی‌ها را در سایت خود فراهم نموده، چه می‌کنید؟ آیا بهترین انتخاب، همین فروشگاه نمی‌باشد؟ با بررسی فروشگاه اینترنتی همه‌چی آنلاین، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش گوشی‌های هوشمند و گجت‌های هوشمند همراه باشید.

تاریخچه ایجاد فروشگاه اینترنی همه‌چی آنلاین

در حدود سال 98 بود که فروشگاه اینترنتی همه‌چی آنلاین با 8 نفر کارمند راه اندازی شد. با وجود تجربه بیش از 10 سال در بازار سنتی خرید فروش گوشی‌های همراه، به لطف مشتریان و کاربران امروزه به مجموعه‌ای با بیش از 50 نفر کارمند تبدیل شده و هر روز به خدماتی که به کاربران خود ارائه می‌دهد بیش از پیش می‌افزاید. فروشگاه همه‌چی آنلاین در ابتدا تنها با فروش گوشی‌های همراه به کاربران خدمات ارائه می‌داد اما امروزه با توجه به نیاز کاربران و درخواست‌های آن‌ها در لیست محصولات خود گجت‌ها و لوازم جانبی را نیز گنجانده است.

روش‌های ارسال سفارشات توسط همه‌چی آنلاین

فروشگاه

بعد از آن که سفارش خود را ثبت نمودید برای راحتی شما بیش از 5 روش ارسال مختلف قرار داده شده تا بتوانید با توجه موقعیتی که در آن قرار داریم روش ارسال را انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را دریافت نمایید. از این روش‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پست
  • تیپاکس
  • ترمینال
  • باربری
  • ماهکس
  • ارسال فوری (مخصوص مشتریان تهرانی)

6 روش مختلف برای شما قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی در هر جای کشورمان که هستید محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید. در انتخاب هر کدام از این روش‌ها نهایتا تا 3 روز کاری سفارش شما به دستتان خواهد رسید. همچنین برای مشتریان تهرانی نیز خبر خوش داریم و آن هم امکان ارسال فوری می‌باشد که با انتخاب آن نهایتا تا 3 یا 5 ساعت فوری محصولی خریداری شده به دستتان خواهد رسید. در نهایت برای کاربران یک روش خرید دیگر قرار داده شده است که در میان مشتریان از استقبال بسیاری برخوردار بود امکان خرید حضوری می‌باشد. می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه همه چی آنلاین مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

رهگیری سفارش و بسته بندی مطمئن

بعد از انتخاب نوع روش ارسال و پرداخت هزینه‌ها، کارمندان همه چی آنلاین محصول خریداری شده شما را به نوعی بسته بندی می‌کنند تا زمان حمل با هیچ مشکلی مواجه نشود. همچنین طبق روشی که برای ارسال انتخاب نمودید در صفحه کاربریتان یک کد مرسوله بارگذاری می‌شود و طبق آن می‌توانید وضعیت کالای خود را رهگیری کنید. چه در ماهکس، تیپاکس و حتی پست برایتان یک کد مرسوله بارگذاری خواهد شد که همانطور که بیان شد، می‌توانید وضعیت خرید خود را رهگیری نمایید.

روش‌های پرداخت هزینه کالا

خیالتان راحت، برایتان 3 روش پرداختی متفاوت مشخص شده است که توسط هر کدام که راحت باشید می‌توانید هزینه کالای خود را پرداخت کنید. روش اول و عامه میان کاربران پرداخت از طریق درگاه بانکی و به صورت اینترنتی می‌باشد. روش دوم که بسیار پرطرفدار می‌باشد پرداخت در فروشگاه و خرید به صورت حضوری می‌باشد. می‌توانید با مراجعه به صورت حضوری به فروشگاه خرید خود را انجام دهید و پرداخت خود را در همان لحظه به اتمام برسانید. روش آخر نیز که ساده‌ترین روش پرداخت است، پرداخت از طریق کیف پول است. اگر پولتان برای خرید یک محصول در چند کارت بانکی مختلف می‌باشد تنها کاری که باید انجام دهید، شارژ کردن کیف پول از هر چند کارت مختلف می‌باشد تا به هزینه محصولی که می‌خواهید خریداری کنید برسد. در نهایت محصول خود را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت، پرداخت از طریق کیف پول را انتخاب کنید.

فیلترهای محصولات همه‌چی آنلاین

در بازار گوشی‌های موبایل، برندها بسیاری وجود دارد و شاید انتخاب برای کاربر کمی سخت باشد. ممکن است یک هزینه مشخص را برای خرید گوشی در نظر داشته باشید یا به دنبال یک گوشی خاص با تعداد دوربین خاص هستید که باید بگویم همه‌چی آنلاین فکر همه چیز را برای شما کرده است. فیلترهای

  • قیمت
  • بر اساس تعداد دوربین
  • بر اساس فناوری 5g

در سایت وجود دارد که به راحتی می‌توانید گوشی‌های موجود را بر اساس آن‌ها فیلتر کنید و انتخاب سریع‌تر و ساده‌تری را انجام دهید.

دسته‌بندی محصولات فروشگاه

فروشگاه

انواع گوشی از جمله دکمه‌ای، لمسی، پرچمدار و… در برندهای مختلف در سایت همه چی آنلاین وجود دارد. از سری گوشی‌های اقتصادی و دکمه‌ای که قیمت بسیار پایینی دارند تا گوشی‌های پرچمدار با قدرت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار بالا که بر اساس نیاز خود هر کدام را می‌توانید به راحتی خریداری کنید. هر برندی در سایت وجود دارد، برندهایی همچون:

  •  اپل
  • سامسونگ
  • شیائومی
  • هواوی
  • نوکیا
  • و بسیاری دیگر.

نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه گجت‌های پوشیدنی در برندهای مختلف نیز موجود می‌باشد. از اپل واچ‌ها، گلکسی واچ‌ها و ساعت‌های هوشمند شیائومی که در قیمت‌ها و طرح‌های مختلف موجود می‌باشند. در نهایت به لوازم جانبی می‌توانیم اشاره کنیم:

  • انواع گلس
  • کاور و قاب گوشی
  • هندزفری‌ها 
  • انواع پاور بانک‌ها

در کنار خرید گوشی برای شما این امکان خرید گجت‌های مختلف نیز وجود دارد که به راحتی شرایط خرید در سایت برای شما فراهم گردیده شده است.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین به شما این امکان را می دهد تا در بهترین شرایط ممکن خرید خود را به سریعترین شکل ممکن و با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با وجود بیش از 5 روش ارسال محصول و 3 روش پرداختی کاربران آزاد هستند تا روشی را که راحت هستند انتخاب کنند و محصول خود را خریداری کنند. با توجه به سرعت بالای ارسال توسط کارمندان همه‌چی آنلاین به سریع‌ترین شکل ممکن به خرید خود دست پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی