ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انواع مدل های گوشی شیائومی

اگه سوالی در مورد مدل‌های مختلف شیائومی دارین می‌تونین از کارشناس‌های باتجربه ایسل، هم در سایت و هم در فروشگاه حضوری بپرسین تا خرید بهتری داشته باشین. شرکت شیائومی یکی از جوون‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگه سوالی در مورد مدل‌های مختلف شیائومی دارین می‌تونین از کارشناس‌های باتجربه ایسل، هم در سایت و هم در فروشگاه حضوری بپرسین تا خرید بهتری داشته باشین.

شرکت شیائومی یکی از جوون‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی موبایله که تونست خیلی زود محبوبیت زیادی به دست بیاره. علاوه بر تنوعی که محصولات این شرکت چینی داره، کالای دیجیتال شیائومی و همچنین گوشی‌های شیائومی قیمت خیلی اقتصادی و مناسبی دارن و این قابلیت، دست خریدار رو برای انتخاب گوشی مورد نظرش باز می‌ذاره.

حالا خیلی از کاربرها دنبال این هستن که بیشتر گوشی‌های این برند رو بشناسن. در این مطلب قراره در کنار معرفی انواع مدل‌های گوشی شیائومی به بررسی گوشی‌های این برند هم بپردازم.

خط تولید‌های گوشی شیائومی

شیائومی هم مثل هر برند دیگه‌ای ، چندین نوع خط تولید‌های متفاوت و متناسب با افراد و نیازهای جامعه تولید می‌کنه. این خط تولیدها رو می‌تونیم به 4 دسته تقسیم کنیم که در ادامه به معرفی 4 خط تولید فعال و محبوب گوشی شیائومی می‌پردازم.

  • خط تولید Mi: تولیدکننده گوشی‌های بالارده و پرچمدار

پرچم‌دارهای شیائومی گوشی‌های سری MI هستن. البته اسم این مدل در نسخه گلوبال و چینی متفاوته. مثلا یکی از گوشی‌های جدید سری MI در بازار جهانی، MI 10 هست که در بازار چین اون رو با اسم K30 می‌شناسن. سری می شیائومی آخرین تکنولوژی روز جهان رو استفاده کرده و در زمان ورود به بازار، از بهترین گوشی‌های پرچم‌دار هستن. معمولا پرچم‌دارهای شیائومی 15 میلیون تومن به بالا قیمت دارن. سری Mi 11 آخرین سری پرچم‌دارهای عرضه شده از سری mi محسوب می‌شن و دیگه بعد از این سری، مدل می نداریم.

  • خط تولید Redmi : مسئول ساخت گوشی‌های میان‌رده

زیر برند ردمی تا همین چند وقت پیش به شیائومی تعلق داشت؛ اما حالا از این شرکت جدا شده. گوشی ردمی محبوبیت خاصی بین کاربرها داره و فروش بالای این محصولات هم این محبوبیت رو نشون می‌ده. گوشی‌های Redmi note 8، Redmi note 8 pro، ردمی نوت 9 ، ردمی نوت 9 پرو و میان‌رده‌های ردمی 8 و ردمی 9  جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی هستن. بازه قیمتی میان رده گوشی ردمی از 5 میلیون تا 10 میلیونه.

  • خط تولید BlackShark : تولید کننده گوشی‌های قدرتمند گیمینگ

بلک شارک (BlackShark) سری گوشی قدرتمند گیمینگ شیائومی هست که ظاهر زیبا و خفنی داره. طوری که از همون ظاهر می‌تونین به قدرت پردازنده و کیفیت بالای گوشی پی ببرین. گوشی‌های BlackShark مخصوص کسایی هست که به بازی‌هایی مثل Call of duty و Pubg علاقه دارن و می‌خوان با خیال راحت و بدون داغ شدن گوشی بازی کنن. گوشی شیائومی BlackShark از سیستم خنک کننده مخصوصی استفاده می‌کنه تا گرما به صورت یکسان پخش بشه.

  • خط تولید Poco : مسئول تولید گوشی‌های میان‌رده و مناسب گیم

گوشی پوکو هم برای انجام انواع بازی مناسبه اما با گوشی‌های BlackShark قابل مقایسه نیست و قیمت ارزون‌تری داره. البته با گوشی شیائومی Poco هم به راحتی می‌تونین انواع بازی‌های موبایل سنگین رو بدون هیچ مشکلی اجرا کنین. گوشی Poco X3 در سال اخیر خیلی مورد توجه گیمرهای حرفه‌ای قرار گرفت به صورتی که Poco X3 به سرعت جاش رو در پرفروش‌ترین گوشی مخصوص بازی شیائومی باز کرد. حالا که با انواع گوشی شیائومی آشنا شدیم، می‌شه فهمید چرا مردم سراسر جهان به خرید گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی علاقه دارن.

برای خرید پوکو M5 کلیک کنید.

خرید گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی در بازار ایران هم طرفدارهای زیادی دارن و فروش اون‌ها اونقدر زیاده که با برندهایی مثل اپل و سامسونگ رقابت دارن. الان در هر مغازه و فروشگاهی انواع مدل های گوشی شیائومی رو خواهید دید. البته تفاوت و تمایز فروشگاه‌ها در اصالت و اعتبارشونه. شرکت ایسل با سابقه 10 ساله در حوزه محصولات دیجیتال و گوشی‌ها، انواع مختلف گوشی موبایل از جمله برند شیائومی رو در اختیار خریدار قرار می‌ده. در صورت مقایسه هم کارشناس‌های ایسل بهتون مشاوره می‌دن.

انواع مدل های جدید گوشی شیائومی

در حال حاضر که دارم الان این مطلب رو می‌نویسم و روزهای ابتدایی دی ماه 1401 رو سپری می‌کنیم، جدیدیترین گوشی‌های شیائومی که به بازار اومدن رو در جدول زیر می‌بینیم.

جدیدترین گوشی‌های شیائومیتاریخ عرضه
Xiaomi 12T Proاکتبر ۲۰۲۲
Xiaomi 12Tاکتبر ۲۰۲۲
+Xiaomi Redmi A1سپتامبر ۲۰۲۲
Xiaomi Redmi Note 11Rسپتامبر ۲۰۲۲
Xiaomi Redmi 11 Primeسپتامبر ۲۰۲۲
Xiaomi Redmi Note 11 Proمی ۲۰۲۲
Xiaomi Redmi Note 11SEمی ۲۰۲۲
Xiaomi Redmi 10 Prime 2022می ۲۰۲۲
سری Redmi Note 11ژانویه ۲۰۲۲
سری Balckshark5مارس ۲۰۲۲
Redmi 10Aمارس ۲۰۲۲
Redmi10 5Gمارس ۲۰۲۲
سری K50مارس ۲۰۲۲
ردمی K40Sمارس ۲۰۲۲

گوشی شیائومی در ایران

بازار ایران هم مثل بازار اروپا خواهان گوشی شیائومی هست. شیائومی با گوشی‌های سری MI خودش وارد بازار ایران شد. افرادی که حرفه‌ای بودن و ویژگی‌های گوشی رو خوب می‌شناختن، خیلی سریع رفتن سراغ خرید موبایل شیائومی؛ یک عده از مردم هم در برابر این برند گارد گرفتن چون فکر می‌کردن مثل گوشی‌های تقلبی چینی و محصولات تقلبی اپل هست و کیفیت لازم رو نداره . اما این حرف‌ها خیلی زود تکذیب شدن؛ چون کیفیت و ظرافت شیائومی به سرعت همه رو به خودش جذب کرد.

این اواخر Xiaomi فروش بالایی در ایران داشته و حتی وجود لوازم جانبی گوشی شیائومی و نمایندگی شیائومی در ایران حس شد. قیمت گوشی شیائومی نسبت به رقیب‌هایی مثل اپل و سامسونگ ارزون‌تره، در حالی که چیزی کمتر از این برندها نداره. همین موضوع همراه با تنوع بالای مدل از دلایل فروش بالای گوشی شیائومی هست. افرادی که دنبال خرید گوشی شیائومی ارزون هستن، می‌تونن بین مدل‌های مختلف شیائومی و زیربرندهای اون، گوشی مورد نظرشون رو که با سلیقه‌شون هماهنگی داره، تهیه کنن.

قیمت گوشی شیائومی

اگه قصد خرید گوشی شیائومی رو دارین، با هر میزان بودجه‌ای می‌تونین یک مدل گوشی انتخاب کنین. از گوشی شیائومی تا 5 میلیون و گوشی شیائومی تا 7 میلیون بگیر تا گوشی شیائومی تا 10 میلیون یا گوشی شیائومی تا 15 میلیون. این که بخواین گوشی شیائومی حرفه‌ای بخرین یا گوشی شیائومی ارزون قیمت، به انتظارات شما از گوشی و میزان بودجه‌تون بستگی داره. شما می‌تونین لیست قیمت انواع گوشی شیائومی رو در سایت ایسل ببینین.

رام چین یا گلوبال شیائومی

تفاوت بین نسخه‌ جهانی و نسخه چینی رو در گوشی‌های شیائومی می‌دونین؟ فرق این دو نسخه در برنامه‌های پیش فرض نصب شده روی گوشی و زبان گوشیه. در رام چین، زبان تمام چینی هست؛ البته به راحتی می‌تونین زبان دستگاه رو به انگلیسی یا زبان‌های دیگه تغییر بدین. تفاوت دیگه رو می‌شه در جعبه این دو نسخه دید. در رام گلوبال شارژرها معمولا متفاوت بوده و با پریز برق اون کشور همگام هستن. به صورتی که شاید برای رام چین نیاز به تبدیل پریز داشته باشین. این دو نسخه از نظر سخت افزاری هیچ فرقی با هم ندارن.

سخن پایانی

شرکتی چینی شیائومی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت فون‌ها محسوب می‌شه. این برند در ایران هم طرفدارهای زیادی داره و به همین دلیل فروشگاه‌های زیادی به سمت فروش گوشی‌های شیائومی رفتن. این برند خط تولید و تنوع زیادی در گوشی‌هاش داره که در این مطلب بهشون پرداخته شد. 

من این مقاله رو از محتوای بهترین گوشی شیائومی سایت ایسل نوشتم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی