ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جایگاه پیامک تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ کجاست؟

تورم و مشکلات اقتصادی مسیری دشوار پیش روی کسب و کار ها قرار داده است. کسب و کار ها برای حفظ رونق بازار فروش نیاز به بازاریابی صحیح و موثر دارند. مسیر بازاریابی فراز و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تورم و مشکلات اقتصادی مسیری دشوار پیش روی کسب و کار ها قرار داده است. کسب و کار ها برای حفظ رونق بازار فروش نیاز به بازاریابی صحیح و موثر دارند. مسیر بازاریابی فراز و نشیب های فراوانی دارد که لازم است دانش گذر از این مسیر را بیاموزیم. یکی از مهمترین شاخه های بازاریابی ، تبلیغات است.

روش های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد که لازم است بهترین روش متناسب با زمینه کسب و کار خود را انتخاب نمایید. در این مطلب به روش تبلیغاتی با عنوان تبلیغات پیامکی می پردازیم که برای همه ی کسب و کار ها مناسب و قابل استفاده است.

تبلیغات پیامکی اصطلاحی است که برای استفاده از پیامک انبوه در مسیر تبلیغات کسب و کارها استفاده می شود. در واقع در این روش اقدام به ارسال پیامک گروهی با محتوای تبلیغاتی می نمایید. مخاطبان دریافت کننده پیامک نیز با توجه به نوع کسب و کار انتخاب می شوند. صاحبان کسب و کار انتخاب می نمایند که پیامک به چه مخاطبانی ارسال شد.

پنل اس ام اس بستری است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم می کند. پنل اس ام اس محیطی آنلاین در قالب سایت اینترنتی است که امکانات مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی را دردسترس قرار می دهد.

در پنل اس ام اس خدمات و امکانات گوناگونی ارائه می شود که شرایط تبلیغات هر کسب و کاری را فراهم می کند.در ادامه به برخی از مهمترین قابلیت های پنل اس ام اس برای تبلیغات و بازاریابی می پردازیم.

چه امکاناتی در پنل اس ام اس برای تبلیغات و بازاریابی دردسترس است؟

در پنل اس ام اس باید بتوانید پیامک با متن تبلیغاتی را به مخاطبانی ارسال نمایید که مناسب کسب و کار شما باشند. این کار از طریق بانک های شماره تلفن همراهی که در پنل موجود است میسر می شود.

در پنل اس ام اس بانک شماره تلفن های همراه به تفکیک های زیر موجود است:

منطقه ای: از طریق این بانک، ارسال پیامک منطقه ای انجام می شود. در واقع می توانید مخاطبان دریافت کننده پیامک را از محدوده مشخصی از شهر مورد نظر خود انتخاب نمایید.

به صورت دقیق تر به این معنی است که امکان انتخاب مخاطبان به تفکیک شهر و استان، کدپستی محل زندگی و پیش شماره تلفن همراه مخاطبان وجود دارد.

سن و جنسیت: به کمک این تفکیک می توان ارسال پیامک سن و جنسیت انجام داد. در واقع می توان مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی را به تفکیک سن و جنسیت آن ها انتخاب نمود.

مشاغل و اصناف: این تفکیک امکان انتخاب مخاطبان از بین افراد با شغل خاصی که مورد نظر شماست را فراهم می کند.

آنتن بی تی اس ایرانسل: به کمک این ارسال می توان انتخاب نمود تا پیامک به افرادی ارسال شود که به طور مشخص از یک دکل ایرانسل آنتن دریافت می نمایند.

علاوه بر امکان انتخاب دقیق مخاطبان،پنل اس ام اس امکانات گوناگون دیگری نیز برای تبلیغات در اختیار قرار می دهد.

برا مثال امکان ارسال پیام صوتی در کنار ارسال پیامک متنی برای دریافت بازدهی بهتر از تبلیغات وجود دارد.

پیامک صوتی چیست ؟

ارسال پیام صوتی انبوه تبلیغاتی یک آوا با محتوای تبلیغاتی است که به مخاطبان ارسال می شود. به این صورت که با تلفن مخاطبان تماس گرفته می شود و صوت تبلیغاتی برای آن ها پخش می شود.

برای تولید آوا در پنل اس ام اس امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. می توانید در استودیو سامانه، با صدای خودتان یک آوا تهیه نمایید و یا اینکه با نوشتن متن تبلیغاتی و سپردن آن به یکی از گویندگان مجازی سامانه، تبدیل به آوا نمایید.

تبلیغات صوتی با توجه به انتقال بهتر احساسات می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. به همین دلیل در کنار پیامک تبلیغاتی ابزار مناسبی برای تبلیغات به حساب می آید.پیام صوتی علاوه بر شماره تلفن های همراه،امکان ارسال به شماره های ثابت سراسر کشور را نیز دارد.

هزینه تبلیغات پیامکی چگونه است؟

نقطه قوت تبلیغات پیامکی هزینه مناسب آن است.هزینه خرید شارژ پیامک در پنل اس ام اس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی به طور قابل توجهی کمتر است و همین موضوع بازدهی تبلیغات پیامکی را به میزان زیادی افزایش می دهد. همچنین اگر پنل اس ام اس مناسبی را انتخاب نمایید لازم نیست هیچ هزینه ای بابت خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی یا فعال سازی امکانات پرداخت نمایید.

تبلیغات پیامکی مناسب چه کسب و کار هایی است؟

از آنجایی که قابلیت انتخاب مخاطبان به صورت دقیق وجود دارد، امکان استفاده از آن برای هر کسب و کاری با هر وسعت جغرافیایی و هر بودجه تبلیغاتی ای فراهم است.

از یک فروشگاه کوچک در شهر تا بزرگترین کارخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور می توانند از آن بهره ببرند.

چگونه باید در یک پنل اس ام اس ثبت نام کنیم؟

در قدم اول باید یک شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی را انتخاب نمایید تا با ثبت نام در سامانه،صاحب یک پنل اس ام اس شوید.شرکت های گوناگونی پنل اس ام اس با امکانات و هزینه های متفاوت ارائه می دهند.

در انتخاب سامانه باید به نکاتی دقت فرمایید. اول اینکه سامانه ای را انتخاب نمایید که بابت ثبت نام و فعالسازی امکانات هزینه ای از شما دریافت نکند. پنل اس ام اس و تمامی امکانات آن باید به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار بگیرد.

در قدم بعدی دقت نمایید هزینه خرید شارژ پیامکی مناسبی را برای کاربران در نظر بگیرد. مهمترین موضوع توجه به کیفیت ارسال پیامک است. سامانه ای را انتخاب نمایید که قابلیت تست ارسال پیامک قبل از ثبت نام را برای کاربران در نظر بگیرد. علاوه بر این پشتیبانی شبانه روزی می تواند موضوع مهمی باشد تا کاربران بدون مشکل در هر زمانی از شبانه روز که نیاز باشد از سامانه استفاده نمایند.

کدام پنل اس ام اس را انتخاب نماییم؟

با توجه به تجربه پیشنهاد می کنیم در پنل پیامکی بهین پیام ثبت نام نمایید. بهین پیام سامانه را به صورت کاملا رایگان با کاملترین امکانات و محیط کاربری آسان در اختیار کاربران قرار می دهد.تمامی امکانات که در بالا گفته شد به همراه ده ها امکان کاربردی دیگر در بهین پیام فعال است.

هزینه خرید شارژ در بهین پیام مناسب و کیفیت ارسال پیامک بالایی دارد که می توانید قبل از ثبت نام نیز تست ارسال پیامک داشته باشید. پشتیبانی در بهین پیام به صورت 24 ساعته و از طریق پشتیبانی تیکتی، چت آنلاین و تماس تلفنی می باشد.

 چگونه در بهین پیام ثبت نام نماییم؟

برای ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس بهین پیام کافی است عدد 333 را شماره 500040075 پیامک نمایید. پس از این کار پیامکی حاوی اطلاعات ورود به پنل اس ام اس برای شما ارسال می شود تا وارد پنل کاربری خود شوید. همچنین کارشناسان بهین پیام برای ارائه راهنمایی های لازم در مورد نحوه استفاده از سامانه و همچنین انواع روش های تبلیغات پیامکی و ارسال پیام صوتی تبلیغاتی با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی