ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل لبخند
رپورتاژ آگهی

خرید جم برای بازی پرطرفدار موبایل لجند

بازی موبایل لجند بعنوان یک بازی میدان جنگ چند نفره آنلاین، با الهام از بازی های Dota2 و لیگ اف لجند طراحی شد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال 2016 میلادی، بازی mobile legends توسط کمپانی چینی Moonton طراحی شد و در جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی پیدا کرد. این بازی توانست در سال 2019 در مسابقه بازی های ویدئویی چند نفره که برای اولین بار در فیلیپین برگزار می شد، بعنوان بازی های منتخب شناخته شود.

بازی موبایل لجند بعنوان یک بازی میدان جنگ چند نفره آنلاین، با الهام از بازی های Dota2 و لیگ اف لجند طراحی شد. برخی تصویر می کنند این بازی تکراری یا کپی است اما در این بازی نسبت به دو بازی قبل تغییراتی ایجاد شده و در مقایسه با آنها ساده تر شده است.

در این بازی، دو تیم در مقابل یکدیگر بعنوان حریف رقابت می کنند و علاوه بر تلاش برای دفاع از پایگاه خود، برای دستیابی به پایگاه و نابودی دشمن نبرد می کنند. ۵ بازیکن در هر تیم وجود دارند که هر بازیکن، یکی از شخصیت های بازی را به دست می گیرد.

درواقع، یک تیم 5 نفره در مقابل یک تیم 5 نفره قرار می گیرد و با مشارکت و هماهنگی یکدیگر و به کمک سلاح های قدرتمند با تیم مقابل نبرد می کنند. در این بازی هرچه سلاح های جنگی قدرتمندتری داشته باشید می توانید با کمترین شلیک با قدرت بیشتری دشمن را نابود کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم با خرید جم موبایل لجند قوی ترین سلاح ها را در اختیار داشته و دشمن را نابود کنید و بازی کامل و حرفه ای را تجربه کنید.

کلیات بازی موبایل لجند

در بازی موبایل لجند (Mobile Legend) شما باید با قهرمانانی که انتخاب می کنید به نبرد با قهرمانان یا نیروهای دشمن بپردازید. گیم پلی بازی در شکست یا پیروی در نبردها خلاصه می شود. سبک نبردها در بازی موبایل لجند (Mobile Legend) بسیار جذاب طراحی شده و هر یک از کاراکترهای بازی اسپل ها، جادوها و قدرت های خاصی دارند. شما باید سعی کنید قدرت و قابلیت های هر کاراکتر را در بهترین زمان ممکن مورد استفاده قرار دهید تا پیروز نبرد باشید.

بازی موبایل لجند (Mobile Legend) به صورت آنلاین قابل انجام است، اما اگر بنا به هر دلیل در حین نبردها آفلاین شدید، سیستم هدایت خودکار کاراکترهای بازی وارد عمل می شود و نبرد را ادامه می دهد. به محض اینکه اینترنت شما وصل شود، می توانید بار دیگر وارد نبرد شده و کنترل کاراکترها را در دست بگیرید. لوکیشن بازی شامل 4 محیط مختلف جنگلی می شود و کاراکترها و قابلیت های آن ها بسیار متنوع است. گرافیک و صداگذاری خوب هم از دیگر نقاط قوت بازی موبایل لجند محسوب می شود. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های سبک استراتژی و مبارزه ای آنلاین باشید، بازی زیبای موبایل لجند  تجربه دلنشینی را برایتان به ارمغان می آورد.

خرید جم موبایل لجند به چه صورت است؟

برای اطلاع از قیمت جم موبایل لجند یا خرید جم موبایل لجند حتما به فروشگاه سایتهای معتبر مانند orixgame مراجعه کنید و در کنار خرید دیگر محصولات مانند خرید یوسی پابجی یا خرید گیفت کارت پلی استیشن ، جم خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید جم موبایل لجند کمتر از 5 دقیق طول می کشد. ، مقدار جم مورد نیاز خود را انتخاب کنید و مشخصات Profile ID و Zone ID خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و ثبت سفارش کنید. پس از تکمیل سفارش توسط پشتیبانی جم های سفارشی مستقیما به حساب موبایل لجند شما واریز میشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی