ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حسابداری
رپورتاژ آگهی

شرکت حسابداری تضمین حساب

خدمات مالیاتی و حسابداری همواره دارای پیچیدگی های زیادی است که شرکت و سازمان ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خدمات مالیاتی و حسابداری همواره دارای پیچیدگی های زیادی است که شرکت و سازمان ها و همچنین اکثر کسب و کار ها با آن دست و پنجه در نرم می کنند و می تواند آنها را دچار چالش های مختلفی نماید. برای رفع این نیاز ها شرکت حسابداری یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

حسابداری برای تمام چالش های مالی پیش روی شما راهکار های مختلفی دارد. به همین دلیل است که امروزه حسابداری بخش جدایی ناپذیری از هر کسب و کاری می باشد. حسابداری امروزه یکی از اصلی ترین نیاز های سازمان ها و شرکت ها می باشد بنابراین برای رفع این نیاز پایه ای و مهم خود دو راه پیش روی خود دارند یا به استخدام حسابدار مبادرت بورزند و بر اساس نیاز خود تیم مالی و حسابداری خود را برای ارائه خدمات مالیاتی و خدمات حسابداری در محل شرکت و سازمان خود مستقر نمایند.

راه دوم و راه بهتر این است که با یک شرکت حسابداری خوش سابقه و خوش نام وارد مذاکره شوید و امور مالیاتی و حسابداری خود را به آن ها واگذار نمایید همچنین می توانید خدمات مشاوره ای متنوعی را از آن ها دریافت نمایید.

مزایای که یک شرکت حسابداری نسبت به استخدام حسابدار به طور مستقیم دارد این است که علاوه بر صرف هزینه کمتر میتواند خدمات با کیفیت تر و بهتری را دریافت نمایید. همچنین از مشکلات و چالش هایی که ممکن است با استخدام یک شخص در سازمان و یا شرکت شما اتفاق بیفتد جلوگیری به عمل می آورد.

ممکن است شما به دلایل مختلفی دیگر با یک حسابدار همکاری ننمایید همین امر می تواند به بخش حسابداری شما آسیب های سنگین و بسیار بدی را وارد کند و اختلال های جدی در کسب و کار شما ایجاد شود زیرا تا استخدام حسابدار بعدی و شناخت و بررسی فرآیند های مالی شرکت و یا سازمان شما ممکن است زمان زیادی را صرف نمایید.

هنگامی که با یک شرکت حسابداری کار می کنید رفت و آمد کارمندان دیگر تاثیری بر روی کار شما ندارد امور حسابداری و مالیاتی شما هیچوقت متوقف نخواهد شد. زیرا طرف حساب شما یک شرکت حسابداری می باشد که بر اساس قرارداد منعقد شده موظف به ارائه خدمات حسابداری و مالیاتی به شما می باشد.

همچنین امکان خطا و اشتباه در یک شرکت حسابداری بسیار کمتر می باشد زیرا به فعالیت های حسابداری شما مجموعه ای از مدیران ارشد مالی نظارت دارند و با بررسی های مداوم امکان بروز هر خطا و اشتباهی از بین می رود. همچنین یک شرکت حسابداری با تجربه فراوانی که در کار با سایر شرکت ها  دارد می تواند به راحتی مشکلات و نقاط ضعف شرکت و یا سازمان شما را شناسایی نماید و نسبت به رفع آن ها اقدام نمایید.

ما در شرکت حسابداری تضمین حساب آماده ارائه انواع خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی و همچنین انواع خدمات مشاوره ای که مهم ترین آن مشاوره مالیاتی می باشد به کارفرمایان و مدیران محترم کسب و کار می باشیم.

مشاور مالیاتی

مالیات معمولا یکی از مهم ترین گزینه های دولت ها برای تامین هزینه های مختلف عمومی می باشد به همین دلیل همواره برای دولت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به همین موجب است که کسب و کارها نباید از داشتن مشاور مالیاتی غافل شوند.

حسابداری

همین اهمیت سبب شده است که دولت ها برای دریافت مالیات قوانین مختلفی را وضع کنند و با تخلفات مالیاتی برخورد نمایند و همچنین دولت ها با بروز کردن قوانین و نظارت های سختگیرانه سعی بر آن دارند که جلوی هر گونه فرار مالیاتی نیز گرفته شود.

در کشور ما نیز قوانین مالیاتی مختلفی برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فرار مالیاتی وضع شده است و جریمه های مالیاتی سنگینی در انتظار متخلفان می باشد.

شاید شما واقعا به دنبال فرار مالیاتی نباشید و یا اینکه ناخواسته تخلفی را مرتکب شوید که باز هم مشمول جرائم سنگین و همچنین پرداخت هایی سنگین به عنوان مالیات خود خواهید بود.

ساده ترین راهی که برای جلوگیری از این پرداخت های سنگین و آسیب های مالی جبران ناپذیر وجود دارد مشاوره مالیاتی می باشد زیرا ممکن است که شما یک اشتباه کوچکی را مرتکب شده باشید و یا اینکه به یک سری از موارد بی توجه بوده باشد که یک مشاوره مالیاتی با تجربه می تواند به راحتی چنین مواردی را متوجه شود و به شما گوشزد کند.

یک مشاور مالیاتی همواره برای شما سودمند خواهد بود و با توجه به خسارات مالی بزرگی را که با یک جلسه مشاوره مالیاتی می تواند از آن ها جلوگیری نمایید بسیار برای شما به صرفه خواهد بود.

یک مشاور مالیاتی از بیرون به سازمان و یا شرکت شما نگاه می کند و مواردی را می بیند که ممکن است مدیران مالی شما و همچنین حسابدارانتان شاید به دلایلی به آن توجهی نکرده اند که همین موارد ساده می تواند در آینده آسیب های جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

به همین دلیل است که دریافت مشاوره مالیاتی حتی در صورت به خدمت گرفتن افرادی خبره و متخصص نیست امری ضروری و سود آور برای شما می باشد.

خدمات مالیاتی

همان طور که در بالا گفته شد مالیات از اهمیت زیادی برای دولت ها می باشد همین اهمیت سبب شده که سر و سامان دادن به امور مالیاتی و دریافت خدمات مالیاتی یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار باشد.

حسابداری

با توجه به آسیب هایی که ممکن است به خاطر کوتاهی و سهل انگاری به امور مالیاتی به کسب و کار خود وارد کنید. باید به دنبال کسب خدمات مالیاتی مفید و موثری باشید. به همین دلیل یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ها خدمات مالیاتی می باشد.سیب آسیب

هنگامی که خدمات مالیاتی با کیفیتی را دریافت نمایید تا حدود زیادی به بخش حسابداری خود نیز کمک کرده اید زیرا خدمات مالیاتی و خدمات حسابداری به نوعی مکمل یکدیگر می باشند و با سر و سامان دادن به هر کدام می تواند اثرات مثبتی را بر روی دیگری نیز مشاهده نمایید.

خدمات مالیاتی شامل ارائه راهکار و به انجام رساندن تمام نیاز های مالیاتی شما می باشد تا بتوانید یک فصل مالیاتی موفق را پشت سر بگذارید و از پرداخت هزینه های اضافی و همچنین مشمول شدن جریمه های مختلف در امان بمانید و بتوانید به راحتی پول خود را سرمایه گذاری کنید و یا اینکه برای توسعه کسب و کار خود در قسمت های مختلف هزینه نمایید.

این نکته را به یا داشته باشید که هنگامی که امور مالیاتی شما بر اساس روال مشخص و استاندارد پیش برود فصل مالیاتی خود را با آرامش و بدون کوچکترین استرس و نگرانی پشت سر خواهید گذاشت و همین امر می تواند بهبود تمرکز شما و همچنین افزایش توانایی مدیریت شما را بهبود بخشد.

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری طیف وسیعی از خدمات مالی را شامل میشود و تقریبا هر کسب و کاری در هر مقیاسی به خدمات حسابداری نیاز دارد و هیچ کسب و کاری خود را از دریافت خدمات حسابداری بی نیاز نمی بیند.

این خدمات در کسب و کار های کوچک می تواند توسط صاحب کسب و کار به انجام برسد اما معمولا به استخدام حسابدار و یا عقد قرارداد با یک شرکت حسابداری روی می آورند.

همانطور که در بالاتر مزایای همکاری با شرکت حسابداری نسبت به استخدام حسابدار برای شما توضیح داده شد بهتر است بدانید که اصلی ترین خدمت ارائه شده توسط یک شرکت حسابداری همین ارائه خدمات حسابداری می باشد و شرکت های حسابداری از ابتدا برای ارائه همین خدمات شکل گرفته اند.

اما این نکته را باید همواره در نظر داشته باشید که صرف همکاری با یک شرکت حسابداری شما را از مزایای همکاری با یک شرکت حسابداری بهره مند نمی سازد زیرا سخت ترین و مهم ترین مرحله پیش روی شما انتخاب یک شرکت حسابداری موفق و خوش سابقه می باشد.

برای این امر شما باید تحقیقات گسترده ای را انجام بدهید و همچنین آن شرکت حسابداری را که برای ارائه خدمات حسابداری به خود در نظر می گیرید باید رزومه ای موفق و مجموعه از مشتریان راضی از خدمات ارائه شده را در کارنامه خود داشته باشد.

شما می توانید برای دریافت انواع خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی و همچنین انواع خدمات حسابداری با شرکت حسابداری تضمین حساب همکاری نمایید. کارشناسان و مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات مورد نیاز ما می باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی