ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکات مهم برای خرید تلویزیون ایکس ویژن

وقتی به سراغ خرید تلویزیون ایکس ویژن می روید، یا ممکن است اصلا تلویزیون نداشته باشید و بخواهید درباره تلویزیون هوشمند ایکس ویژن بیشتر بدانید؛ یا از تلویزیون قبلی خود خسته شده اید و می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی به سراغ خرید تلویزیون ایکس ویژن می روید، یا ممکن است اصلا تلویزیون نداشته باشید و بخواهید درباره تلویزیون هوشمند ایکس ویژن بیشتر بدانید؛ یا از تلویزیون قبلی خود خسته شده اید و می خواهید به روز تر باشید. با هرکدام از این اهداف، به شما پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی، نکات مهم برای خرید تلویزیون ایکس ویژن را بخوانید. 

چرا تلویزیون ایکس ویژن؟

برند ایکس ویژن با سابقه 15 ساله به اندازه کافی در بازار تلویزیون، فعالیت کرده است. از این رو اگر محصول جدیدی را وارد بازار می کند به پشتوانه تحقیق، درباره تکنولوژی های مورد نیاز مشتری و نیاز بازار بوده است. البته که قبل از هر خریدی باید جهت اطمینان، نکاتی را مدنظر داشته باشید. در ادامه به 5 نکته مهم خرید تلویزیون ایکس ویژن اشاره می شود.

1- سایز تلویزیون ایکس ویژن را در نظر بگیرید

انتخاب هر نمایشگری با هر اندازه ای، مناسب منزل یا محیط کار شما نیست. چرا که در انتخاب سایز نمایشگر باید دو نکته را درنظر بگیرید:

  1. متراژ محیط
  2. سلامتی چشم

مثلا برای خرید تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن باید در فاصله 1.9 تا 2.3 متری تلویزیون بنشینید تا سلامت چشم شما حفظ شود. یا تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن را برای متراژ های بین 40 تا 50 متر انتخاب کنید که فاصله از تلویزیون بین 1 تا 2 متر باشد.

طراحی در کنار اندازه نمایشگر

طراحی تلویزیون ایکس ویژن در سری های جدیدتر، بسیار باریک و مدرن است. وقتی تلویزیون ایکس ویژن در محیط نشیمن قرار می گیرد، یک فضای مینیمال و شیک را به محیط اطراف هدیه می کند.

2- کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن را مطابق با نیازتان انتخاب کنید

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید تلویزیون، کیفیت تصویر است. اگر گیمر حرفه ای نیستید، یا نمایش فیلم و سریال در حد تکنولوژی های معمولی برایتان راضی کننده است، تلویزیون Full HD ایکس ویژن نیاز شما را برطرف می کند.

اما در حال حاضر بسیاری از شبکه های پخش ویدئویی، بازی های کامپیوتری و حتی مسابقات ورزشی از رزولوشن تصویر 4k استقبال کرده اند. اینجاست که انتخاب تلویزیون 4k ایکس ویژن می تواند اولویت شما برای خرید باشد.

تکنولوژی HDR10 و MEMC در تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن امکان پخش محتوای HDR10 هم روی USB و HDMI را دارد. این ویژگی برای گیمرها و تماشاگران مسابقات ورزشی بسیار مهم است.

پشتیبانی از فناوری MEMC در تلویزیون ایکس ویژن با قابلیت کاهش لرزش تصاویر یکی دیگر از ویژگی هایی است که جذابیت مدل های جدید این برند را بالاتر می برد.

3- از تلویزیون هوشمند ایکس ویژن چه توقعی دارید؟

در عصر تکنولوژی، ضرورت خرید تلویزیون هوشمند به جای تلویزیون معمولی بر هیچکس پوشیده نیست. اما اینکه از تلویزیون هوشمند ایکس ویژن چه توقعی داشته باشید، انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

نکته مهم درباره سیستم عامل اندروید تلویزیون های ایکس ویژن

  • برند ایکس ویژن در سری های جدید تولیدی، از نسخه اندروید 11 به عنوان آخرین ورژن اندروید تلویزیون در بازار ایران استفاده می کند، که بیشترین هم خوانی را با اپلیکیشن‌های اندروید دارد. در حالی که برند های دیگر ایرانی، از سیستم عامل های Tizen یا Webos در تلویزیون هوشمند استفاده می‌کنند که در نصب برنامه‌ها محدودیت دارد.
  • نکته جالب توجه در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن ساده سازی رابط کاربری با سیستم عامل اندروید 11 است.

4- سیستم پردازنده و امکانات جانبی اما جذاب

در اینجا به طور مختصر درباره سیستم پردازنده و حافظه دستگاه اکثر تلویزیون های ایکس ویژن توضیح می دهیم تا انتخاب را به دست خودتان بسپاریم:

  • سیستم پردازش 4 هسته ای
  • حافظه رام 5/1 تا 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی بین 8 تا 16 گیگابایت

با این مقدار حافظه دستگاه، فضا برای نصب انواع اپلیکیشن های ضروری وجود دارد.

ریموت های هوشمند تلویزیون ایکس ویژن

بیشتر تلویزیون های جدید ایکس ویژن مجهز به ریموت بلوتوثی هوشمند هستند. از جمله ویژگی های این کنترل هوشمند عبارتند از:

  • بلوتوث دار بودن: نیازی به دید مستقیم بین ریموت و تلویزیون ایکس ویژن نیست.
  • کلیدهای میانبر: وجود کلید های میانبر مثل کلید فیلیمو روی ریموت تلویزیون ایکس ویژم می تواند به راحتی دسترسی این شبکه محتوایی ویدئویی را به شما بدهد.
  • دکمه ماوس: کنترل هوشمند ایکس ویژن دارای دکمه‌ای برای تبدیل شدن به ماوس کامپیوتری است که رابط کاربری را در وبگردی و سرگرمی آسان می‌کند.

5- قیمت تلویزیون ایکس ویژن با گارانتی مادیران ارزش دارد

قیمت محصولات ایکس ویژن زیر نظر سازمان حمایت از مصرف کنندگان تعیین می شود. قیمت مناسب تلویزیون ایکس ویژن در کنار گارانتی مادیران به عنوان پشتوانه خرید، باعث می شود تا در انتخاب تلویزیون ایکس ویژن، اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ایکس ویژن مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • masoud sadr
    masoud sadr | ۱۷ تیر ۱۴۰۲

    من مدل XT775 رو برای مادرم خریدم و بسیار کارامد و کیفیت بالایی داره

  • sahar52
    sahar52 | ۱۳ تیر ۱۴۰۲

    ایکس ویژن واقعا ارزش خریدن داره چون من میخواستم برای خونه ام تلویزیون بخرم با این قیمت های وحشتناک سامسونگ و ال جی و سونی نمیشه سمتشون رفت.ایکس ویژن خریدم با نصف قیمت این ها و کیفیتش در حد اوناست.واقعا راضی ام.

  • sahar52
    sahar52 | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

    یه تلویزیون قیمت مناسبه که تو این وضعیت بازار خیلی به روز و به صرفه اس. راضی ام واقعا

  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

    من پیشنهاد میدم اصلا تلویزیون ایرانی مخصوصا ایکس ویژن نخرید نرم افزاری داغونه و بهم میریزه اصلا نمیتونی برنامه براش بریزی عملا انگار اصلا هوشمند نیست ما تو خونواده داریم خیلی به مشکل میخوره پیشنهاد من تلویزیون خارجیه

مطالب پیشنهادی