ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی پلتفرم استریم ویدیو و پادکست نگاوید

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، استفاده از ویدیو به عنوان یکی از روشهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی در کسب و کارهای آنلاین روز به روز بیشتر شده است. ویدیو یک راه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، استفاده از ویدیو به عنوان یکی از روشهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی در کسب و کارهای آنلاین روز به روز بیشتر شده است. ویدیو یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوایی جذاب، تعاملی والبته آموزشی است که می تواند به دستیابی به مخاطبین هدف کمک کند.

نگاوید پلتفرم استریم ویدیو و پادکست

سرویس میزبانی ویدیو نگاوید، یک پلتفرم مخصوص میزبانی و استریم ویدیو و پادکست‌های شماست و این امکان را به شما می‌دهد که محتوای ویدیویی خود را در مقابل دانلود غیرقانونی محافظت کنید و محتوای خود را در بستر‌ی امن به مخاطبان خود نمایش دهید.

در ادامه از ویژگی‌های پلتفرم میزبانی ویدیو نگاوید توضیح خواهیم داد و بررسی خواهیم کرد که این سرویس چه ارزشی برای وب سایت های آموزشی و ناشران محتوا خلق می‌کند.

محافظت از محتوای ویدیویی تمامی حقوق محتوایی شما در این پلتفرم محفوظ است. می‌توان گفت که نگاوید از دانلود شدن و سرقت دیجیتال محتوای شما جلوگیری می‌کند. این پلتفرم با رمزنگاری اختصاصی خود بر روی ویدیو‌ها و پادکست‌ها و همچنین قابلیت ِDRM  تقریبا هیچ شانسی برای دانلود غیرقانونی ویدیوهای شما باقی نمی‌گذارد. در ضمن نگاوید با قابلیت داینامیک واترمارک نگاوید (DynamicWatermark) جلوی فیلم برداری از صفحه نمایش توسط کاربران را می‌گیرد.

برندینگ

کمتر کسب و کاری وجود دارد که به برندینگ فکر نکند. به کمک قابلیت واترمارکینگ شما می‌توانید به راحتی لوگو خود را بر روی ویدیو ها قرار دهید در این صورت تمامی ویدیو های شما با طرح و لوگو تجارت شما به شهرت می رسند. والبته از شر لوگوی اجبار ی و پیشنهاد ویدیوهای مشابهای که در انتهای ویدیو توسط سایتهایی اشتراک ویدیو نمایش داده میشود هم راحت می‌شوید.

شخصی سازی

اگر برند شما برایتان اهمیت دارد پخش کننده ویدیو شما نباید با رنگ بندی , لوگو و…کسب کار شما در تضاد باشد. در نگاوید این امکان وجود دارد که بتوانید رنگ و سایر بخش های پخش کننده را بر اساس وب سایت خود شخصی سازی کنید به طوری که پلیر نگاوید با وب سایت و یا اپلیکیشن شما در هم آمیخته شده است.  

سازماندهی و مدیریت ویدیو و پادکست ها

شاید این مورد در ابتدا خیلی مورد اهمیت نباشد ولی وقتی تعداد زیادی ویدیو داشته باشید میتوانید به راحتی با ساختار هوشمند این پلتفرم از جمله , دسته بندی , پوشه , و یا اتاق بندی آنها حتی چند هزار ویدیو را به راحتی مدیریت کنید و حتی با دو کلیلک یه ویدیو مورد نظر برسید.

افزایش فروش 

به این موضوع فکر کنید، وقتی در یوتیوب و آپارات یک ویدیو آپلود می‌کنید چه اتفاقی میافتد؟ بعد از چند روز این ویدیو در صدر نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شود. تصور کنید یک ویدیو ۱۰۰۰ مخاطب در یکماه به سمت خود جذب کند. یعنی شما ۱۰۰۰ مخاطب که می‌تواند مشتری بالقوه شما جهت افزایش درآمدتان باشد را به راحتی از دست داده‌اید. چگونه  با آپلود در سرویسهای اشتراک ویدیو، ویدیوهایی که ساعتها برای تولید آن وقت صرف کرده‌اید.

از طرفی با قرار دادن ویدیو ها در وب سایت خودتان توجه موتور های جستجو به آن جلب شده و از طرفی نرخ پرش وب سایت شما کاهش پیدا می‌کند و مطمن باشید که رتبه بهتری در نتیجه های گوگل کسب خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که ویدیوهای شما با نام شما و برند خودتان در گوگل ایندکس می شوند (در صورت اجازه دادن.)

عدم نیاز به وب سایت

طراحی و راه اندازی وب سایت جدای از هزینه نیازمند وقت و پشتیبانی است این ویژگی در نگاوید وجود دارد در صورتی که وب سایت شخصی ندارید و یا هنوز در حال ساخت است از پنل این پلتفرم استفاده کنید بدین صورت که کاربران خود را با چند کیلک ثبت نام کنید و دوره آموزشی خود را در کمترین زمان ممکن برگزار کنید.  

قابلیت های منحصر به فرد پلتفرم نگاوید

از قابلیت ها و ویژگی های این سرویس میزبانی ویدیو میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • بدون تبلیغات
  • بهبود سئو
  • پهنای باند نامحدود
  • نمایش در وب سایت شما
  • سازگار ی با تمام دستگاه ها
  • آپلود ویدیو تا 8K
  • تنظیمات ویدیو ها
  • قرار دادن زیرنویس

مدیریت یکپارچه در بستر  API

یکی از قابلیت های کاربردی این پلتفرم قابلیت استفاده از API است.بدین صورت که می‌توانید با اتصال به API نگاوید، آپلود و استریم ویدیو و پادکست انجام دهید و متناسب با سایت یا اپلیکیشن خود از قابلیت‌های نگاوید استفاده کنید.

قابلیت تطبیق پذیری هوشمند

در کنار این ها نگاوید از قابلیت ABR استفاده می‌کند که هنگام پخش ویدیو کیفیت صدا و تصویر بر اساس سرعت اینترنت و پهنای باند کاربر تطبیق داده می‌شود و بهترین کیفیت ممکن برای آنها پخش خواهد شد به این کار اصطالحا  Streaming Bitrate Adaptive  گفته می شود

بدون محدودیت بازدید و WatchTime

در نگاوید محدودیتی برای مخاطبین شما وجود ندارد که ویدیو‌های شما را تا چه تعداد کاربر تماشا کنند، شما می‌توانید به راحتی کمپین های تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید بدون این که محدودیت و دغدغه تعداد بازدید داشته باشید. همچنین نیازی به خرید ترافیک و WatchTime  هم نیست و ویدیو شما بینهایت بار می‌تواند دیده شود.

با وجود این همه فرصت‌های بینظیر، هنوز بسیاری از کسب و کارها و برندهای آنلاین، از جمله استارتاپها، فروشگاه‌های اینترنتی، سرویسهای اشتراکی و …، تلاش نمی‌کنند تا از این پتانسیل بالقوه برای خودشان استفاده کنند. در حالی که استفاده صحیح از ویدیو می‌تواند به شدت ارزش افزودهای به کسب و کار شما بدهد و باعث افزایش درآمد و سودآوری شما شود. بنابراین، نباید فرصتی ارزشمند مانند ویدیو را از دست بدهید و سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

اگر علاقه مند به استفاده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره نگاوید هستید پیشنهاد می‌‌شود به وبسایت رسمی این مجموعه به آدرس negavid.com مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی