ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایا نرم افزار شرکتی پارمیس

با برنامه حسابداری پارمیس اطلاعات صحیح، دقیق و قابل تجزیه و تحلیل هر اندازه از کسب و کار خود را مدیریت کنید. به طور کلی، نرم افزار شرکتی پارمیس شامل چندین ماژول خاص مانند ماژول ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با برنامه حسابداری پارمیس اطلاعات صحیح، دقیق و قابل تجزیه و تحلیل هر اندازه از کسب و کار خود را مدیریت کنید.

به طور کلی، نرم افزار شرکتی پارمیس شامل چندین ماژول خاص مانند ماژول حساب های پرداختنی، ماژول حساب های دریافتنی، ماژول حقوق و دستمزد و ماژول های دیگر است.

مزایا برنامه حسابداری پارمیس

برنامه حسابداری پارمیس یکی دیگر از عوامل مهم در مدیریت موفق کسب و کار، دسترسی به اطلاعات در زمان کوتاه است. جدا از این که سیستم های حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بالایی مواجه هستند، ورود اطلاعات در این سیستم ها زمان زیادی می برد و در موارد شدید عملاً بی فایده است.

تصور کنید مدیر کسب و کارش نیاز به اطلاعات به روز در بخش های مختلف مانند انبار، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد تا خودش تصمیم بگیرد. جمع آوری این اطلاعات در فرآیندهای اداری مبتنی بر حسابداری کاغذی به تلاش و زمان زیادی نیاز دارد و عملاً دسترسی به این گزارش ها در چند دقیقه غیرممکن است.

اما اگر با کمی آینده نگری از برنامه حسابداری و راه حل مالی استفاده کنید، همه این مشکلات قابل حل است. برنامه حسابداری پارمیس پرو با داشبورد مدیریتی خود به مدیران این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی و با چند کلیک ساده و با دقت بسیار به اطلاعات ارزشمندی در مورد کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و تصمیمات مدیریتی بهتری را اتخاذ کنند. به اتخاذ

از سوی دیگر، اگر کسب و کار شما به اندازه ای بزرگ است که نیاز به حسابدار یا سایر کارکنان اداری داشته باشد، رابط کاربری ساده این برنامه حسابداری پارمیس به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش حسابداری خاص، کسب و کار خود را مدیریت کنید. .

در تولید برنامه حسابداری پارمیس پرو سعی شده از رابط کاربری ساده استفاده شود، اما رعایت اصول حسابداری و امکانات گسترده و کامل پارمیس پرو، آن را به ابزاری مناسب برای حسابداران تبدیل کرده است. برنامه  حسابداری پارمیس پرو شامل چهار بخش اصلی حسابداری، خزانه داری، انبار و کالا و بازرگانی با امکاناتی نظیر گزارشات مالی و مدیریتی پیشرفته و متنوع، گزارش TTMS، چک و مدیریت نقدی خودکار، توزیع خودکار اسناد حسابداری، کنترل انبار و کالا می باشد.

با چندین قابلیت و غیره به حسابرسان واحدهای مختلف تولیدی، فروشگاهی، شرکتی و خدماتی کمک می کند تا در کمترین زمان و با نهایت دقت امور حسابداری خود را مدیریت کرده و گزارش های درخواستی تیم مدیریت را تهیه کنند.

مزیت نرم افزار بازرگانی پارمیس

نرم افزار بازرگانی پارمیس شرکت‌های فعال در بخش کسب و کار و خدمات، کسب‌وکارهای مختلفی را درگیر می‌کنند و به همین دلیل، علی‌رغم الزامات رایج، نرم‌افزارهای حسابداری تجاری و شرکتی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که نیازهای خاص خود را ایجاد می‌کنند.

صدور فاکتور با قیمت های مختلف برای شرکت های خدماتی و تجاری با نرم افزار بازرگانی پارمیس، تعیین کمیسیون و افراد، مدیریت چک و وجوه نقد برای حسابداران و در نهایت امکان بررسی اسناد و مدارک و تجمیع ردیف اسناد به همراه چاپ دفاتر و گزارش های رسمی از ویژگی های شرکت ها استفاده در نرم افزار بازرگانی پارمیس به دنبال آنها هستند.

اصناف مختلف کاربران نرم افزار نیازهای متفاوتی در زمینه خدمات دارند. به همین منظور شرکت پارمیس با آگاهی از نیازها و دغدغه های شما کاربران گرامی در معاملات مختلف، نرم افزار بازرگانی پارمیس ویژه بیش از 60 تراکنش را آماده کرده است تا همیشه بتوانید به راحتی و آسانی تجارت کسب و کار خود را مدیریت و توسعه دهید.

همچنین پارمیس با درک زیر مجموعه های خدمات و خدماتی که نیازهای خاص بخش خدمات را تعریف می کند، با نیاز این مشاغل به امکانات تجاری، نرم افزارهای جامعی مانند نرم افزار بازرگانی پارمیس و نرم افزار حسابداری خدماتی را تولید کرده است.

امکانات نرم افزار شرکتی پارمیس

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس سیستمی است که به شرکت ها اجازه می دهد تا دریافت و پرداختی های مالی کسب و کار شما را ردیابی کرده و اطلاعات و داده ها را از تراکنش های مالی شرکت تولید کنند.

یکی از مزیت های استفاده از نرم افزار شرکتی پارمیس، مدیریت قوی و با تدبیر تطبیق تراکنس های مالی است، به همین دلیل با استفاده از نرم افزار شرکتی پارمیس می توانید، عملکرد های تجاری را در کسب و کار خود افزایش دهید. به عنوان یک روش و راه حل مناسب برای کسب و کار شما، باعث کاهش هزینه های مالی و افزایش بهره وری می شود.

استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی راه حل جدیدی برای استفاده از تمامی قابلیت های موجود در شرکت ارائه می دهد و پیچیده ترین نیازهای شرکت را برطرف می کند. مزایای سریع نرم افزار شرکتی پارمیس به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا زمانی که به اطلاعات و داده های واقعی برای تصمیم گیری های مدیریتی و تجاری خود نیاز دارید، فرآیند و پردازش تصمیم گیری های مدیریتی را کاهش دهید.

نسخه شرکتی Parmis Pro برای مشاغل کوچک و متوسط طراحی شده است. این نرم افزار حسابداری بر روی پلتفرم ویندوز کار می کند و امکانات مختلفی را در اختیار مدیران در زمینه مدیریت مالی کسب و کارها قرار می دهد.

در نرم افزار شرکتی پارمیس پرو، شما به امکانات مختلفی در زمینه های مدیریت اشخاص و کاربران، خرید و فروش، حسابداری و خزانه داری، علاوه بر مدیریت کالا و خدمات که شامل کلیه امور شرکتی می باشد، دسترسی دارید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به مدیریت طرح های مالی، بررسی حساب ها در سطوح مختلف و گزارش دهی به سازمان های دولتی اشاره کرد.

نرم افزار شرکتی پارمیس پرو در نسخه های متفاوتی ارائه شده است و گزارشات متنوعی در زمینه های فروش، کالا و انبارها، سند های حسابداری و صورت حساب های مالی تولید می کند. نرم افزار شرکتی پارمیس مانند نرم افزار حسابداری تحت وب به خودکارسازی فرآیند حسابداری کمک می کند و اسناد قابل ارائه به سازمان های دولتی را تولید می کند. رابط کاربری ساده و کاربرپسند Parmis Pro به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری خاص با آن کار کنید، اگرچه حسابداران با تجربه می توانند با Parmis Pro به حداکثر بهره وری دست یابند.

کاربرانی که به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی هستند به دنبال ویژگی های خاصی در نرم افزار حسابداری هستند. از مهم ترین قابلیت هایی که کاربران دوست دارند امکان استفاده از داده های اطلاعاتی متفاوت، در یک نرم افزار شرکتی و یا پشتیبانی از کسب و کار های مختلف در یک نرم افزار است. پارمی در تولید محصولات خود این موضوع را مد نظر قرار داده و در تمامی محصولات خود از ویژگی های چندین شرکت مختلف پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های بهترین نرم افزار شرکتی می توان اشاره کرد. علاوه بر این موارد، به خاطر داشته باشید که محصولات پارمیس چندین مزیت دیگر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • امکان پیوست فایل به اسناد، کالاها، اشخاص و غیره
  • امکان محاسبه دستمزد کارکنان
  • تهیه و ارائه پرونده بیمه، بانک و اموال مربوط به حقوق و دستمزد
  • ادغام اطلاعات در واحدهای مختلف و جریان روان
  • ارائه گزارش های مدیریت یکپارچه
  • امکان بررسی مدارک در سطوح مختلف
  • امکان چاپ اسناد قانونی
  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند

جمع بندی

پارمیس با ارائه برنامه حسابداری و نرم افزار شرکتی و نرم افزار بازرگانی پارمیس می تواند کمک شایانی در مدیریت امور حسابرسی و مالی کسب و کار شما باشد. با مطالعه موارد فوق و با توجه به نیاز کسب و کارتان می توانید نرم افزار حسابداری پارمیس مورد نظر خود را از طریق سایت www.ParmisIT.com خریداری کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی