ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی 4 برند پمپ هیدرولیک معروف در جهان

پمپ‌های هیدرولیک قلب تپنده اکثر سیستم‌ها در صنایع مختلف هستند؛ شما به عنوان صاحبان چنین صنایعی باید در انتخاب برند پمپ هیدرولیک و اطمینان از اصالت آن وسواس زیادی به خرج دهید؛ در غیر این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پمپ‌های هیدرولیک قلب تپنده اکثر سیستم‌ها در صنایع مختلف هستند؛ شما به عنوان صاحبان چنین صنایعی باید در انتخاب برند پمپ هیدرولیک و اطمینان از اصالت آن وسواس زیادی به خرج دهید؛ در غیر این صورت حتی لحظه‌ای توقف دستگاه‌ها به قیمت ضررهای سنگین و بعضا جبران ناپذیری تمام می‌شود. در این مقاله کاربردی 4 تا از بهترین برندهای پمپ هیدرولیک را معرفی خواهد شد که نصب هر کدام روی دستگاه‌های هیدرولیک، کارکرد طولانی مدت و با بازدهی بالا را تضمین می‌کند.

1. پمپ هیدرولیک رکسروت؛ پمپی محصول کشور آلمان

یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده قطعات هیدرولیک، پمپ هیدرولیک رکسروت، با نام کامل بوش رکسروت، است؛ هر کسی اندک تجربه‌ای در این زمینه داشته باشد، با کیفیت بالای ساخت پمپ‌های این برند آشناست. علاوه بر کیفیت بالا، گارانتی‌های طولانی مدت و طول عمر زیاد قطعات از جمله مزایایی است که محصولات برند رکسروت نسبت به بسیاری از پمپ‌های مشابه دیگر دارند. پمپ‌های برند رکسروت در سه دسته زیر طراحی و تولید می‌شوند:

پمپ هیدرولیک پیستونی رکسروت؛‌ محبوب‌ترین پمپ دنیای هیدرولیک

از جمله پرمصرف‌ترین و باکیفیت‌ترین پمپ‌های رکسروت، پمپ‌های پیستونی هستند که در دو دسته پمپ‌های پیستونی شعاعی و پمپ‌های پیستونی محوری ساخته می‌شوند. پمپ‌های پیستونی محوری رکسروت نیز برحسب دبی ثابت یا متغیر بودن و همچنین محور یا صفحه خمیده بودن در دسته‌بندی‌های مختلفی جای می‌گیرند.

بین انواع و اقسام محصولات هیدرولیک رکسروت، پمپ‌هایA7VO ، A2FO، A4VO، A4VSO و A10VSO در صدر لیست بهترین‌ها قرار دارند. این نوع پمپ‌ها، با توجه به موجود بودن لوازم پمپ پیستونی رکسروت قابل تعمیر هستند. با مطالعه کاتالوگ پمپ هیدرولیک پیستونی اطلاعات قابل‌توجهی نیز درباره این پمپ هیدرولیک آلمانی به دست خواهید آورد.

پمپ‌ پره‌ای رکسروت؛ پمپ‌های تیغه‌ای با قابلیت تعمیر ساده

به پمپ‌های پره‌ای رکسروت پمپ کارتریجی یا تیغه‌ای هم می‌گویند و در دو نوع دبی ثابت و دبی متغیر عرضه می‌شوند؛ اما برخلاف پمپ‌های پیستونی چندان در ایران پرمصرف نیستند. طرز کار پمپ هیدرولیک پره‌ای به این صورت است که با چرخش شفت نیروی گریز از مرکزی به وجود می‌آید و بر اثر این نیرو، تیغه‌ها به درون محفظه کارتریج به حرکت در می‌آیند. به تدریج فشار کمتر و حجم بیشتر می‌شود و نتیجه اینکه مایع درون مخزن به سمت ورودی پمپ حرکت می‌کند.

پمپ هیدرولیک دنده‌ای رکسروت؛ پمپ دنده‌ای فشار بالا

آخرین گروه از سری پمپ‌های باکیفیت رکسروت پمپ‌های دنده‌ای هستند که به دو صورت پمپ دنده خارجی و دنده داخلی تولید می‌شوند و به ویژه دنده داخلی‌ها فشار بالایی را تامین می‌کنند. همان طور که از نام این پمپ‌ها پیداست، در این پمپ‌ها دنده‌هایی تعبیه شده و پمپ‌ها با این قطعات کار می‌کنند. پمپ‌های دنده خارجی رکسروت یک بار مصرف هستند و نمی‌توان در صورت خرابی، آن‌ها را تعمیر کرد.

2. پمپ هیدرولیک ایتون ویکرز؛ خاص‌ترین برند پمپ هیدرولیک

ایتون ویکرز از جمله برندهای معروف آمریکایی-انگلیسی است که پمپ‌های مرغوب و باکیفیتی را تولید می‌کند. مانند پمپ‌های ساخت رکسروت، ایتون ویکرز نیز انواع پمپ‌های هیدرولیک را برای نصب روی دستگاه‌های مختلف طراحی کرده است که هر کدام فشارها و دبی‌های متفاوتی دارند. بر این اساس می‌توانید بهترین پمپ هیدرولیک مناسب سیستم خود را از این برند معتبر جهانی خریداری کنید.

پمپ هیدرولیک کارتریجی ایتون ویکرز

پمپ‌های کارتریجی یا همان پره‌ای ویکرز نسبت به دیگر محصولات ساخت این برند سازنده پمپ هیدرولیک، کاربرد بیشتری دارند و در کلاس V شامل 20V، 25V، 35V و 45V برای پمپ‌های کارتریجی یک طبقه و مدل‌های 2520V، 3525V، 4535V  و 4525V  برای پمپ‌های دو طبقه (دوبل) تولید می‌شوند. با وجود کیفیت بالا، در صورت خرابی می‌توان با خرید کارتریج پمپ هیدرولیک این پمپ‌ها را تعمیر کرد.

پمپ هیدرولیک پیستونی ایتون ویکرز

دومین نوع محصولات هیدرولیک ایتون ویکرز پمپ‌های پیستونی این برند هستند که در سری‌های PVQ، PVB و PVH عرضه می‌شوند. پمپ‌های هیدرولیک پیستونی ایتون ویکرز نیز کیفیت ساخت بالایی دارند و به همین دلیل، از جمله پمپ‌های معروف در صنایع مختلف اکثر کشورهای دنیاست.

پمپ هیدرولیک دنده‌ای ایتون ویکرز

برند سرشناس ایتون ویکرز نیز انواع پمپ‌های دنده‌ای را تولید می‌کند که دنده داخلی یا خارجی هستند و برخی مدل‌ها قابلیت کوپل شدن با پمپ‌های دیگر را دارند. بر این اساس می‌توانید با استفاده از این محصولات پمپ‌های دو طبقه بسازید و از این طریق، بازدهی سیستم هیدرولیک موردنظر را افزایش دهید.

3. پاکر؛ برند آمریکایی پمپ هیدرولیک در جهان

سومین برندی که بهترین‌های بازار هیدرولیک را به خود اختصاص داده، پارکر است که بعضا آن را به نام دنیستون پارکر نیز می‌شناسند. این برند آمریکایی پمپ‌های قدرتمندی را در کشورهای فرانسه، آلمان و آمریکا تولید و در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا عرضه می‌کند که نگهداری آسان و عمر کاری زیادی دارند. پمپ‌های هیدرولیک ساخت برند پارکر عبارت‌اند از:

پمپ هیدرولیک پیستونی پارکر

معروف‌ترین پمپ‌های پیستونی پارکر برای ساختار دبی ثابت پمپ‌های کلاس  F11 و  F12  و همچنین F1  و  F2 هستند. این پمپ‌ها سرکج و دبی ثابت بوده و بنابراین صرفا با کاهش و افزایش سرعت چرخش می‌توان میزان سیال خروجی را کم و زیاد کرد. معروف‌ترین پمپ‌های پیستونی پارکر برای ساختار دبی متغیر پمپ‌های کلاس PV  وPVP  هستند. این پمپ‌ها صفحه خمیده بوده و بنابراین صرفا با کاهش و افزایش سرعت چرخش می‌توان  با تغیر زاویه صفحه پمپ، میزان سیال خروجی را کم و زیاد کرد.

پمپ هیدرولیک پره‌ای پرفشار پارکر

اگر به دنبال پمپ پره‌ای پرفشار هستید، پمپ‌های کارتریجی ساخت برند پارکر یکی از بهترین گزینه‌ها برای سیستم‌های هیدرولیک موجود در صنایع مختلف است. پمپ‌های پره‌ای دنیسون پارکر در کلاس T6 و T7 در سایز و لیتراژهای مختلف به شکل یک طبقه، دوبل و سه طبقه قابل خریداری هستند.

پمپ هیدرولیک دنده ای پارکر

آخرین نوع از محصولات برند معتبر پارکر، پمپ‌های هیدرولیک دنده‌ای است که طرز کاری مشابه با پمپ‌های دنده‌ای از برندهای دیگر دارد. با این تفاوت که پمپ‌های دنده‌ای ساخت برند پارکر، صرفا دنده خارجی هستند و این برند پمپ دنده داخلی تولید نمی‌کند.

4. یوکن؛ برند تولیدکننده انواع پمپ هیدرولیک YUKEN ژاپنی

آخرین مورد از برترین برندهای تولیدکننده پمپ‌های هیدرولیک، برند یوکن ژاپنی است که باتوجه به کیفیت ساخت و محبوبیت بالا، بسیاری از شرکت‌های چینی اقدام به تولید معادل‌های یوکن کرده‌اند. به همین دلیل، اگر قصد خرید پمپ هیدرولیک از این برند را دارید، حتما باید از فروشگاه معتبری اقدام کنید.

پمپ هیدرولیک پره‌ای یا پمپ کارتریجی یوکن

معروف‌ترین پمپ‌های ساخت یوکن، پمپ‌های پره‌ای است که طول عمر بالایی دارند و بسیار خوش تعمیر هستند. در واقع در بسیاری از موارد نقص و خرابی این پمپ‌ها با تعویض کارتریج برطرف می‌شود و نتیجه اینکه صرفا با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر از خرید یک پمپ جدید، با تعمیر پمپ پره‌ای یوکن صاحب پمپ نویی می‌شوید. این پمپ‌ها در کلاس PV2R تولید می‌شوند. همچنین انواع دوطبقه آن نیز در بازار موجود است و مزیت دیگر اینکه طیف گسترده‌ای از لیتراژهای مختلف را پوشش می‌دهند.

پمپ هیدرولیک پیستونی یوکن؛ بهترین محصول برند پمپ هیدرولیک ژاپنی

پمپ‌های پیستونی یوکن نسبت به سایر پمپ‌های ساخت این برند در ایران کمتر مورداستقبال قرار گرفته؛ اما این موضوع ابدا به معنای کیفیت پایین این پمپ‌ها نیست. پمپ‌های پیستونی یوکن در کلاس‌های A،AR  و ARL1  شناخته می‌شوند و بیشتر دبی متغیر و صفحه خمیده محور زاویه‌گیر هستند.

خرید باکیفیت‌ترین پمپ‌های هیدرولیک از بهترین برندهای دنیا از هیدشاپ

 در این مقاله 4 برند پمپ هیدرولیک مطرح جهانی را معرفی شد که خرید و نصب هر کدام از آن‌ها روی سیستم‌های هیدرولیک صنایع مختلف عمر طولانی با بازدهی بالا را تضمین می‌کند. مهم‌تر از شناخت برند پمپ هیدرولیک، خرید پمپ‌ها از فروشگاه‌هایی است که ضمانت اصالت کالا داشته باشند؛ در غیر این صورت، پمپ تقلبی دیر یا زود از کار می‌افتد و ضررهای جبران ناپذیری گریبان‌گیر شما خواهد شد.

در فروشگاه قطعات هیدرولیک هیدشاپ کلیه پمپ‌های هیدرولیک از برندهای معتبر و همچنین قطعات و لوازم آن عرضه می‌شود. پمپ هیدرولیک موردنظر خود را با بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا از این فروشگاه سفارش دهید و از خدمات پس از فروش فوق العاده آن، از جمله تعمیر تخصصی پمپ در صورت خرابی، بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی hydshop.ir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی