ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی اسمارت پارمیس

با مزایا و ویژگی‌های کارتخوان اندرویدی و نرم‌افزار حسابداری پارمیس آشنا شوید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حسابداری به دلیل اهمیت بالا و تأثیر قابل توجه آن بر عملکرد تجاری در طول زمان تغییر کرده است. پیشرفت تکنولوژی منجر به حسابداری شده است و با هدف ارتقای دقت و سرعت ثبت سوابق مالی نرم افزارهای حسابداری مختلفی طراحی شده است که بسیار مورد توجه جامعه حسابداری قرار گرفته است.

نرم افزار کارتخوان اندرویدی اسمارت پارمیس یک سخت افزار همه کاره است. کاهش قابل توجه هزینه های نگهداری و تجهیزات مانند چاپگرها، فرم‌های فروشگاهی و سیستم های کامپیوتری را می توان از مزایای کارتخوان اندرویدی پارمیس بیان کرد.

حسابداری چیست؟

حسابداری چیست؟ آشنایی کامل با حسابداری و گرایش های مختلف آن به شما در انتخاب رشته کاری مناسب و موفقیت در آن کمک می کند. در این مقاله با حرفه حسابداری و زیرمجموعه آن، وضعیت بازار کاری حسابداری در آینده، نرم افزار های حسابداری و آینده شغلی این حرفه به طور کامل آشنا خواهید شد تا بتوانید تصمیمات درستی را برای انتخاب گرایش جهت ادامه تحصیل و استخدام بگیرید.

جالب است بدانید که در میان اولین نوشته های کشف شده از زمان های قدیم، گزارش های مالیاتی بر روی لوح های گلی مصر و بین النهرین ثبت شده است که مربوط به 3300 تا 2000 سال قبل از میلاد مسیح است. بنابراین می توان گفت که حسابداری در زندگی بشر سابقه طولانی دارد.

به عقیده بسیاری، بحث حسابداری به روش مدرن به سال 1494 میلادی باز می گردد؛ لوکا پاچیولی، محقق و استاد ریاضیات ایتالیایی، چکیده این کتاب را منتشر کرده است. یک فصل از این کتاب به مدیریت حسابداری اختصاص دارد که نویسنده برای اولین بار اصطلاح «سیستم حسابداری دو ورودی» را به عنوان روش ونیزی توضیح می دهد.

حسابداری به دلیل اهمیت بالا و تأثیر قابل توجه آن بر عملکرد تجاری در طول زمان تغییر کرده است. پیشرفت تکنولوژی منجر به حسابداری شده است و با هدف ارتقای دقت و سرعت ثبت سوابق مالی نرم افزارهای حسابداری مختلفی طراحی شده است که بسیار مورد توجه جامعه حسابداری قرار گرفته است.

در این میان نرم افزار حسابداری یکپارچه و قدرتمند پارمیس دارای امکاناتی چون کاهش خطای انسانی در ثبت جریان های مالی مختلف، امکان پیگیری و ثبت فعالیت های کاربران خود، افزایش امنیت داده های مالی شرکت و ارائه گزارش های مالی دقیق می باشد. برای رفع نیازهای کاربران مختلف محبوبیت خاصی به دست آورده است.

لازم به ذکر است که با وجود تغییرات و تحولات گسترده در زمینه های اجتماعی و اقتصادی، اصول حسابداری دو طرفه ارائه شده توسط پاچیولی بدون تغییر باقی مانده و مورد استفاده حسابداران قرار می گیرد. تغییر و عدم ثبات در حسابداری، علیرغم پذیرش طولانی از زمان معرفی، از سادگی، انعطاف پذیری و توانایی ثبت، انتقال و گزارش اطلاعات مالی این اصول ناشی می شود.

عملکرد اصلی ERP چیست؟

سیستم ERP یعنی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان است. منابع در این کلمه برای تعریف هر چیزی که دارای نیروی انسانی، مواد اولیه، سرمایه، دارایی و تجارت است استفاده می شود. در سازمان ها یا شرکت های بزرگ از چندین نرم افزار  ERPبرای مدیریت بهتر فرآیندهای کاری مختلف استفاده می شود که هر نرم افزار به نیازهای یک یا چند قسمت از شرکت پاسخ می دهد. گاهی اوقات نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات بین دو یا چند بخش وجود دارد که حریم خصوصی پایگاه های داده ذخیره شده در نرم افزار حسابداری را محدود می کند.

به همین دلیل در فناوری اطلاعات با کمک فناوری‌های نوین، سازمان‌های بزرگ سعی کرده‌اند تا تمامی نرم‌افزارهای لازم برای ثبت داده‌ها و مدیریت فرآیندها را به صورت یکپارچه و مرتبط تغییر دهند. نتیجه این تلاش ایجاد یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی یا سیستم ERP است که شامل کلیه نرم افزارها و برنامه های لازم برای پشتیبانی از فعالیت های اصلی سازمان یا شرکت می باشد. در واقع هدف اصلی سیستم های ERP توجه به اهداف بلند مدت کسب و کار و توانمندسازی آن در حوزه های مختلف است.

با کمک سیستم ERP، همه افراد یک گروه با وجود اینکه از نظر جغرافیایی از یکدیگر فاصله دارند، هماهنگ کار می کنند. در نتیجه، سیستم مدیریت منابع سازمان محیطی را برای بهبود عملکرد تجاری و کسب مزیت رقابتی فراهم می کند. سیستم ERP شامل نرم افزارهای تجاری است که مالی و حسابداری، منابع انسانی، زنجیره تامین و جریان اطلاعات مشتری را یکپارچه می کند.

ERP مزایای بسیاری برای سازمان ها به ارمغان می آورد. با کمک اطلاعات یکپارچه از بخش‌های مختلف و بررسی جامع فرآیندهای موجود، کسب‌وکار به راحتی می‌تواند مسئولیت‌ها و اهداف خود مانند کاهش هر چه بیشتر هزینه‌ها، تحویل به موقع محصولات به مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات را انجام دهد. ارائه شده، افزایش فروش و گسترش. به اهداف بازاریابی و دیگر اهداف برسید.

مزایای کارتخوان اندرویدی پارمیس

از مزایای کارتخوان اندرویدی پارمیس می توان به عنوان مثال اتصال به وای فای و سیم کارت به صورت همزمان و لمسی اشاره کرد. البته همه انواع کارتخوان موبایل اندروید لزوماً وای فای را لمس یا وصل نمی کنند، اما اغلب این قابلیت را دارند.

از جمله مزایای نرم افزار پارمیس اسمارت، پارمیس استار یکی از زیرسیستم های نرم افزار یکپارچه است که می توانید آن را بر روی دستگاه های مختلف ویندوزی و اندرویدی نصب و استفاده کنید. همچنین یکی از مزایای این نرم افزار امکان استفاده آفلاین می باشد که در صورت قطع ارتباط با سرور به هر نحوی (قطع اینترنت، خاموش شدن سرور و غیره) سرویس ذخیره سازی شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

  • در دسترس بودن و دسترسی ۲۴ ساعته به اطلاعات
  • دسترسی به اطلاعات مهم از تبلت برای مدیران و کارشناسان فروش
  • صدور فاکتور و اسناد از طریق تبلت های آنلاین و آفلاین
  • امکان چاپ روی کاغذ رول
  • امکان چاپ گزارش بر روی پرینترهای معمولی
  • نصب بر روی دستگاه های اندروید POSE
  • امکان نمایش اطلاعات فنی کالاها
  • امکان نمایش عکس
  • بارکد خوان اندروید روی دستگاه ها نصب شده است

کارتخوان اندرویدی یک سخت افزار همه کاره است. کاهش قابل توجه هزینه های نگهداری و تجهیزات مانند چاپگرها، فرم های فروشگاهی و سیستم های کامپیوتری را می توان از مزایای کارتخوان اندرویدی پارمیس بیان کرد.

اپلیکیشن اندرویدی پارمیس اسمارت یک اندروید باکس قابل نصب در کارتخوان اندرویدی می باشد. داشبورد مدیریت هوشمند پارمیس به شما این امکان را می دهد که به فاکتور، فروش، خرید و عادات مشتریان پی ببرید و در عین حال با اتصال تلفن همراه خود، فروش خود را گزارش و بررسی کنید.

اگر همیشه لپ تاپ خود را برای اطلاع از آخرین گزارش های کسب و کار همراه خود دارید، کارت خوان اندروید و اپلیکیشن گوشی هوشمند اولویت شماست. از مزایای کارتخوان اندرویدی میتوان به مزایای زیر اشاره کرد:

  • چاپ فاکتور روی موبایل و دریافت وجه از مشتریان با کارتخوان اندرویدی
  • امکان چاپ فاکتورهای جداگانه در کارتخوان اندرویدی پارمیس
  • مدیریت وظایف حسابداری: صدور فاکتور، انبار، بانکداری، دریافت و پرداخت، سود و زیان و غیره.
  • مدیریت وام و مطالبات در حال حرکت در کارتخوان اندرویدی پارمیس
  • پخش کننده های مویرگی، فروشندگان و افراد متحرک انتخاب برتر

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد مزایا و نکات مهم کارتخوان اندرویدی، حسابداری و سیستم ERP پارمیس صحبت کنیم. برای خرید هر کدام از نرم‌افزارهای مالی و حسابداری پارمیس که مبتنی بر ERP هستند، می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی