ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصت خرید لپ تاپ با قیمت مناسب در کاستوم رایان

با افزایش قیمت ارز، شناخت مرجعی مطمئن و بی واسطه برای خرید لپ تاپ با قیمت مناسب می‌تواند کمک بزرگی برای مخاطبان باشد. در کاستوم رایان یکی از برترین مراکز خرید لپ تاپ و تجهیزات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با افزایش قیمت ارز، شناخت مرجعی مطمئن و بی واسطه برای خرید لپ تاپ با قیمت مناسب می‌تواند کمک بزرگی برای مخاطبان باشد. در کاستوم رایان یکی از برترین مراکز خرید لپ تاپ و تجهیزات ذخیره سازی – شناخت مرجعی مستقیم می‌تواند یکی از دغدغه‌های مخاطبان و علاقه مندان باشد. ما در کاستوم رایان با ارائه خدماتی با کیفیت و با قیمت مناسب و اصالت کالا، شما را در رسیدن به بهترین انتخاب یاری می‌کنیم. از مهمترین معیارهای مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از محصولات و گارانتی معتبر
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای خرید
  • پشتیبانی محصولات و مشاوره تخصصی در رابطه با محصولات

فروشگاه اینترنتی کاستوم رایان بصورت تخصصی در زمینه فروش انواع لپ تاپ از برندهای ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و قطعات کامپیوتر (هارد SSD، رم لپ تاپ و ...) با قیمت مناسب فعالیت می‌کند که توانسته با ارائه بهترین محصولات رضایت مخاطبان و مشتریان خود را جلب کند.

کاستوم رایان، ارائه بهترین برندهای خرید لپ تاپ

شاید یک سوالی برای شما پیش بیاید که از بین لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر و اچ پی کدام یک را انتخاب کنیم. باید توجه داشته باشید که در بازار رقابتی امروز کیفیت ساخت همه این برندها بهم نزدیک است.

  • لپ تاپ لنوو Lenovo را می‌توان رقیب بزرگ لپ تاپ ایسوس ASUS دانست که از پایین‌ترین قیمت لپ تاپ در بازار برخورد دار است.
  • لپ تاپ ایسوس ASUS و ایسر Acer و بخصوص MSI جز گرانترین لپ تاپ‌های بازار بحساب می‌آیند زیرا علاوه بر برند معروف، در تولید بدنه آنها از آلیاژ مقاوم و باکیفیتی استفاده شده است.
  • قیمت لپ تاپ اچ پی HP نیز میانه بازار است و علاقه مندان خود را دارد. اما بطور کلی بیشترین تقاضا در بین کاربران لپ تاپ ایسوس ASUS و لپ تاپ لنوو Lenovo می‌باشد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن بپردازیم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم است. به دلیل بالا رفتن قیمت لپ تاپ ممکن است کاربران به سمت خرید لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم رو بیاورند. لپ تاپ استوک به دلیل داشتن استهلاک برای خرید مناسب نمی‌باشد و دلیل مهمتر اینکه نسل پردازنده قدیمی دارند و عملکرد مناسبی با خرید آن بدست نمی‌آورید. بنابراین با کمی هزینه بیشتر می‌توانید یک لپ تاپ میان رده با رم DDR4 و نسل پردازنده ایده آل خریداری کنید.

ویژگی‌های یک سایت خوب برای خرید لپ تاپ

انتخاب و خرید لپ تاپ با کانفیگ مناسب برای بازی یا کار بسیار ضروری است. نکات مختلفی وجود دارد که شما باید در مورد آنها فکر کنید مانند: قیمت لپ تاپ، ‌کاربری موردنظر، کانفیگ موردنیاز و در آخر برند مناسب را موردتوجه قرار دهید.

همچنین ممکن است شما بسته به نیاز خود برای اجرای کارهای روزمره، پروژه‌های گرافیکی مانند ویرایش حرفه‌ای تصویر و ویدیو، پروژه‌های مهندسی و یا دانشجویی به یکی از انواع لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ مهندسی، لپ تاپ دانشجویی، لپ تاپ اداری و لپ تاپ برنامه نویسی احتیاج داشته باشید. از این رو کاستوم رایان بصورت تخصصی به ارائه محصولات باتوجه به نیاز مخاطبان پرداخته تا بهترین انتخاب در خرید لپ تاپ را عرضه کند.

معمولاً بهترین سایت‌های خرید لپ تاپ باید ویژگی‌های مهمی مانند پشتیبانی و مشاوره تخصصی پیش از خرید، قیمت لپ تاپ مناسب، ارائه محصولات با گارانتی معتبر داشته باشند تا بتوانند اعتماد مشتریان خود را جذب کنند؛ ما در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • داشتن تنوع محصولات
  • ارائه اطلاعات دقیق در صفحات
  • ضمانت اصالت کالا و امکان عودت آن
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان و مشاوره تخصصی
  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و ارائه کد تخفیف

مهم‌ترین مزایای خرید لپ تاپ از کاستوم رایان

کاستوم رایان علاوه بر داشتن مجوزهای متعددی همچون اینماد، مجوز کشوری کسب و کار مجازی و نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) برای اعتماد مشتریان مزیت‌هایی مانند قیمت پایین لپ تاپ، دسته بندی براساس کاربری موردنیاز، ارائه لپ تاپ کاستوم شده، امکان ارتقا و سفارشی سازی لپ تاپ به دلخواه کاربر را به مخاطب می‌دهد که مزیت بزرگی برای کاربری گیمینگ و غیره محسوب می‌شود.

  • ارائه لپ تاپ کاستوم شده
  • امکان ارتقا و سفارشی سازی لپ تاپ پیش از خرید
  • ارائه مشاوره تخصصی و پشتیبانی آنلاین و لحظه‌ای
  • مقالات راهنمای خرید لپ تاپ با توجه به نیاز کاربران

شاید بپرسید خرید لپ تاپ کاستوم شده و سفارشی چیست؟ برخی از افراد نیاز دارند که یک لپ تاپ با مشخصات دلخواه خود داشته باشند. کاستوم رایان برای این گروه از مشتریان خاص، امکان انتخاب یک لپ تاپ سفارشی با مجموعه‌ای از مشخصات ترجیحی کاربر را ارائه داده است.

در این سایت دسته‌بندی هایی دقیقا با توجه به نیاز کاربران ایجاد شده شده است. مانند دسته بندی براساس قیمت لپ تاپ تا 20، 30، 40، 50 میلیون و بالاتر از آن. از طرفی دیگر دسته بندی‌هایی با توجه به اندازه صفحه نمایش، میزان ظرفیت رم، تعداد هسته پردازنده وجود دارد تا راهنمای خرید لپ تاپ برای کاربران باشد.

بهترین لپ تاپ‌های سال 2023

این شرکت همواره بروزترین و بهترین لپ تاپ‌های بازار ایران را عرضه می‌کند. از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های ارائه شده از دید کاربران در این سایت می‌توان به لپ تاپ ایسوس TUF F15 FX506HC، لپ تاپ لنوو Legion 5 15ITH6، لپ تاپ ایسر Nitro 5، لپ تاپ اچ پی Victus 15، لپ تاپ لنوو  Ideapad 3 15ITL6 و لپ تاپ ایسر Aspire 3 اشاره کرد.

سخن پایانی

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات دلار خرید لپ تاپ کار آسانی نیست، معمولاً علاقه‌مندان به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که با قیمت مناسب، کیفیت و گارانتی معتبر لپ تاپ خود را خریداری کنند تا از نگرانی اعتماد در خرید و پشتیبانی رها شوند.

کاستوم رایان با وبسایت خود توانسته برای کاربران بستری فراهم کند که بدون نیاز به مراجعه به فروشگاها و دغدغه از قیمت لپ تاپ و اصالت کالا، محصولات موردنظر خود را در customrayan.com مشاهده کنند و با دریافت مشاوره تخصصی بهترین انتخاب در خرید لپ تاپ را تجربه کنند. همچنین ساکنان اصفهان نیز می‌توانند بصورت حضوری یا بصورت پیک محصول خود را دریافت کنند.

جهت خرید لپ تاپ با قیمت مناسب و دریافت کد صدهزارتومانی از کاستوم رایان می‌توانید از این صفحه با بهترین قیمت اقدام کنید و در هنگام خرید کد LAP100 را وارد کنید. برای مشاوره محصولات با شماره تلفن (03132507594) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی