ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با هتل عباسی اصفهان

اصفهان دومین شهر پرجمعیت ایران، هر فصل میزبان گردشگران زیادی است. در این شهر، بناهای تاریخی از دوره‌های متفاوت حاکمیت در ایران وجود دارند. در اصفهان، اقامتگاه­های زیادی منطبق با هر سلیقه و بودجه‌ای موجود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اصفهان دومین شهر پرجمعیت ایران، هر فصل میزبان گردشگران زیادی است. در این شهر، بناهای تاریخی از دوره‌های متفاوت حاکمیت در ایران وجود دارند. در اصفهان، اقامتگاه­های زیادی منطبق با هر سلیقه و بودجه‌ای موجود است. رزرو هتل اصفهان در روزهای شلوغ و پرمسافر سال کار آسانی نیست؛ بنابراین باید نسبت به اقامتگاه­های این شهر آشنایی کافی را داشته باشید. در این مطلب هتل عباسی اصفهان معرفی می‌شود. این اقامتگاه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های است. این اقامتگاه قدمتی طولانی دارد و مهمانان لحظات خوشی را در آن تجربه می‌کنند. همچنین برای رزرو هتل عباسی اصفهان به صورت آنلاین می‌توانید اینجا کلیک کنید.

معرفی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در حدود 225 واحد اقامتی  دارد و پنج ستاره است. این هتل اصفهان چندین ساختمان سه طبقه  دارد و به ‌عنوان بزرگ‌ترین هتل موزه دنیا شناخته می‌شود. این بنای تاریخی از سال 1345 به ‌عنوان هتل فعالیت خود را آغاز کرد و مسافران زیادی به علت اقامت در این مکان تاریخی، به اصفهان می‌روند.

تاریخچه هتل عباسی

در سال 1128 بنایی به‌ عنوان کاروان‌سرا در مجاورت مدرسه چهارباغ به دستور شاه سلطان حسین صفوی احداث شد. شاه سلطان حسین این کاروان‌سرا را به مادرش هدیه کرد و مادر شاه آن را وقف نمود. به همین دلیل، به کاروان‌سرای مادر شاه مشهور بود.

بعد از حمله افغان‌ها به اصفهان، کاروان‌سرا متروکه شد و به ‌ندرت مورداستفاده قرار گرفت. در سال‌های ابتدای حکومت پهلوی، از این مکان برای پارکینگ کامیون‌های قند و شکر استفاده می‌شد تا اینکه در سال 1331  تصمیم به مرمت و بازسازی کاروان‌سرا گرفته شد.

بعد از  مرمت، این بنا ابتدا کاربری مهمان‌سرا داشته و از سال 1345 تبدیل به هتل موزه شده است.

واحدهای اقامتی هتل عباسی

در هتل عباسی اصفهان واحدهای متنوعی وجود دارد که در ادامه، آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اتاق‌های استاندارد

این اتاق‌ها به ‌صورت یک‌تخته و دوتخته در این اقامتگاه آماده پذیرایی از مهمانان هستند. اتاق‌های استاندارد در عین راحتی، طراحی داخلی زیبا و چشم نوازی دارند. پنجره‌های اتاق‌های استاندارد روبه شهر باز می‌شوند و می‌توانید هیاهوی روز و آرامش شب اصفهان را مشاهده کنید. مینی بار، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و سرویس بهداشتی مناسب و تمیز از جمله امکانات این اتاق‌ها هستند.

اتاق‌های چشم‌انداز

در این اتاق‌ها، دو تخت تویین و مجزا قرار دارد. پنجره‌های اتاق‌های چشم‌انداز هتل اصفهان رو به باغ درون محوطه اقامتگاه باز می‌شوند و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید زیبایی درختان در باغ را تماشا کنید. در شب‌ها، محوطه باغ چراغانی و روشن می‌شود و نوشیدن چای یا قهوه در کنار پنجره هتل عباسی اصفهان بسیار لذت‌بخش است.

اتاق‌های پردیس

اتاق‌های پردیس بسیار مدرن و راحت طراحی شده‌اند و دارای امکانات بسیار زیادی هستند. در این اتاق‌ها هر آن چه که فکر کنید برای راحتی مهمانان نیاز خواهد بود، تعبیه شده است. سیستم سرمایش و گرمایش بسیار پیشرفته اتاق‌های پردیس در کنار معماری داخلی چشم‌نواز اتاق‌ها، راحتی و آسایش را برای مهمان‌ها به ارمغان می‌آورد.

سوئیت‌های قاجار

معماری داخلی این سوئیت‌ها بر اساس دوره قاجاریه طراحی شده‌ است. ظرفیت‌ها سوئیت‌های قاجار دو نفر است و در آنها علاوه بر گچ‌بری‌ها و مقرنس‌های زیبا، رنگ‌های گرم به‌ کار رفته‌اند تا صمیمیت فضا را بیشتر جلوه دهند. در این سوئیت‌ها، اتاق نشیمن و اتاق‌خواب مجزا وجود دارد.

تلویزیون، حمام و مینی بار از امکانات سوئیت‌های قاجار هستند. مساحت سوئیت‌های قاجار هتل عباسی اصفهان بسیار بالا است.

سوئیت‌های صفوی

در دوره صفوی اصفهان شکوفا شد و بسیاری از بناهای مهم این شهر، مربوط به این دوره هستند. در سوئیت‌های صفوی، شما به عصر شکوه و اقتدار اصفهان سفر می‌کنید و در فضای جذاب و رویایی آن روزهای اصفهان، نفس می‌کشید.

در سوئیت‌های صفوی، میز نهارخوری شیک و هشت‌نفره موجود است. امکاناتی از قبیل تلویزیون، تختخواب گرم‌ونرم، تلویزیون و سرویس بهداشتی تمیز در این سوئیت وجود دارند. تمام اشیا و المان‌های داخل سوئیت تداعی‌کننده معماری دوره صفوی هستند و شما صدای رونق و شکوه اصفهان را از روایت‌های آنان خواهید شنید.

برای رزرو این هتل و همچنین رزرو هتل در هر جای ایران می‌توانید به این لینک رجوع کنید.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل عباسی

هتل عباسی اصفهان دارای دو رستوران، چایخانه سنتی، سفره‌خانه سنتی، سالن صبحانه و یک کافه‌تریا است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رستوران چهلستون

با ورود به رستوران چهلستون این اقامتگاه، انگار در دنیای جادو و خیال قدم گذاشته‌اید؛ تابلوفرش‌های دیواری به سبک‌های صفوی و قاجاریه، صندلی‌های طرح‌دار الهام گرفته ‌شده از نقوش تخت‌جمشید، چلچراغ‌ها و آویزهای نورانی از سقف دارای شکوه بی­نظیری است.

در این رستوران با بهترین مواد اولیه، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌شوند.

رستوران چشم‌انداز

این رستوران نمایی 360 درجه از شهر اصفهان به مهمانان عرضه می‌کند. در رستوران چشم‌انداز، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. این رستوران ظرفیت خدمت‌رسانی به 250 نفر را دارد.

چایخانه سنتی

چایخانه هتل اصفهان در ضلع شمالی محوطه آن قرار دارد. این چایخانه با سقف‌های بلند و کاشی‌کاری بسیار زیبا، مکان بسیار خوبی برای گذراندن اوقات عصرگاهی است. در این چایخانه، انواع دم‌نوش‌ها، چای و آش رشته مخصوص هتل عباسی اصفهان به مهمانان عرضه می‌شوند.

سفره‌خانه سنتی

در ضلع شرقی و انتهای باغ، سفره‌خانه سنتی قرار دارد. این سفره‌خانه دو بخش سرپوشیده و سرباز دارد که هرکدام از این بخش‌ها، زیبایی‌ها و جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. در این سفره‌خانه، می‌توانید غذاهای سنتی اصفهان را امتحان کنید.

سالن صبحانه

از پنجره‌های کوچک داخل سالن صبحانه می‌توانید گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ را تماشا کنید. آینه‌کاری سبک قاجاری سالن صبحانه، هوش را از سر می‌برد و برای دقایقی آدمی مفتون و مسحور این ‌همه زیبایی می‌شود. هتل عباسی اصفهان به تازه بودن مواد اولیه و خوشمزه بودن صبحانه بسیار اهمیت می‌دهد.

کافه‌ تریا نقش‌جهان

در این کافه ‌تریا قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها به همراه پیتزا و فست‌فود سرو می‌شوند. کافه‌تریا، فضای دلنشین و به‌روزی دارد و بسیار مورد استقبال مهمانان قرار می‌گیرد.

دیگر امکانات هتل عباسی

این اقامتگاه دارای امکانات زیادی است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مرکز خرید
  • خدمات خانه‌داری
  • خدمات بیدارباش
  • مجموعه آبی
  • آرایشگاه مردانه

جمع‌بندی

هتل عباسی اصفهان یکی از بزرگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران است؛ همچنین عنوان بزرگ‌ترین هتل موزه دنیا را نیز دارد. برای رزرو این هتل  و سایر هتل های اصفهان می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی