ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با iVisa سفری لذت‌بخش به کشورهای مختلف داشته باشید

در این مطلب شما را با خدمات سرویس iVisa به‌صورت کامل آشنا می‌کنیم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را داشته باشید، با توجه به کشور مبدأ، شرایط مختلفی برای دریافت ویزا پیش روی شما قرار می‌گیرد، البته همانطور که می‌دانید برای سفر به برخی کشورها نیازی به دریافت ویزا نیست و بدون ویزا هم می‌توانید برای مدتی در کشور مقصد حضور داشته باشید. بااین‌حال مسلماً همه ما شرایط سفر به کشورهای مختلف را نمی‌دانیم و شاید وقت لازم برای انجام کارهای اداری مختلف جهت سفر را هم نداشته باشیم، ولی جای نگرانی نیست چرا که iVisa با خدمات منحصربه‌فردش، این کارها را برای شما انجام می‌دهد و سفر شما به کشورهای مختلف را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اطلاع از شرایط سفر به کشورهای مختلف، رفتن به سفارت‌خانه و پرکردن فرم‌های مختلف برای دریافت ویزا می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد، بنابراین وجود یک سرویس که بتواند تمام این کارها را برای شما انجام دهد، می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان‌تان شود. اینجاست که iVisa وارد می‌شود و انجام این کارها را بر عهده می‌گیرد تا روی کارهای دیگری تمرکز کنید.

سفری لذت‌بخش‌تر با iVisa

iVisa با 10 سال تجربه، به بیش از 1 میلیون مسافر در سراسر جهان کمک کرده است تا سفری راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر داشته باشند. فرقی نمی‌کند برای سفر به ویزا، عکس، پاسپورت یا مدارک دیگری نیاز داشته باشید، iVisa تمام این فرایندها را بدون پیچیدگی انجام می‌دهد تا شما روی کارهای مهم‌تری تمرکز کنید.

iVisa با متخصصانی که در سراسر جهان دارد، در بیش از 180 کشور دنیا خدمات‌رسانی می‌کند و اسناد مربوط به مسافرت به کشورهای مختلف را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. iVisa که یک دهه پیش به عنوان یک استارتاپ کارش را شروع کرد، حالا به شرکتی تبدیل شده است که از سراسر دنیا مشتری دارد.

این شرکت خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته می‌شود.

خدمات iVisa

یکی از خدماتی که iVisa در اختیارتان قرار می‌دهد، انتخاب کشور مبدأ و مقصد در وب‌سایت آن و کسب اطلاعات مربوط به نحوه سفر به کشور مقصد است. برای مثال اگر کشور مبدأ را ایران و کشور مقصد را آلمان انتخاب کنید، این وب‌سایت به شما می‌گوید که با کدام ویزا می‌توانید به این کشور سفر کنید. شما برای سفر از ایران به آلمان، باید ویزای شنگن داشته باشید که هزینه دولتی آن برابر 307 دلار است.

همچنین این وب‌سایت درباره کرونا هم اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال برای سفر از ایران به آلمان، دیگر نیازی به تست کووید-19 و قرنطینه نیست و همچنین نیازی به بیمه سلامتی هم ندارید.

پس از انتخاب مبدأ و مقصد، می‌توانید از طریق خود iVisa به‌صورت آنلاین درخواست دریافت ویزا دهید. با این‌کار، ابتدا اطلاعاتی درباره ویزای مقصد در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای مثال ویزای شنگن تا 5 سال پس از صدور اعتبار دارد و می‌توان با استفاده از آن چندین‌بار وارد کشور مقصد شد. علاوه‌براین، پس از ورود حداکثر می‌توانید 90 روز در کشور مقصد اقامت داشته باشید.

پس از اطلاع از شرایط ویزا، می‌توانید فرایند را آغاز کنید. ابتدا باید اطلاعات مربوط به سفر خود را وارد کنید که شامل زمان ورود به کشور مقصد و بازگشت به همراه شماره تلفن و ایمیل می‌شود. پس از واردکردن این موارد، باید اطلاعات شخصی‌تان را به iVisa بدهید. در ادامه اطلاعات مربوط به ویزا و سفارت مدنظرتان را وارد کنید. البته نگران نباشید، تمام اطلاعات به‌صورت امن توسط iVisa نگهداری می‌شوند.

در ادامه این فرایند با هزینه روبه‌رو می‌شوید. برای مثال iVisa برای دریافت ویزای آلمان از ایران، از شما 149.99 دلار هزینه می‌گیرد که با هزینه دولتی 307.70 دلاری جمع می‌شود که درنهایت هزینه شما به 457.69 دلار می‌رسد.

البته این تمام ماجرا نیست. iVisa برای اینکه ورود شما به کشور مقصد را تضمین کند، چندین سرویس دیگر هم برایتان درنظر گرفته است. یکی از این سرویس‌ها iVisa Plus نام دارد که امکان دریافت ویزا به‌صورت رایگان (حذف هزینه خود iVisa) را برایتان فراهم می‌کند. هزینه این سرویس سالانه 89.99 دلار است که البته هزینه طرح خانوادگی‌اش به 134.99 دلار می‌رسد.

یکی دیگر از سرویس‌های iVisa، حفاظت از هزینه‌ای است که به خود شرکت می‌پردازید. با پرداخت 4.95 دلار، اگر سفر خود را انجام ندهید، iVisa بدون دریافت هزینه اضافه‌ای، به یک درخواست دیگر شما رسیدگی می‌کند.

از دیگر سرویس‌های اضافه iVisa برای تضمین ورود به کشور مقصد می‌توان به پشتیبانی پریمیوم اشاره کرد که در کمتر از 1 ساعت به درخواست شما پاسخ می‌دهد و این پشتیبانی دز تمام روزهای هفته به‌صورت 24 ساعت در اختیارتان قرار می‌گیرد. این سرویس برای شما 59.99 دلار هزینه در پی دارد.

یکی از مواردی که می‌تواند باعث عدم صدور ویزا برای مسافران شود، مشکلات مربوط به عکس است. iVisa با دریافت مبلغ 5.95 دلار، عکس شما را به‌گونه‌ای بررسی می‌کند که هیچ مشکلی با قوانین کشور مقصد نداشته باشد و به‌صورت 100 درصدی با قوانین مطابقت داشته باشد. با انتخاب تمام سرویس‌های اضافه، هزینه پرداختی شما به 543 دلار می‌رسد که البته 75 دلار هزینه اشتراک از آن کم شده است.

درنهایت باید تمام موارد قبلی را بررسی و درخواست خود را ثبت کنید. پس از این‌کار، خیالتان از همه چیز راحت است و iVisa تمام کارها را برای شما انجام می‌دهد. بنابراین می‌توانید روی کارهای مهم‌تر تمرکز کنید تا سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشید.

iVisa برای راحتی هرچه بیشتر شما، خدمات دیگری را هم برایتان درنظر گرفته است. یکی از این خدمات، عکس پاسپورت است. شما با پرداخت 1.37 دلار برای هر عکس، می‌توانید به‌صورت آنلاین و از خانه‌تان یک عکس مناسب پاسپورت بگیرید و تیم iVisa آن را به‌گونه‌ای بررسی می‌کند که با قوانین کشور مقصد مطابقت 100 درصدی داشته باشد.

شما تنها کافیست مشخص کنید که عکس را برای چه مدرکی می‌خواهید و عکس به‌صورت دیجیتالی و یا پرینت‌شده در اختیارتان قرار بگیرد. درنهایت هم باید عکس بگیرید و آن را برای iVisa بفرستید. شما این‌کار را می‌توانید از طریق اپلیکیشن iVisa هم انجام دهید که این فرایند را ساده‌تر می‌کند.

iVisa می‌تواند پاسپورت شما را تمدید کند و همچنین درباره سفارتخانه‌های کشورهای مختلف اطلاعات در اختیارتان قرار دهد. برای مثال اگر سفارت آلمان در ایران را در iVisa جستجو کنید، آدرس سفارتخانه، ایمیل و همچنین آدرس وب‌سایتش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در پایان باید گفت که iVisa با خدماتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، سفر به کشورهای مختلف را برایتان راحت‌تر، لذت‌بخش‌تر و سریع‌تر می‌کند. شما علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندروید هم از خدمات iVisa استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی