ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نتربیت، سریع ترین مودم های 4G را به زودی روانه بازار می‌کند

برند نتربیت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات شبکه است که توسط برترین متخصصان این حوزه تاسیس گردیده است. برند آونگ با عرضه نتربیت به بازار ، بار دیگر سبد محصولات خود را بروز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند نتربیت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات شبکه است که توسط برترین متخصصان این حوزه تاسیس گردیده است. برند آونگ با عرضه نتربیت به بازار ، بار دیگر سبد محصولات خود را بروز کرده و در سال جاری برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه مدل‌های جدید مودم‌های 4G مخصوص کاربران حرفه‌ای و گیمرها دارد. 

پس از افزایش تحریم‌ها، سیاست‌گذاری کشور مبنی بر تولید بخشی از تجهیزات مورد نیاز کاربران اینترنت در داخل و همچنین اعمال تعرفه‌ بیشتر روی واردات مودم، بازار تقاضای بیشتری نسبت به محصولات متنوع‌تر و ارزان‌تر از خود نشان داد.

این سیاست باعث اشتیاق شرکت‌های دانش بنیان و تولید‌کنندگان ایرانی شد که بتوانند در این شرایط تشویقی، رشد کرده و محصول قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را در داخل تولید و عرضه کنند.

در همین رابطه آونگ که اکثر کاربران ایرانی با خرید یک هارد اکسترنال یا فلش برند ADATA با آن آشنایی دارند، حضور خود را در بخش تولید محصول اعلام کرده و در حال حاضر چندین محصول در حوزه مودم‌های 4G LTE  و ADSL/VDSL را در دست تولید دارد.

محصولات نتربیت با گارانتی آونگ

در واقع آونگ علاوه بر حضور خود در بخش ارائه خدمات گارانتی و پس از چند سال تحقیق و سرمایه‌گذاری، اکنون وارد حوزه تولید تجهیزات شبکه شده و برند نتربیت را با چندین مدل در بازار عرضه کرده است.

همچنین سرمایه‌گذاری زیادی در ایجاد این برند و فرایند ساخت محصول صورت گرفته و آن‌گونه که در طی مراسم توضیح داده شد نتربیت در آینده طیف وسیعی از محصولات شبکه دیگر نظیر آداپتورهای شبکه  USB، روتر و... را به خانواده خود اضافه خواهد کرد.

محصولات نتربیت که شباهتی انکارنشدنی با محصولات D-Link دارند تحت مجوز شرکت دی‌‌لینک، در ایران تولید می‌شود و پروسه سخت‌گیرانه تست محصول نیز شرط الزامی از طرف این شرکت برای صدور اجازه نهایی تولید محصول بوده است.

محصولات نتربیت در عین تشابه ظاهری و باطنی با نمونه خارجی، از آن ارزان‌تر هستند که این خود می‌تواند دلیلی برای انتخاب نمونه ایرانی باشد. همچنین ضمانت سه ساله آونگ (تعویض در سال اول گارانتی) از دیگر مواردی است که به ارزش افزوده بیشتر برای مودم‌های ایرانی نتربیت منجر شده است.

معرفی مودم‌های نتربیت موجود در بازار

کیفیت مودم‌های نتربیت در حد و اندازه برندهای مطرح بازار بوده و در همین رابطه می‌توان به یک مدل سیم‌کارت خور تحت شبکه 4G LTE Cat4  اشاره کرد که تا 150 مگابیت دانلود و 50 مگابیت آپلود پهنای باند را فراهم می‌کند. این مدل که NWR-M920 نام دارد، دارای 2 آنتن خارجی 4G  و 2 آنتن WiFi است که تحت استاندارد IEEE 802.11n باند 2.4 گیگاهرتز کار می‌کند و تا 300 مگابیت بر ثانیه سرعت شبکه وای فای آن خواهد بود.

مدل‌های ND-4230N و ND-4230NU نیز مودم‌های اقتصادی نتربیت‌ هستند که امکان استفاده از بستر مخابراتی +ADSL2 را فراهم می‌کنند. هر دو مدل در مشخصات شبیه به یکدیگر هستند و 2 آنتن خارجی آنها امکان اتصال به وای فای نسخه IEEE 802.11n را فراهم می‌کنند.

اما مدل 4230NU  مجهز به پورت USB برای اشتراک‌گذاری اطلاعات هارددیسک یا فلش تحت شبکه به کار برده می‌شود که با توجه به قیمت مناسب آن، بعید است در بازار مودمی در این رده قیمتی با پورت USB شبیه به آن پیدا کنید. مدل دیگر NSL-224 است که آن هم امکان ارتباط +ADSL2 را فراهم می‌کند و مجهز به چهار پورت LAN است و یک مودم اقتصادی دیگر به شمار می‌رود. 

تمرکز آونگ روی توسعه مودم‌های 4G نتربیت

اما خبر خوش اینکه آونگ در سال جاری نسل جدید مودم‌های حرفه‌ای 4G نتربیت را برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای عرضه خواهد کرد. محصول جدید نتربیت یک روتر 4.5G  پیشرفته است که با بهره گیری از فناوری TD-LTE و سازگاری با سیم کارت های TD  موجود در بازار قادر است تا بالاترین نرخ انتقال داده در شبکه های 4G را برای کاربران فراهم نماید. در واقع یکی از مهمترین مزیت‌های این مودم نسبت به سایر مودم‌های هم‌رده (در اصطلاح) Lock نبودن آن است و می‌توانید با هر نوع سیم‌کارتی از هر نوع اپراتوری آن را مورد استفاده قرار دهید.

استاندارد IEEE 802.11ac با سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه و استفاده از باندهای ارتباطی 5 و 2.4 گیگاهرتز، مودم جدید نتربیت را به عنوان مناسب ترین گزینه برای کاربران حرفه ای و گیمرها تبدیل کرده است.

به زودی مودم‌های حرفه‌ای 4G نتربیت تولید آونگ با گارانتی مطمئن و معتبر این شرکت برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای در بازار ایران عرضه خواهد شد

بر خلاف سایر مودم‌های 4G در بازار، مودم جدید نتربیت از دو آنتن خارجی بهره می‌برند و با پشتیبانی از نسخه LTE پیشرفته Cat6 می تواند حداکثر سرعت دانلود 300Mbps  و آپلود 50Mbps  را ارائه کند.

بنابراین کاربران حرفه‌ای اینترنت و گیمرها می‌توانند با خیال راحت بازی‌های آنلاین را تجربه کرده و فایل‌های ویدیویی و تصاویر و اطلاعات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. مودم جدید نتربیت از درگاه USB و پورت LAN گیگابیتی بهره برده و با استفاده از فناوری تجمیع فرکانس یا همان CA بالاترین سرعت ممکن را برای کاربران فراهم می‌کند.

علاوه بر این در سال جاری شاهد معرفی یک مودم 4G دیگر قدرتمند از نتربیت هستیم که علاوه بر روش های اتصال متنوع از جمله اتصال کابلی و بی سیم به چهار آنتن قدرتمند جهت افزایش سیگنال و پوشش بی سیم مجهز شده و برای خانه های بزرگ و مناطقی که پوشش 4G کمتری دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی