ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با سرعت نور در چند دقیقه راهی سفر شوید

اگر به دنبال یک مقصد رویایی و خوش آب و هوا هستید، بدون شک بهترین مسیر برای مسافرت از تهران، خطه شمالی کشور است. یکی از زیباترین شهرهای توریستی شمال، محمودآباد مازندران است که با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال یک مقصد رویایی و خوش آب و هوا هستید، بدون شک بهترین مسیر برای مسافرت از تهران، خطه شمالی کشور است. یکی از زیباترین شهرهای توریستی شمال، محمودآباد مازندران است که با جاذبه‌های گردشگری خود، نظر هر مسافری را به سمت خود جلب می‌کند. این شهر بی‌نظیر شمالی، جاهای دیدنی جذاب و متنوعی دارد که هیچ‌گاه خاطره آنها از یاد شما بیرون نخواهد رفت.

اگر قصد اجاره ویلا در محمودآباد را دارید، منطقه گردشگری لاویج بهترین مکان دیدنی است که می‌توانید در آنجا آرامش را تجربه کنید. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این روستا، چشمه‌های آب گرم آن است که برای درمان دردهای مفصلی بسیار مناسب است. روستای اهلم از دیگر روستاهای محمودآباد به شمار می‌آید که برای اجاره ویلا شمال یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

گشت و گذار در این روستا و تنفس هوای پاک چیزی است که قطعا شما را شیفته خودش خواهد کرد. در نزدیکی این روستا یک جنگل حیرت‌انگیز وجود دارد که زیبایی آن شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر سری به جنگل روستای اهلم زدید، عکاسی در این منطقه را فراموش نکنید.

جزیره‌ای که هرگز تکراری نمی‌شود

اگر قصد سفر به کیش را دارید و نمی‌دانید از بین جاهای دیدنی و تفریحات کیش کدام را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از قبل برای سفرتان برنامه ریزی کنید و  نسبت به اجاره سوئیت در کیش اقدام کنید تا مدت زمان بیشتری در این جزیره زیبا و دیدنی بمانید. چرا که فرصت کافی خواهید داشت تا بتوانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی این جزیره، از تفریحات آبی و غیر آبی آن نیز لذت ببرید.

یکی از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی کیش، شهر زیرزمینی 2000 ساله آن است که به پایاب کیش شناخته می‌شود. این گنجینه تاریخی در قدیم به عنوان مکانی برای نزدیک شدن به سطح آب قنات مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر این شهر زیرزمینی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و به رستوران و چایخانه سنتی تبدیل شده است. اگر دوست دارید تا در قلب تاریخ کیش قدم بزنید، پیشنهاد می‌کنیم که لذت خوردن چای در کنار این بنای شگفت‌انگیز را از دست ندهید.

شهر باستانی حریره از دیگر جاذبه‌های تاریخی جزیره کیش به شمار می‌آید. قدمت این شهر تاریخی به 1000 سال قبل برمی‌‌گردد. اگر شما هم به بازدید از جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید، دیدن بازمانده‌های خانه‌های ویران شده این شهر باستانی خالی از لطف نیست.

یکی دیگر از دیدنی‌های کیش، آب انبار دوقلو آن است که به شکل بادگیرهای خانه‌های منطقه کویری ساخته شده است. بازدید از این آب انبار دوقلو شما را به یک دنیای متفاوت می‌برد. چرا که کیش به صورت مدرن ساخته شده است و وجود چنین سازه‌ای در کیش، نشان‌دهنده اصالت این جزیره دیدنی است. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق زندگی مردمان این منطقه در قدیم، پیشنهاد می‌کنیم که از خانه مردم‌شناسی بومیان کیش نیز حتما بازدید کنید.

تابلویی سرسبز و خیره‌کننده در رامسر

هر نقطه از شمال، زیبایی‌ها و شگفتی‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. یکی از تماشایی‌ترین شهرهای شمالی ایران، رامسر است که با زیبایی‌های غیر قابل وصف خود به عروس شهرهای ایران شناخته می‌شود. به جرات می‌توان گفت که یکی از زیباترین جاهای دیدنی رامسر، تله‌کابین آن است که به مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر شهرت پیدا کرده است. این مجموعه تفریحی در کنار تله‌کابین، فضاهای تفریحی، پلاژ ساحلی و مراکز خرید جذاب بسیاری دارد.

از جمله تفریحات فوق‌العاده در این مجموعه تفریحی می‌توان به کلوپ دریایی، جت اسکی، قایق تندرو، اسکی روی آب، شاتل دریایی، پاراسیلینگ، کارتینگ راکارت، پیست موتور چهار چرخ و... اشاره کرد. یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی این مجموعه، کشتی مدرن و بسیار زیبای مایا است. یک سفر دریایی کوتاه با این کشتی، خاطره‌ای به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از آنجایی که تجهیزات پذیرایی در این کشتی کامل است، در نتیجه شما می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی خود را در این کشتی نوش جان کنید. پارک جنگلی هزار پله یکی دیگر از دیدنی‌های این مجموعه تفریحی است که برای دیدن آن باید حتما سوار تله‌کابین رامسر شوید. هوای خنک، مناظر تماشایی، صدای آواز پرندگان و... از جمله مواردی هستند که در این منطقه تفریحی روح و روان شما را جلا می‌دهند.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب تله‌کابین رامسر، سرزمین آدرنالین آن است. این بخش از این مجموعه تفریحی برای کسانی که عاشق ارتفاع و هیجان هستند و می‌خواهند آدرنالین خونشان بالا برود، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. سقوط آزاد، برج مبارز، پاندول فضایی و... از جمله دستگاه‌های طراحی شده در این مجموعه هستند که استفاده از آنها برای کودکان و سالمندان توصیه نمی‌شود.

امکان اقامت در ایستگاه تله کابین رامسر وجود دارد. برای این منظور شما می‌توانید نسبت به اجاره هتل بام سبز در منطقه جنگلی ایلمیلی اقدام کنید و از آرامش وصف‌ناپذیر این منطقه نهایت لذت را ببرید. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا رامسر علاوه بر رفتن به مجموعه تفریحی شهر سبز از سایر جاذبه‌های دیدنی رامسر نیز دیدن کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی